r.

Dlaczego patch 5.19 będzie rekordowo mały?

Jak wiemy, Mistrzostwa Świata już niebawem. Riot robi, co może, żeby przygotować grę na rozgrywki na najwyższym światowym poziomie. Jednak jak większość ludzi widzi, potrzebne zmiany w balansie nie nadchodzą, a 5.19 zdaje się być wyjątkowo mało zasobny. Dlaczego tak jest?

Jeden z użytkowników forum zapytał o powód takiego opóźnienia prac nad balansowaniem gry. W końcu Rioterzy zarzekali się, że:

“po stabilnym patchu dla Mistrzostw Świata (czyli 5.18) będziemy przygotowywać odpowiednie zmiany dla 5.19”.

Jednak do tej pory, jedyne, co otrzymaliśmy, to nowy bohater, nerf Devourera (Pożeracza) oraz marginalne zmiany u Nocturne’a. Co na to Riot?

Odpowiada Meddler:

Główny powód:

  • Wszyscy, którzy normalnie zajmują się balansem, skupiają się obecnie na pracy nad presezonem, który powinien się pojawić nieco później tego roku. (Zmiany, nad którymi pracujemy, są ogromne i wymagają wielu cykli do ukończenia).

Poboczne powody:

  • Stwierdziliśmy, że patch, na którym będą grane gry podczas Mistrzostw Świata, nie powinien dalece odbiegać od tego, co się dzieje na serwerach live. W końcu nie chcielibyśmy, żeby ludzie oglądający mecze mieli niepotrzebne poczucie oderwania.
  • Daje nam to szansę na sprawdzenie, jak zachowuje się gra, gdy jest pozostawiona sama sobie przez dłuższy okres czasu. Dzięki temu zbieramy bezcenne informacje umożliwiające nam później lepszą pracę i ułatwia to usprawnianie całego systemu.

Co o tym myślicie?

 

Źródło