r.

Co dalej z Władcą Metalu?

Po zmianach Mordekaisera, Riot ucichł na jego temat - chociaż pojawiało się wiele pytań. W końcu jednak Repertoir zlitował się nad graczami i udzielił krótkich wyjaśnień na kilka zarzutów.

Po pierwsze, słynny Harvesters of Sorrow i jego ograniczenie.

Wiem, że dużo zrobiliśmy w patchu 5.18, by pomóc w castowaniu tej umiejętności (umiejętność on click), zwłaszcza na solo Q dla osoby z tyłu, jednak prawdopodobnie wymaga to po prostu więcej pracy. Zgadzam się, że nieposiadanie odniesienia, gdy jesteśmy solo, jest raczej beznadziejne.

Po drugie, uważam, że jego pasyw został za bardzo stonowany.

Czy chodzi o to, że nigdy się on wystarczająco nie “napełnia”? Czy o to, że nie jest szczególnie użyteczny przeciwko fighterom? Muszę przyznać, że osobiście nie mam konkretnego zdania na ten temat.

Metal! Tak, czepiam się kwestii wizualnych, jednak bycie Władcą Metalu wiąże się z pewnymi… oczekiwaniami. Może dodajcie jego umiejętnościom trochę więcej atrakcyjności wizualnej? Rzućcie też okiem na efekty wizualne [Q], obecnie są słabe.

Zapewne nie to chciałeś usłyszeć, jednak prawdopodobnie to lepsze niż cisza, więc… Powiem tylko tyle, że to mało prawdopodobne, aby animacje mocno się zmieniły, ponieważ osoby, które nad nimi pracowały, mają teraz inne przydzielone zadania. Naprawdę przykro mi, jeśli minęliśmy się z istotą Mordekaisera w jego animacjach.

Kto nie kochałby możliwości grania swoim mainem na wszystkich liniach?

Współczuję Ci w tej kwestii. To beznadziejne, gdy zabiera się coś, co lubiłeś, zwłaszcza gdy o to nie prosiłeś. Myślę, że chcielibyśmy coś zrobić dla solo-kaiserów w tej kwestii, tym bardziej, że powoli osiada kurz na reworku Juggernautów, więc będziemy mieli więcej czasu.”

 

Jak więc widać, Riot raczej nie planuje kolejnych szczególnych zmian Mordekaisera, zwłaszcza w kwestii wizualnej…

 

Źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/MAwZOiOv-is-riot-deliberately-ignoring-anything-mordekaiser-related