League of Legends r.

Dream patch!

Każdy z graczy w LoL-a ma swoje mniejsze i większe prośby, jeśli chodzi o grę. Znerfienie pewnej postaci, danie skina drugiej albo usunięcie jeszcze innej (Yasuo, patrzę na ciebie). Jak wyglądałby dream patch według graczy League of Legends?

Z czego składa się dream patch?

Wbijaj na 1v1/2v2

Możliwość zagrania 1v1 będzie permanentnie dostępna. Będzie można zmierzyć się z graczami po zakończonym meczu. 1v1 oraz 2v2 staną się rotacyjnymi trybami.

Potwierdzicie ten wybór w końcu, czy nie?

Meddler osobiście zadzwoni do graczy, aby w ostatnich dziesięciu sekundach przypomnieć im o potwierdzeniu wyboru albo banie dla danego bohatera.

Wyróżnienie.

Gracze mogą teraz wyciąć moment plejsa i umieścić go na swoim profilu.

Nie umiem w ADC.

Można wybrać tylko jedną rolę w lobby.

Wygrana dnia

Każda wygrana dnia jest inna zależnie od queue, ale następna ilość IP to 50% pierwszej wygranej.

REPORT THIS NOOB PLZ

Od teraz można reportować graczy podczas wyboru bohatera.

Skiny w tym patchu:

  • Dark Form Urgot
  • Dragon Trainer Swain
  • Human Viktor
  • Star Guardian Yorick
  • Victorious Rumble 

Najnowszy champion

Mafia Braves

“Graves oraz Twisted Fate adoptowali dziecko z mroczną i nieznaną przeszłością, które wyrosło na Bravesa, kolesia z super fajnym autoatakiem”.

Bierna umiejętność: Wcale nie pasywka starego Gravesa.

Q: Wcale nie Q starego Gravesa.

Zmiany bohaterów:

Update tekstury, wcale nie inspirowany takim fajnym designem, który jakiś gość wstawił na Reddita kiedyś tam.

Zmiana [E]. Bard nie pojawia się Bóg wie gdzie, jeżeli zostanie odrzucony od np. [E]  .

Zmiana pasywki z [R]. Kiedy [R] nie jest na cooldownie, Blitzcrank rzuca wstrząs elektryczny na losowego pobliskiego widocznego wroga co 2,5 sekundy, zadając magiczne obrażenia.

Zmiana [R]. Ściany ulta są teraz tak ciasne, że nawet przewroty Vayne nic nie pomogą.

System reportów od dzisiaj wyszukuje graczy, którzy mocno roleplayują Lee Sina i grają z zamkniętymi oczyma.

Zmiana [W]. Malzahar zaznacza cel, po jednej sekundzie znak znika i obija pobliskich przeciwników.

Zmiana [E]. Cooldown zwiększono z  10/9/8/7/6 na 20/18/16/14/12. Nowy efekt: Cooldown redukuje się o 50% podczas dasha na wrogiego bohatera albo podczas zadawania obrażeń co 1,5 sekundy.

Zmiany [W], [E] i [R].

  • [W] – Coś sensowniejszego zamiast klatki.
  • [E] – Coś, co nie widzi zmiany w pingu LAN.
  • [R] – Coś, co Ciebie nie zabije, o ile przeciwnik ma koordynację prosa.

Zmiana [R]. Syndra rzuca swoimi kulkami konkretnego wroga, posyła zaklęcie zadające magiczne obrażenia, które uderza przeciwnika przez ostatnie 5 sekund.

Zmiana [W]. Wukong w końcu nie zżera cooldownu z pomocą itemów z tarczą.

“Ten bardziej wyskillowany Yasuo w enemy” i “ten mniej u nas” mają wyśrodkowanego skilla, dając znacznie bardziej równy poziom podczas rozgrywki.

Od teraz pasywka pokazuje, ile doświadczenia dostaje sojusznik.

Bugfixy:

  • Wszystkie problemy z klientem.
  • Każdy bug .
  • Cokolwiek się dzieje z toporami Dravena.
  • [E] Ahri znowu nie przerywa dasha.

Podoba Wam się dream patch? A może macie inne sugestie? Napiszcie w komentarzach!