Spróbujmy jeszcze raz przyjrzeć się dokładnie opisowi Sated Devourera:
+50% prędkości ataku
+60 punktów obrażeń magicznych przy trafieniu
Unikalne Bierne – Widmowe Uderzenie: Co drugi podstawowy atak aktywuje efekty przy trafieniu dwukrotnie.
Myślę, że pierwsza część jest całkiem zrozumiała. Cała tajemnica tkwi w pasywce tego przedmiotu, który wciąż stanowi dla części przywoływaczy zagadkę. Co dokładnie oznacza ona w praktyce? Otóż przy co drugim naszym ataku podstawowym wykonujemy również Widmowe Uderzenie. Jest to po prostu auto atak, który zadaje 0 punktów obrażeń, a jedyne, co robi, to nakłada efekty przy trafieniu. Jednak czym są owe “efekty przy trafieniu”? Najprostszym przykładem jest sam Sated Devourer, który zadaje 60 punktów obrażeń magicznych przy trafieniu. Jest to jedna z tych rzeczy, które aktywują się przy naszym Widmowym Uderzeniu. Mam nadzieję, że staje się to dla Was coraz bardziej zrozumiałe. Co więc jeszcze współpracuje z tym przedmiotem?
Obrażenia przy trafieniu
Ostrze Zniszczonego króla
Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia w wysokości 8% aktualnego zdrowia celu w postaci dodatkowych obrażeń fizycznych (maks. 60 pkt przeciw stworom i potworom) przy trafieniu.
Koniec Rozumu
Twoje podstawowe ataki zadają 42 pkt dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu.
Ząb Nashora
Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne przy trafieniu równe 15(+15% mocy umiejętności).
Muramana
Po włączeniu: Twoje zaklęcia i podstawowe ataki (przy trafieniu) zużywają 3% posiadanych punktów many i zadają obrażenia fizyczne równe dwukrotności zużytych punktów many.
Huragan Runaana
Zadaje 10 pkt obrażeń fizycznych przy trafieniu.
Wygięty Łuk
Zadaje 10 pkt obrażeń fizycznych przy trafieniu.
Obszarowe obrażenia przy trafieniu
Krwiożercza Hydra
Podstawowe ataki zadają od 20% do 60% całkowitych obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia zadane przeciwnikom w pobliżu celu (wrogowie znajdujący się najbliżej celu otrzymują największe obrażenia).
Tiamat
Ataki zadają od 20% do 60% obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia, zadane przeciwnikom w pobliżu celu (procent obrażeń zależy od odległości od celu).
Cel naszych ataków nie dostanie podwójnych obrażeń z Tiamatu i Hydry, jednak wszystkie jednostki wokół naszego celu już tak.
Redukcja pancerza
Czarny Tasak
Zadawanie obrażeń fizycznych wrogiemu bohaterowi rozrywa go, sprawiając, że wartość jego pancerza spada o 5% na 6 sekund (efekt kumuluje się do 6 razy, maks. 30%).
Redukcja czasu odnowienia
Miecz-Pistolet Hextech
Podstawowe ataki (przy trafieniu) i umiejętności trafiające jeden cel użyte przeciw wrogim bohaterom zmniejszają czas odnowienia tego przedmiotu o 3 sek.
Kosa Statikka
Widmowe Uderzenie generuje 10 ładunków pasywki tego przedmiotu.
Podane wyżej przedmioty bardzo dobrze funkcjonują z tym zakręconym Sated Devourerem. Istnieje jednak wiele efektów, które na pierwszy rzut oka mogą być interesujące, ale tak naprawdę nie mają żadnej synergii z Czaroostrzem.
Przedmioty i efekty niedziałające z Widmowym Uderzeniem
Blask
Efekt Czaroostrza nie jest nakładany podwójnie. Oznacza to, że wszystkie przedmioty takie jak Zmora Licza albo Moc Trójcy również nie funkcjonują z Sated Devourerem.
Huragan Runaana
Item ten pojawił się już w dzisiejszym artykule jako jeden z tych, które pasują do omawianego przedmiotu. Z jednej strony aplikuje on dodatkowe obrażenia, z drugiej jednak -Widmowe Uderzenie nie daje nam dodatkowych strzałów, które normalnie posiadamy przy podstawowych atakach.
Ostrze Gniewu Guinsoo
Widmowe uderzenie nie daje nam dodatkowych 4% do prędkości ataku oraz 4 punktów mocy umiejętności. Oznacza to mniej więcej tyle, że pasywka tego przedmiotu zupełnie nie współpracuje z opisywanym dziś ulepszeniem dla leśniczych.
Manamune
Przedmiot ten nie zamieni nam się szybciej w Muramanę dzięki Sated Devourerowi.
Przedmioty zwiększające prędkość ruchu lub spowalniające
Wszelkie spowolnienia i przyspieszenia nie nakładają się na siebie, a jedynie się odnawiają. Dlatego przy Widmowym Uderzeniu ponownie nałożymy ten sam efekt, który zupełnie nic nam nie da.
Kradzież Życia
Widmowe Uderzenie zadaje 0 obrażeń fizycznych, więc nie uleczymy się dzięki niemu, kiedy posiadamy kradzież życia. Jedyne wyjątki to Ostrze Zniszczonego Króla, Krwiożercza Hydra oraz Muramana – przedmioty te zadają pasywnie pewną liczbę obrażeń fizycznych nakładanych również przez Widmowe Uderzenie.
Trafienia Krytyczne
Zadajemy 0 punktów obrażeń, a jak wszyscy wiemy 0x2=0. Tak więc trafienia krytyczne nic nam nie dadzą przy tym przedmiocie.
Mam nadzieję, że artykuł pomoże Wam dokładniej zrozumieć naturę tego przedmiotu. Bez wątpienia jest on niesamowicie potężny i – w moim odczuciu – trochę psuje balans wśród junglerów. Z drugiej strony uderza on w metę tanków, która za długo już rządziła na polach sprawiedliwości i wszyscy chyba mają już jej serdecznie dość. Jakie są Wasze doświadczenia z tym ulepszeniem? Cieszycie się ze zmian, które ten przedmiot wprowadził do gry, czy nudzi Was już kiedy Shyvana albo Xin Zhao zabija Was 1v3? Dajcie znać w komentarzach!