W nowej aktualizacji PBE Jayce otrzymał kilka nerfów. Dlaczego Riot chce osłabić tę postać?
Oto zmiany z PBE (klik!), o których mowa:
Jayce
- To The Skies [Q] (młot)
- Obrażenia zmniejszone do 30/70/110/150/190/230 z 40/80/120/160/200/240
- Acceleration Gates [E] (działo)
- Koszt many zwiększony do 60 z 50
- Transformacja (z działa w młot)
- Bonusowe AD ratio zmniejszone do 25% z 40%
Dlaczego Riot się na nie zdecydował? W teorii win ratio Jayce’a wynosi 49,51% – wydawałoby się więc, że jest raczej w porządku.
Z wyjaśnieniem przybył Meddler:
Nasze myślenie:
- Jego obrażenia są zbyt duże i prawdopodobnie jeszcze się zwiększą przy okazji zmian Lethality w patchu 7.2.
- Część z nich wynika z tego, że nie musi on już budować many, by być efektywnym. Chcemy więc przywrócić nieco kosztów many i w rezultacie zmniejszyć obrażenia.
- Prawdopodobnie ponownie będziemy musieli dodać dodatkowe koszty many.