Jak dobrze wiecie, na PBE pojawiły się buffy dla Cho'Gatha, policzmy co faktycznie daje mu jego [R].
Na początku przypomnijmy same zmiany z serwera testowego
Cho’Gath
- Feral Scream [W]
- Początek miejsca wyczarowania umiejętności od modelu bohatera się zwiększa wraz z rozmiarem Cho’Gatha.
- Vorpal Spikes [E]
- Umiejętność posiada większy rozmiar wraz ze wzrostem Cho’Gatha.
- Feast [R]
- Cho’Gath nie traci już połowy stacków po śmierci.
- Cho’Gath może mieć teraz więcej niż 6 stacków.
- Stacki powyżej 6 wymagają zabicia championa.
- Stacki powyżej 6 podlegają prawu malejących przychodów.
- Stacki na 1 poziomie [R]
- 1-6 = +100 HP za stack
- 7-10 = +50 HP za stack
- Powyżej 11 = +25 HP za stack
- Stacki na 3 poziomie [R]
- 1-6 = +180 HP za stack
- 7-10 = +90 HP za stack
- Powyżej 11 + 45 HP za stack
- Cho’Gath nie zyskuje już 2 stacków za zabójstwo bohatera.
- Zabicie stwora lub potwora zwraca połowę czasu odnowienia i kosztów many.
Obliczenia
Realne założenia, czyli maksymalnie 24 kille:
Poziom pierwszy [R]
- 6 stacków = +600 HP
- 10 stacków = +800 HP
- 15 stacków = +925 HP
- 20 stacków = +1050 HP
- 25 stacków = +1175 HP
- 30 stacków = +1300 HP
Poziom trzeci [R]
- 6 stacków = 1080 HP
- 10 stacków = 1440 HP
- 15 stacków = 1665 HP
- 20 stacków = 1890 HP
- 25 stacków = 2115 HP
- 30 stacków = 2340 HP
Wnioski i porównanie do obecnego Cho’Gatha
- Stary Cho na 1 poziomie [R] mógł mieć maksymalnie +600 HP.
- Nowy Cho na 1 poziome [R] po osiągnięciu 6 stacków będzie miał również +600 HP, lecz może zwiększyć je dodatkowo o 0-700 HP w zależności od liczby zjedzonych bohaterów.
- Stary Cho na 3 poziomie [R] mógł mieć maksymalnie +1080 HP.
- Nowy Cho na 3 poziomie [R] po osiągnięciu 6 stacków będzie miał również +1080, lecz może je zwiększyć dodatkowo o 0-1260 HP w zależności od liczby zjedzonych bohaterów.
Nie zapominajmy o polepszeniu [W] oraz [E] w zależności od naszego rozmiaru.