League of Legends r.

Clash powraca w następny weekend – otwarte testy!

Tak! Clash wreszcie po latach, powraca do nas. Tym razem, będą to dwudniowe testy

Riot:

Jesteśmy gotowi na dwudniowy test w waszym regionie

W naszej ostatniej aktualizacji ogłosiliśmy testy Clash na PBE. Dzięki tym testom usprawniliśmy przebieg gry i stworzyliśmy narzędzie odzyskiwania, które daje nam wystarczająco dużo pewności, żeby przeprowadzić te testy w większej skali. Żeby przygotować się na wprowadzenie Clash, każdy otrzyma darmowy bilet na dwudniowy test Clash w drabince z 4 drużynami (co daje dwie gry!) Wszyscy uczestnicy Clash muszą mieć rangę i co najmniej 2. poziom honoru.

Kiedy zaczynają się testy Clash?

Możecie zacząć tworzyć zespoły o 08:00 CET w czwartek 1 listopada 2018, a mecze zaczną się o 19:00 CET w sobotę 3 listopada 2018.

Darmowe bilety

Żeby dołączyć do regionalnych testów potrzebny jest jeden bilet. Nie ma opcji wykorzystania pięciu biletów. Kiedy będzie można testować Clash w waszym regionie, zobaczycie zakładkę Clash i darmowy bilet uprawniający do uczestnictwa. Będziecie mogli zacząć wtedy tworzyć drużyny. Play.op.gg raz jeszcze zostaje naszym partnerem, żeby pomóc wam znaleźć członków drużyny w waszym regionie. Będziecie mogli wyszukać dostępnych członków drużyny i kapitanów, szukając ich wg styli gry lub roli.


Nagrody

Każdy, kto weźmie udział w regionalnych testach Clash, otrzyma Punkty Triumfu i szansę na zdobycie kuli Clash, ekskluzywnego banera Clash beta (400 PT) i ikony. To ostatnia możliwość zdobycia ikony i banera Clash beta, zanim wprowadzimy nowy motyw nagród.

W każdej kuli znajdziecie dopalacz PD i nowe logo dla swojej kolejnej drużyny Clash, jak również nagrody, które będą lepsze w zależności od tego, jak dobrze wam pójdzie. Jeśli chcielibyście wiedzieć, czego mniej więcej można się spodziewać w każdej kuli, sprawdźcie nasz przewodnik po nagrodach.

Banery pojawią się w waszej alei w grze.

Ikony przywoływacza Clash dla zwycięzców drabinki.


Czego dowiedzieliśmy się z testów na PBE?

Testy na PBE pozwoliły nam zweryfikować, jak dobrze działają nasze proponowane poprawki i usprawnienia, jak również pomogły nam zaimplementować nowe rozwiązania, które przygotowały nas do regionalnych testów.

Test 1 — stopniowa faza sprawdzania

Test ten przysłużył się do zatwierdzenia wielu niewidocznych zmian w przebiegu gry, które mają pomóc w jej lepszym starcie. Rozpoznaliśmy parę błędów wśród graczy, którzy stworzyli konta na PBE tuż przed startem, co pozwoliło nam dostrzec pewne możliwe usprawnienia dla nowych graczy.

Test 2 — zmiany przebiegu gry i narzędzie zarządzania Clash

Testowaliśmy, jak działa funkcja „Powrotu do wcześniejszego etapu” naszego narzędzia zarządzania Clash (NZC) i bezpiecznie przywróciliśmy drużyny do fazy zatwierdzania z fazy sprawdzania po, tym razem, celowym „zepsuciu” ich gier. Mamy nadzieję, że nie będziemy musieli korzystać z tej funkcji, ale jeśli coś z Clash pójdzie nie tak, turniej można przywrócić, a wasza drużyna będzie mogła wziąć w nim udział.

Test 3 — drabinka z 4 drużynami

We wcześniejszych testach PBE niewielka liczba drużyn miała problem z wejściem do gry. Byliśmy w stanie odtworzyć ten problem i, dzięki dodatkowym zgłoszeniom, zlokalizować go i stworzyć rozwiązanie.

Test 4 — opóźnione rozpoczęcie gry i narzędzie zarządzania Clash

Test ten rzucił światło na to, jak narzędzie zarządzania Clash pomoże w przywracaniu systemu w katastrofalnych przypadkach. Jesteśmy przekonani, że NZC może przywrócić mecze, które nie zaczynają się poprawnie, refundując zasoby drużynom, które to dotknęło i oferując im możliwość ponownego dołączenia do tego samego turnieju.