Wszyscy obawiali się wprowadzenia dynamicznych kolejek do League of Legends - czy słusznie? RiotLyte próbuje uspokoić przerażony tłum!
Ponieważ wiele osób jest przerażonych sposobem działania dynamicznych kolejek, rioter postanowił wypowiedzieć się na ten temat.
Najważniejsze informacje od Lyte’a!
- Riot jest świadomy głównych problemów:
- ogromnie długi czas oczekiwania na grę – nawet dłuższy niż w starych rankedach
- profesjonalne zespoły przechytrzyły drużyny złożone z wysokopoziomowych solo graczy, co skutkuje okropnymi grami w Challengerze
- problemy z matchmakingiem
- Lyte przyznał, że Riot zawiódł, jeśli chodzi o zakomunikowanie, że nowy champion select przyniesie też nowy system matchmakingu – został on przetestowany na PBE, jednak nie działo się tam nic takiego, jak obecnie na live
- Problemy nowego systemu matchmakingu:
- olbrzymi czas oczekiwania
- system zbyt często pozwala na granie premade’owanym teamom przeciwko zespołom złożonym z graczy solo
- zbyt agresywny system przyśpieszania kolejek dla wysokopoziomowych graczy, co skutkowało grom Diamentów przeciwko Challengerom
Riot stara się już naprawić te błędy.
- Przez weekend system nadal będzie testowany. Oto, jakie oczekiwania ma firma:
- około 95% teamów złożonych z premade’owanych 4-5 osób powinno grać przeciwko tego samego rodzaju drużynom. Obecnie dzieje się tak w przypadku 83.5% zespołów. Poprawiono kilka błędów – Riot czeka na zmiany po weekendzie.
- około 25% osób nie podobają się obecne zmiany – Riot dąży do polepszenia odbioru
- poprawienie czasu oczekiwania na grę
- We wtorek zostanie podjęta decyzja, czy przywrócić statyczne kolejki.
A co Wy sądzicie nt. dynamicznych kolejek?
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]