League of Legends r.

Dlaczego Riot nie przestanie robić skórek i zajmie się X rzeczą?

Pojawiają się czasem głosy, które "rozkazują" Riotowi kompletne zaprzestanie tworzenia nowych skórek, aby "naprawić grę". Dlaczego jest to niemożliwe?

Wiadomo, brzmi to naprawdę idiotycznie, aczkolwiek można usłyszeć takie głosy w internecie – więc pora na oficjalne wytłumaczenie, aby zamknąć ten temat na zawsze.

Jeżeli spotkacie kiedykolwiek z tezą, która mówiłaby o zaprzestaniu działania X przez Riot (np. przestańcie robić nowych bohaterów, zajmijcie się lepiej balansem gry!), to analogicznie to wyjaśnienie także będzie właściwą formą wyprowadzenia danej osoby z błędu.

W tym wypadku Meddler został zapytany o możliwość zatrzymania produkcji skórek na jeden cykl, aby Riot mógł [w jakiś magiczny sposób ~Split] zreworkować ekran śmierci.

Tak, ktoś naprawdę zapytał o taką możliwość. Odpowiedzmy sobie wreszcie na to bardzo ciężkie pytanie:

Dlaczego Riot nie przestanie robić skórek i zajmie się X rzeczą?

Znaczy, oczywiście, Riot mógłby zaniechać robienia skórek, aczkolwiek nie pomogłoby to w niczym (w tym przypadku, w tworzeniu nowego ekranu śmierci). W takim przypadku chodzi nawet o osoby zajmujące się danymi częściami gry:

  • Skórki tworzą w głównej mierze artyści w Riocie.
  • Nowy ekran śmierci potrzebuje więcej czasu programistów.

Także trzeba pamiętać o efekcie domina, który mógłby się zacząć poprzez przerzucenie kilku osób z jednego miejsca, a w tym wypadku mogłoby to skończyć się dłuższym czasem oczekiwania na naprawienie bugów w kliencie gry, optymalizacji FPS-ów, itp.

Tak, jak już wcześniej wspomniałem, ten artykuł jest skierowany do każdego, kto uważa, że Riot może “ot tak” żonglować ludźmi.