Czas na przydatne wiadomości, o których pewnie nie myśleliście... ale mogą Wam się przydać! Jesteście ciekawi, ile dokładnie zadajecie obrażeń wieżom?
Standardowo, propsy dla autora – czyli użytkownika frostwind12, który zebrał to wszystko do kupy.
Miniony
- Wszystkie miniony zadają o 50% więcej obrażeń wieżom oraz 40% mniej postaciom.
- Wraz z buffem od Barona movement speed wszystkich minionów wzrasta do 90% średnego MS-a pobliskich postaci, odporności na spowolnienia i dodatkowo buff.
- Dodatkowo możliwości pushu zależą od średniego poziomu postaci w drużynie, przewagi w turretach oraz tego, czy inhibitor na danej linii jest zniszczony (jeżeli pushowana linia jest pusta, miniony będą przemieszczać z maks. 500 MS).
Superminiony
- Wzmacniają pobliskie miniony, dając im +40% obrażeń.
- Wzmacniają pobliskie miniony, dając im 40 pancerza i MR.
- Buff superminionów działa także na inne SM (skróćmy), przez co dwójka SM może być naprawdę niebezpieczna.
- Zadają około 80% mniej obrażeń nexusowi.
- Hand of Baron/Namiestnik Barona daje im 25% AS.
Siege/Minion Oblężniczy
Hand of Baron/Namiestnik Barona:
- +50 AD.
- +600 zasięgu.
- AS jest zmniejszony o połowę.
- Obrażenia z ataków teraz są AoE (200 zasięgu).
- Ataki zadają podwójne obrażenia wieżom.
Caster/Minion Czarujący
Hand of Baron/Namiestnik Barona:
- Otrzymują zmniejszone o 75% obrażenia od czarów AoE.
- +20 AD.
- +50% prędkości pocisku (tzn. ich pociski przemieszczają się o 50% szybciej).
- +100 zasięgu ataków.
Melee/Podstawowy minion
Hand of Baron/Namiestnik Barona:
- Otrzymują zmniejszone o 75% obrażenia od czarów AoE.
- +75 zasięgu ataków.
- +75% redukcji obrażeń pochodzących od minionów oraz postaci.
- +30% redukcji obrażeń od wież.
Wieże i inhibitory
- Kiedy atakujesz wieże, inhibitor lub nexus z AA, zadasz obrażenia równe Twojemu podstawowemu AD + bonusowe AD LUB 50% Twojego AP (zależne od tego, które jest wyższe).
- Ataki wież (przeciwko postaciom) zadają 100%, 140%, 180% i 220% obrażeń.
- Inhibitory otrzymają tylko 85% obrażeń od postaci.
Baron i Smoki
- “AA” Barona debuffują ostatnią postać, którą uderzą i redukują wszystkie obrażenia zadane o 50% na 15 sekund.
- Smoki mają 30% penetracji pancerza.
- Ataki smoków zadają obrażenia fizyczne równe 7% aktualnego zdrowia celu.
- Smoki mają 20% bonusowych obrażeń oraz 7% redukcji obrażeń za stack przeciwko postaciom, które mają stacki za zabicie smoków.
- Wszystkie ataki smoków są klasyfikowane jako czary, więc procuje to efekty czarów (a nie efekty “on-hit”) i mogą być one zablokowane przez tarcze czarów/spellshieldy. (Gdyby to nie istniało, to Pantheon mógłby easy zrobić smoka na 2 poziomie po blue).
- Czas trwania CC jest podwojony i redukuje MR i pancerz do 10%, kiedy jest użyte na Wędrującym Krabie. Krab także otrzymuje 25% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł, kiedy jest unieruchomiony.
I coś najważniejszego:
Na SR jest żaba, która nazywa się George
~info legit, prosto od Riotera Brightmoon