Jednak plany nie wypaliły w 100% – Meddler otwarcie przyznał że były testowane zmiany linii, które pozwoliłyby magom znaleźć nowe miejsce dla siebie na bocie, aczkolwiek to mogłoby zniszczyć bota.
Zamiast tego dostaniemy trochę więcej zmian, zmian które nie będą dotyczyć tylko bota – tylko wszystkich linii.
Zmiany obrażeń w mid/late ADC
Teraz będzie chodziło o zmniejszenie potencjału do burstu postaci które określane są jako “squishy” (czyli te które łatwo zabić), ale cały czas być zdolnym aby atakować/przejść przez ofensywę. To powinno dać postaciom które można łatwo zabić, więcej czasu aby móc zareagować w late, ale także pozwolić ADC efektywnie zabijać tanki.
Dostosowanie many magów
Jak wyżej, będzie tutaj chodził o dostosowanie magów tak, aby mogli oni walczyć (i mieć szanse) na linii przeciwko większej gamie postaci na wczesnych poziomach. Także zmiany mają dotyczyć późniejszych części gry, w tym mid-game; będzie chodziło o spamowanie umiejętnościami, często objawiało się w bardzo dużą “siłę” do oczyszczenia linii.
Zwiększenie obrażeń zadawanych przez postacie AP wieżom
Brzmi nieźle, prawda? Będzie chodziło o to aby postacie AP mogły także się przyczyniać do niszczenia wież. Oczywiście zmniejszy to odrobinę rolę bota w niszczeniu wież. Możliwe że te buffy zostaną wydane w duecie wraz z buffami wież, aby balans nie został zachwiany.
Więcej postaci/ról które mogą carrować?
Meddler wspomniał o tym że drużyny w wielu przypadkach są zdane na strzelców – to ma się zmienić. Zespół balansujący będzie chciał aby jakakolwiek rola była w stanie tak naprawdę wycarrować grę.