r.

Co dalej ze zmianami Teemo?

Od jakiegoś czasu Riot testuje zmiany Teemo. Czy planowane są kolejne poprawki?

Zmiany testowane na PBE w cyklu 9.11:

Statystyki podstawowe

  • Bazowa regeneracja many: 1,92 ⇒ 2,5.
  • Regeneracja many na poziom: 0,09 ⇒ 0,15.
  • Przyrost many na poziom: 20 ⇒ 25.
  • Bazowe obrażenia: 54 ⇒ 51.
  • Przyrost prędkości ataku na poziom: 3,38 ⇒ 2.

Toxic Shot (pasyw)

  • Ataki podstawowe Teemo teraz zadają 8-50 bonusowych obrażeń magicznych i zostawiają efekt zatrucia, który zadaje 24-180 obrażeń magicznych przez 4 sekundy.
  • Obrażenia Toxic Shot są zwiększone o 50% za każdym razem, gdy na cel nałożone są inne debuffy zatrucia.

Blinding Dart (Q)

  • Bazowe obrażenia: 80/125/170/215/260 ⇒ 70/105/140/175/210.
  • Koszt many: 70/75/80/85/90 ⇒ 80/85/90/95/100.
  • Przelicznik AP: 0,8 ⇒ 0,6.
  • Teraz nakłada efekt zatrucia.

Move Quick (W)

  • Nie przerywa już niewidzialności.

Guerilla Warfare (E)

  • Cooldown: 40/37/34/31/28.
  • [Nowość] Po 1 sekundzie Teemo staje się niewidzialny niezależnie od tego, czy stoi, czy jest w krzakach, i może przejść 7/7,5/8/8,5/9 wielkości Teemo poza krzakami. Nie ujawnią go żadne obrażenia inne niż okresowe. Teemo może widzieć 25% dalej, gdy jest niewidzialny. Po przerwaniu Guerilla Warfare Teemo otrzymuje 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 3 sekundy. Podczas cooldownu stanie w krzakach skróci cooldown Guerilla Warfare.
  • Czas trwania niewidzialności w trakcie ruchu: 2/2,25/2,5/2,75/3.

Noxious Trap (R)

  • Bazowe obrażenia: 200/325/450 ⇒ 150/250/350.
  • Przelicznik AP: 0,5 ⇒ 0,4.
  • Maksymalna liczba grzybów: 3 na wszystkich poziomach ⇒ 3/4/5.
  • Grzyby teraz stają się niewidzialne po 1 sekundzie.
    • Grzyby mogą kontynuować odbicie na kolejnych pułapkach.

Jak wypadły testy zmian Teemo? Meddler podzielił się swoimi obserwacjami:

Widzimy trochę pozytywnych opinii i trochę obaw. W rezultacie planujemy wypróbować jeszcze inną wersję zmian, skupiając się na poprawieniu E, potem ponownie ocenimy stan projektu.