League of Legends r.

Doom Boty tuż-tuż!

W dniu dzisiejszym na reddicie - (Click!) pojawił się przeciek dotyczący kolejnego trybu w kolejce rotacyjnej - Doom Bots. Z pewnością wielu z Was czekało na niego niemalże dwa lata i jest on ulubioną formą niestandardowej zabawy zaraz po URF-ie

Aktualizacja wpisu w dalszej części!

Autor twierdzi, że odnalazł pliki na japońskim serwerze PBE (faktycznie taki istnieje). Przypominamy, że tego typu zapisy zazwyczaj są wiarygodne, idealnym przykładem jest sytuacja 6,7 poziomu maestrii, które zostały zawarte w plikach gry niemalże pół roku temu, a dopiero są obecnie testowane. Jaka jest prawda? Trudno ocenić, jednakże często takie przecieki sprawdzały się. Zobaczmy zatem czego możemy się spodziewać.

Doom Boty powracają! Jakie będą miały skille?

Edycja. Moderatorzy reddita usunęli treść źródła, jednak zdążyliśmy wszystko pobrać do siebie na serwer – wielokrotnie tak się działo w przypadku potwierdzonych przecieków WhyRenektonaWhy

Na obecną chwilę w plikach gry widzimy 11 botów. Dla przypomnienia dwa lata temu takowych było 15. Być może w przyszłości będą dodane kolejne, aby zróżnicować rozgrywkę. Po otworzeniu plików wewnątrz folderów możemy zobaczyć kolejne z opisami umiejętności. Zazwyczaj jak to bywa są one pierwotnie w wersji angielskiej, a dopiero z czasem dochodzą kolejne łatki tłumaczące je na dany język na serwerze.

doombots2

doomsbots1

doombots3

Poziomy trudności

Ale przejdźmy do szczegółów. Ponownie do wyboru będą dane nam 3 poziomy trudności

short – wrogowie posiadają zmutowane umiejętności

shortshortshort – wrogowie otrzymują dodatkowe mutacje swoich umiejętności

shortshortshortshortshort – powodzenia ^_^

I co tam, “konkurencjo”? Niestety nie zasługujecie na napisanie tego wyrazu bez cudzysłowu i wielką literą. Fajnie kraść czyjąś pracę i plagiatować? Nie usuwajcie – mamy screeny, to nic nie zmieni. Jeszcze samemu mieć czelność inne portale straszyć sądami – Ż.A.Ł.O.S.N.E. Serio jesteście tak tępi, aby zajebać screena, nie sprawdzić źródła, ani nie skapnąć się, że jest sfabrykowany, a jego ścieżka prowadzi do plików dźwiękowych? Nauczcie się szukać sami materiałów i je opracowywać. Abyście co 20 sekund wdeptywali w grzyby Teemo. Kasahara. PS Ustawcie sobie poniższą grafikę na tapetkę

Tak, czytelnicy! Cały wpis to prowokacja – screeny i opisy postaci są sfabrykowane. Od dłuższego czas byliśmy świadomi, że konkurencja bezczelnie nie tylko czerpie od nas pomysły, ale również kopiuje całe materiały – bardzo Was PRZEPRASZAMY za takowy artykuł – jednak to była jedyna możliwość, aby złodziei złapać na gorącym uczynku i mieć 100% dowodów. Prosimy Was również, abyście dwa razy zastanowili się, zanim zhejcicie H2P – nie jesteśmy idealni, popełniamy błędy, mamy wpadki, ale jako jedyny portal tego typu nigdy nie złamaliśmy zasad etycznych – nie kradniemy, nie kłamiemy, nie podajemy fałszywych czy wymyślonych informacji (jeśli dany artykuł to plotka – wyraźnie to zaznaczamy; ten artykuł to nasz jedyny “wyskok” tego rodzaju – prosimy, zrozumcie naszą sytuację), nie DDoSujemy/hackujemy konkurencji (O WILKU MOWA!). Jeszcze raz przepraszamy naszych czytelników!

PG_H2P_H2W

A to przebiegłe ZŁODZIEJASZKI usunęły artykuł, ale PRZYPADKIEM mamy screena 🙂

PG_Plagiat

Bohaterowie

Ahri

Ahri_OB

  • Essence Theft [Bierna]
    • Wartość leczenia zwiększona do 9/15/27/54 (+18 AP) – czyli trzykrotnie
  • Charm [E]
    • Ahri zamiast jednego pocisku wystrzeliwuje ich 5 w formie stożka. Pociski przenikają przez miniony/potwory
  • Orb of Deception [Q]
    • umiejętność zawsze zadaje nieuniknione obrażenia

Azir

streszczenie historii Azir

  • Conquering Sands [Q]
    • Cooldown zredukowany z 10/9/8/7/6 do 7/6/5/4/3 sekund
  • Arise [W]
    • Żołnierze mogą być przywołani aż na 27 sekund
  • Emperor’s Divide [R]
    • Szerokość zwiększona z 4/5/6 do 7/9/11 żołnierzy

Caitlyn

Caitlyn_OB

  • Headshot [Bierna]
    • Headshot ładuje się co 2 uderzenie
  • Yordle Snap Trap [W]
    • Caitlyn może maksymalnie postawić 6/6/8/8/10 zamiast 3/3/4/4/5 pułapek
  • Ace in the Hole [R]
    • Umiejętność zadaje nieuniknione obrażenia i zabija trafionego wroga, jeśli ten ma poniżej 25/33/50 % HP

Przerwa na reklamę – dziękujemy

Darius

Darius_OB

  • Hemorrhage [Bierna]
    • Każdy AA i umiejętność nakładają maksymalną liczbę ładunków
  • Decimate [Q]
    • Wartość leczenia za każdy trafiony cel zwiększona z 12 do 24 %
  • Apprehend [E]
    • Penetracja pancerza zwiększona z 5/10/15/20/25 do 25/35/45/55/65 %

Gangplank

Gangplank_OB

  • Parrrley [Q]
    • Umiejętność zawsze zadaje obrażenia krytyczne
  • Cannon Barrage [R]
    • Umiejętność posiada na starcie wszystkie ulepszenia
    • Cooldown umiejętności zmieniony z 160/150/140 do 40/30/20 sekund

Jarvan IV

JarvanIV_OB

  • Dragon Strike [Q]
    • Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 6/5/4/3/2 sekund
    • Zasięg umiejętności zwiększony z 770 do 1200 jednostek
  • Golden Aegis [W]
    • Cooldown zmniejszony z 12 do 5 sekund
    • Wartość spowolnienia zwiększona z 15/20/25/30/35 do 40/50/60/70/80 %
    • Wartość tarczy zwiększona z 50/90/130/170/210 do 130/170/210/250/290
  • Demacian Standard [E]
    • Zasięg zwiększony do 1200 jednostek na każdym poziomie

Karthus

Karthus_OB

  • Lay Waste [Q]
    • Umiejętność zawsze zadaje krytyczne obrażenia (tak się dzieje, gdy obecnie trafia pojedynczy cel)
  • Requiem [R]
    • Cooldown zmniejszony z 200/180/160 do 120/90/60 sekund

Morgana

Morgana_OB

  • Dark Binding [Q]
    • Jeśli Morgana trafi cel, automatycznie pojawi się pod nim plama [Terment Soil]
  • Terment Soil [W]
    • Morgana wystrzeliwuje 8 plam wokół siebie jednocześnie
  • Black Shield [E]
    • Wszyscy współtowarzysze w zasięgu 1100 jednostek otrzymują tarczę

Syndra

Syndra_OB

  • Dark Sphere [Q]
    • Syndra zawsze strzela 3 kulami. Maksymalna liczba kulek jest zwiększona z 8 do 24
  • Scatter the Weak [E]
    • Szerokość stożka i jego zasięg jest zwiększony dwukrotnie
  • Unleashed Power [R]
    • Zasięg umiejętności zwiększony z 675 do 975 (100 dodatkowo na 3 poziomie umiejętności)

Teemo

Teemo_OB

  • Camouflage [Bierna]
    • Od teraz Teemo staje się niewidzialny po 1.5 sekundy, gdy nie jest atakowany lub nie atakuje, podczas niewidzialności może się przemieszczać i dopiero jego atak łamie ten efekt
  • Move Quick [W]
    • Premia do prędkości ruchu zwiększona z 10/14/18/22/26 do 25/35/45/55/65 %
  • Noxious Trap [R]
    • Cooldown przeładowania umiejętności zmniejszony z 30/25/20 na 10/5/3 sekundy

Udyr

Udyr_OB

  • Monkey’s Agility [Bierna]
    • Umiejętność może się nieskończenie kumulować
  • Tiger Stance, Turtle Stance, Bear Stance, Phoenix Stance [Q], [W], [E], [R]
    • Cooldown wszystkich umiejętności został zmniejszony z 6 do 2 sekund

Ankieta

 

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]