Zobacz:
Zmiany, o których mowa, to:
Starcall (Q)
- Cooldown: 5 ⇒ 8/7/6/5/4 sekund.
- Obrażenia: 70/110/150/190/230 (+35% AP) ⇒ 60/95/130/165/200 (+35% AP).
- Czas trwania efektu Odmłodzenia: 3/3,5/4/4,5/5 ⇒ 5 sekund.
- Prędkość ruchu: 10% ⇒ 14/18/22/26/30% (wygasająca).
- Buff do MS-a nie wymaga już, aby Soraka poruszała się w przeciwnym kierunku do przeciwników.
- Uzdrowienie Soraki: 56/64/72/80/88 (+40% AP) przez 4 sekundy ⇒ 60/80/100/120/140 (+50% AP) przez 5 sekund.
- Uzdrowienie sojusznika (z przekazania efektu Rejuvenate): [42/56/72/90/110 (+30/35/40/45/60% AP)] ⇒ [takie same wartości jak uzdrowienie samej Soraki].
Equinox (E)
- Cooldown: 24/22/20/18/16 ⇒ 20/19/18/17/16 sekund.
- Koszt many: 70 ⇒ 70/75/80/85/90.
- Obrażenia: 70/110/150/190/230 (+40% AP) ⇒ 70/95/120/145/180 (+40% AP).
Rioter AzuBK (który zajmował się Soraką wraz z rioterem Captain) wyjaśnił cel zmian:
Jako że Soraka jest postacią najbardziej skupioną na uzdrawianiu, jej dominacja na linii powinna się bardziej realizować przez uzdrawianie, a nie obrażenia.
Wyraźnie znerfiono obrażenia E, żeby gracze nie rozwijali tej umiejętności jako pierwszej. Użyteczność Soraki ma skupiać się przede wszystkim na Q i W.
Ponadto Riot chce dodać nieco wewnętrznego ryzyka do gry Soraką. Obecnie ADC jest w stanie grać właściwie samodzielnie i słabo radzić sobie w wymianach na linii – ale mimo wszystko nie umrze, bo Soraka do niego przyjdzie i go uzdrowi.
Twórcy przewidują, że ogólne win rate tej postaci powinno jednak wzrosnąć.