r.

Dramat dynamicznych kolejek

Wszyscy obawiali się wprowadzenia dynamicznych kolejek do League of Legends - czy słusznie? RiotLyte próbuje uspokoić przerażony tłum!

Ponieważ wiele osób jest przerażonych sposobem działania dynamicznych kolejek, rioter postanowił wypowiedzieć się na ten temat.

Najważniejsze informacje od Lyte’a!

  • Riot jest świadomy głównych problemów:
    • ogromnie długi czas oczekiwania na grę – nawet dłuższy niż w starych rankedach
    • profesjonalne zespoły przechytrzyły drużyny złożone z wysokopoziomowych solo graczy, co skutkuje okropnymi grami w Challengerze
    • problemy z matchmakingiem
  • Lyte przyznał, że Riot zawiódł, jeśli chodzi o zakomunikowanie, że nowy champion select przyniesie też nowy system matchmakingu – został on przetestowany na PBE, jednak nie działo się tam nic takiego, jak obecnie na live
  • Problemy nowego systemu matchmakingu:
    • olbrzymi czas oczekiwania
    • system zbyt często pozwala na granie premade’owanym teamom przeciwko zespołom złożonym z graczy solo
    • zbyt agresywny system przyśpieszania kolejek dla wysokopoziomowych graczy, co skutkowało grom Diamentów przeciwko Challengerom

Riot stara się już naprawić te błędy.

  • Przez weekend system nadal będzie testowany. Oto, jakie oczekiwania ma firma:
    • około 95% teamów złożonych z premade’owanych 4-5 osób powinno grać przeciwko tego samego rodzaju drużynom. Obecnie dzieje się tak w przypadku 83.5% zespołów. Poprawiono kilka błędów – Riot czeka na zmiany po weekendzie.
    • około 25% osób nie podobają się obecne zmiany – Riot dąży do polepszenia odbioru
    • poprawienie czasu oczekiwania na grę
  • We wtorek zostanie podjęta decyzja, czy przywrócić statyczne kolejki.

A co Wy sądzicie nt. dynamicznych kolejek?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]