Przedstawienie specjalizacji
Twoje umiejętności zadające obrażenia zadają dodatkowe 6 + (0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku + 0,2 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych wrogim bohaterom przez 3 sekundy (połowa obrażeń przez 1,5 sekundy dla efektów obszarowych i obrażeń w czasie)
Co trzecie trafienie wrogiego bohatera umiejętnością lub podstawowym atakiem poraża go, zadając 10-180 (+0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,1 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych na obszarze wokół niego (30 sek. odnowienia)
Podstawa wyliczeń
Obie umiejętności zadają obrażenia magiczne i będą się skalować praktycznie tylko i wyłącznie z AP (ponieważ magowie nie będą składać AD). Wszystkie wyliczenia są przeprowadzone dla okresu 30 sekund (taki jest cooldown umiejętności Thunderlord’s Decree)
- Deadfire Touch (6 + 20 % AP) / 3*30 sekund
- Thunderlord’s Decree (10 * poziom) + 10 % AP
Ustalmy również, że żaden bohater oprócz Cassiopei, Vladimira lub Azira nie jest w stanie w okresie 30 sekund zawsze co 3 sekundy zadać obrażenia z umiejętności.
Obrażenia z umiejętności typu DoT (Damage over Time) oraz obszarowe posiadają o połowę okrojone obrażenia, jednakże są nakładane dwa razy szybciej.
Zależne
Przyjmijmy tylko zależnych:
- Bonus AP bohatera
- Czas trwania efektow
- Poziom bohatera
Tabele
Przedstawimy Wam kilka zestawień obrazujących różne sytuacje. Oczywiste jest, że w przypadku, gdy posiadamy niskie AP, a wysoki poziom, to Thunderlord będzie robił więcej i oczywiście vice versa w przypadku Deathfire
- Jako “Interwał” rozumiemy ilość sekund przerwy między użyciem jednej a drugiej umiejętości
- Pod Deathfire i Thunderlord’s widnieją obrażenia
Mid Game (12 poziom bohatera)
[table “” not found /]Jak widzimy po osiągnięciu 200-300 AP z pewnością zyskamy w walkach drużynowych na Deathfire, w szczególności jeśli będą trwały dłużej aniżeli 5 sekund.
Early Game (4 poziom bohatera)
Late Game (16 poziom bohatera)
Podsumowanie
Zawsze specjalizacja Deathfire Touch będzie zdawała więcej obrażeń aniżeli Thunderlord’s Decree na mid lane. Być może jest lepsza tylko w przypadku natychmiastowego zadania obrażeń i pojedynków krótszych niż 5 sekund. Z pewnością Deathfire będzie lepsze jeśli będziemy posiadać dobrą ilość AP
- Ponad 60 AP w early game
- Ponad 200 AP w mid game
- Ponad 400 AP w late game
Thunderlord będzie lepsze, gdy nie budujemy AP, co zdarzy się raczej w przypadku supporta, aniżeli mid lane lanera.
Źródło: NerfPLZ