League of Legends r.

Dlaczego Viktor i Aatrox dostali buffy, a Gnar nerfy?

Jesteście ciekawi, dlaczego Aatrox dostał buffy na E i R? A co z ostatnimi buffami w early Viktora?

Zmiany, o których mowa:

Aatrox

  • Umbral Dash (E) uzdrowienie zwiększone z 20/21,25/22,5/23,75/25% do 20/22,5/25/27,5/30%
  • World Ender (R) przelicznik AD zwiększony z 20/22,5/25% do 20/25/30%

Gnar

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 28

Viktor

  • Glorious Evolution (P)
    • Koszt Hex Core Mk-1 zmniejszony z 1250 do 1150
    • Koszt Idealnego Hex Core zwiększony z 750 do 850

Te zmiany mogą się podobać! Ale jaki jest ich kontekst?

Aatrox

Wcześniejsze zmiany zmniejszyły jego siłę w rozgrywkach prosów. W tym momencie Riot zamierza oddać mu trochę siły dla “normalnych” rozgrywek.

Gnar

Było mówione o tym wcześniej – Riot chce, aby Gnar był mniej bezpiecznym pickiem, kiedy idziemy nim “w ciemno”. Nie powinno to bardzo zmienić jego sytuacji przeciwko tankom czy bohaterom z silnymi obrażeniami magicznymi, ale od teraz Gnar będzie bardziej ryzykownym wyborem przeciwko dość agresywnym przeciwnikom.

Viktor

Standardowe buffy, cena pierwszego Hexcore idzie w dół, aby Viktor miał szansę na wcześniejszy power spike.

O autorze: Spliter

SpliterTo ja.
Liga Legend, Sprzęt Gamingowy, Recenzje, GLS, Fortnite i więcej.
Technologia, rozrywka czy gry - możecie pytać o wszystko, postaram się odpowiedzieć na wszystko.
Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować, to możecie:
- napisać maila: SpliterH2P@wp.pl (także zapytania o możliwość współpracy ze mną)
Tak na serio: jeżeli macie jakiekolwiek pytanie, piszcie - w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć ^^