League of Legends r.

Dlaczego Riot buffuje Garena?

Na serwerze PBE po raz kolejny Riot kombinuje ze zmianami Garena, dodając penetrację pancerza na jego [E].

Na początek przypomnijmy, o jakie zmiany chodzi:

Garen_OB

Garen

  • Judgment (E) [nowy efekt] „Gdy przeciwny bohater zostanie trafiony 4 razy z obrotu, traci 25% swojego pancerza na 6 sekund.”

A to streszczenie tego, co Meddler mówi o planowanych zmianach i jak postrzega Garena:

  • Celem zmian nie jest balans, a bezpośredni buff. Uważa on, że po prostu jest on za słaby w danym momencie.
  • Chce, aby drużyna posiadająca Garena miała z niego jakiekolwiek korzyści aniżeli to, że jest mięsem armatnim. Wybrano dla niego penetrację pancerza, która zwiększy zarówno jego obrażenia, jak i współtowarzyszy.

  • Garen ma dawać więcej korzyści graczowi, który potrafi nim grać, dlatego dopiero po 4 obrocie zostanie nałożona na wroga penetracja pancerza.
  • Garen ma lepiej sprawować się, gdy wpadnie z [E] w wielu wrogów aniżeli z combo w jeden papierowy cel.