League of Legends r.

Czy wiedziałeś o TYCH rzeczach o Summoner’s Rift?

Czas na przydatne wiadomości, o których pewnie nie myśleliście... ale mogą Wam się przydać! Jesteście ciekawi, ile dokładnie zadajecie obrażeń wieżom?

Standardowo, propsy dla autora – czyli użytkownika frostwind12, który zebrał to wszystko do kupy.

Miniony

  • Wszystkie miniony zadają o 50% więcej obrażeń wieżom oraz 40% mniej postaciom.
  • Wraz z buffem od Barona movement speed wszystkich minionów wzrasta do 90% średnego MS-a pobliskich postaci, odporności na spowolnienia i dodatkowo buff.
  • Dodatkowo możliwości pushu zależą od średniego poziomu postaci w drużynie, przewagi w turretach oraz tego, czy inhibitor na danej linii jest zniszczony (jeżeli pushowana linia jest pusta, miniony będą przemieszczać z maks. 500 MS).

Superminiony

  • Wzmacniają pobliskie miniony, dając im +40% obrażeń.
  • Wzmacniają pobliskie miniony, dając im 40 pancerza i MR.
  • Buff superminionów działa także na inne SM (skróćmy), przez co dwójka SM może być naprawdę niebezpieczna.
  • Zadają około 80% mniej obrażeń nexusowi.
  • Hand of Baron/Namiestnik Barona daje im 25% AS.

Siege/Minion Oblężniczy

Hand of Baron/Namiestnik Barona:

  • +50 AD.
  • +600 zasięgu.
  • AS jest zmniejszony o połowę.
  • Obrażenia z ataków teraz są AoE (200 zasięgu).
  • Ataki zadają podwójne obrażenia wieżom.

Caster/Minion Czarujący

Hand of Baron/Namiestnik Barona:

  • Otrzymują zmniejszone o 75% obrażenia od czarów AoE.
  • +20 AD.
  • +50% prędkości pocisku (tzn. ich pociski przemieszczają się o 50% szybciej).
  • +100 zasięgu ataków.

Melee/Podstawowy minion

Hand of Baron/Namiestnik Barona:

  • Otrzymują zmniejszone o 75% obrażenia od czarów AoE.
  • +75 zasięgu ataków.
  • +75% redukcji obrażeń pochodzących od minionów oraz postaci.
  • +30% redukcji obrażeń od wież.

Wieże i inhibitory

  • Kiedy atakujesz wieże, inhibitor lub nexus z AA, zadasz obrażenia równe Twojemu podstawowemu AD + bonusowe AD LUB 50% Twojego AP (zależne od tego, które jest wyższe).
  • Ataki wież (przeciwko postaciom) zadają 100%, 140%, 180% i 220% obrażeń.
  • Inhibitory otrzymają tylko 85% obrażeń od postaci.

Baron i Smoki

  • “AA” Barona debuffują ostatnią postać, którą uderzą i redukują wszystkie obrażenia zadane o 50% na 15 sekund.
  • Smoki mają 30% penetracji pancerza.
  • Ataki smoków zadają obrażenia fizyczne równe 7% aktualnego zdrowia celu.
  • Smoki mają 20% bonusowych obrażeń oraz 7% redukcji obrażeń za stack przeciwko postaciom, które mają stacki za zabicie smoków.
  • Wszystkie ataki smoków są klasyfikowane jako czary, więc procuje to efekty czarów (a nie efekty “on-hit”) i mogą być one zablokowane przez tarcze czarów/spellshieldy. (Gdyby to nie istniało, to Pantheon mógłby easy zrobić smoka na 2 poziomie po blue).
  • Czas trwania CC jest podwojony i redukuje MR i pancerz do 10%, kiedy jest użyte na Wędrującym Krabie. Krab także otrzymuje 25% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł, kiedy jest unieruchomiony.

I coś najważniejszego:

Na SR jest żaba, która nazywa się George

~info legit, prosto od Riotera Brightmoon