Jak wiemy, Mistrzostwa Świata już niebawem. Riot robi, co może, żeby przygotować grę na rozgrywki na najwyższym światowym poziomie. Jednak jak większość ludzi widzi, potrzebne zmiany w balansie nie nadchodzą, a 5.19 zdaje się być wyjątkowo mało zasobny. Dlaczego tak jest?
Jeden z użytkowników forum zapytał o powód takiego opóźnienia prac nad balansowaniem gry. W końcu Rioterzy zarzekali się, że:
“po stabilnym patchu dla Mistrzostw Świata (czyli 5.18) będziemy przygotowywać odpowiednie zmiany dla 5.19”.
Jednak do tej pory, jedyne, co otrzymaliśmy, to nowy bohater, nerf Devourera (Pożeracza) oraz marginalne zmiany u Nocturne’a. Co na to Riot?
Odpowiada Meddler:
Główny powód:
- Wszyscy, którzy normalnie zajmują się balansem, skupiają się obecnie na pracy nad presezonem, który powinien się pojawić nieco później tego roku. (Zmiany, nad którymi pracujemy, są ogromne i wymagają wielu cykli do ukończenia).
Poboczne powody:
- Stwierdziliśmy, że patch, na którym będą grane gry podczas Mistrzostw Świata, nie powinien dalece odbiegać od tego, co się dzieje na serwerach live. W końcu nie chcielibyśmy, żeby ludzie oglądający mecze mieli niepotrzebne poczucie oderwania.
- Daje nam to szansę na sprawdzenie, jak zachowuje się gra, gdy jest pozostawiona sama sobie przez dłuższy okres czasu. Dzięki temu zbieramy bezcenne informacje umożliwiające nam później lepszą pracę i ułatwia to usprawnianie całego systemu.
Co o tym myślicie?