League of Legends r.

Ile jest miejsc w Challengerze? ★ Dlaczego Riot zwiększa cenę RP? ★ Bug z attack move ★ Prestiżowa K/DA Ahri zostanie poprawiona ★ Papercraft Anivia i Nunu dostępni ★ Spytaj Riot: czy wróci Dark Star albo Ascension?

Problem z attack move? Nie bójcie się, nic nie robicie źle - to wina Riotu!

Wiadomości na dziś:

★ Ile jest miejsc w Challengerze?

Rioter SapMagic opublikował liczbę miejsc dostępnych w Challengerze w każdym regionie w tym sezonie:

  • 50 miejsc:
    • Indonezja,
    • Japonia,
    • Oceania
    • Rosja,
    • Singapur,
    • Tajlandia,
  • 200 miejsc:
    • Brazylia,
    • Chiny,
    • EUNE,
    • LAN,
    • LAS,
    • Tajwan,
    • Turcja,
  • 300 miejsc:
    • EUW,
    • Filipiny,
    • Korea,
    • NA,
    • Wietnam.

Liczba miejsc zależy od liczby osób grających rankedy na danym serwerze.

Co również ciekawe, Riot rozważa reset rankedów:

Nic nie obiecuję, jeśli chodzi o reset, ale jest to jedna z rzeczy, którą rozważamy. Obecnie zajmujemy się głęboką analizą głównych problemów i ich rozmiarów. Każdy region jest nieco inny.

★ Dlaczego Riot zwiększa cenę RP?

Chwilę temu Riot poinformował, że od 5 marca więcej zapłacimy za RP (poznaj szczegóły). Z czego wynika ta zmiana? Wyjaśnił to RiotHippalus:

Tutaj macie szczegółową oś czasu cen na EU:

  1. Wraz z premierą Ligi Legend w październiku 2009 roku jeden euro był wart 1,49 dolara amerykańskiego.
  2. Początkowy cennik wynosił 10 dolarów za 1380 RP na NA i 10 euro dla 1780 RP na EU, co oznaczało 29-procentową różnicę dla graczy EU i około 49-procentową różnicę w walutach. Cena została dostosowana w taki sposób, że Riot otrzymywał podobną ilość dolarów za RP zarówno na NA, jak i EU po odliczeniu VAT-u dla serwerów EU.
  3. W 2015 roku kurs euro spadł poniżej 1,20 dolara (19-procentowy spadek), wtedy też zwiększyliśmy ceny za RP o 11 procent, tym samym zmniejszając ilość otrzymywanych RP za 10 euro do 1580 RP. Zdecydowaliśmy, że weźmiemy na siebie związane ze spadkiem koszty z nadzieją, że kurs się odbije.
  4. Niestety, kurs spadł jeszcze bardziej, obecnie jest na poziomie 1,13 dolara, czyli około 24 procent poniżej naszego początkowego punktu odniesienia. W związku z tym dostosowaliśmy wartość 10 euro do 1380 RP, czyli 22,5 procenta poniżej oryginalnej wartości.
  5. Możemy też na to spojrzeć w inny sposób. W październiku w 2009 roku jeden dolar wydany na serwerze EU (po konwersji na euro) był równowartością 119,5 RP. Z nową ceną za jednego dolara otrzymalibyśmy 122 RP, czyli trochę więcej. Dzięki temu zmiana ceny odpowiada zmianie kursów, z delikatną przewagą dla graczy EU.
  6. Steam, Apple i większość innych firm również ustala ceny EU w oparciu o VAT i wyrównanie przychodów zarówno dla NA, jak i EU. Przez ostatnie zmiany kursów oscylujące pomiędzy 1,10 a 1,25 dolara wszystkie te firmy otrzymują praktycznie tę samą ilość euro i dolarów. Dla przykładu, zarówno 10 dolarów, jak i 10 euro zapewniają 1380 RP w Lidze – z tym, że część zysku z euro jest przeznaczana na pokrycie VAT-u.

★ Bug z attack move

Po nowej aktualizacji gracze zgłaszczają problem z attack move.

Rioter MapleNectar poinformował, że twórcy wiedzą o tym błędzie:

Jesteśmy świadomi błędu, który wywołuje niedziałający attack move na bohaterach i stanie w miejscu. Nasz zespół już zajmuje się tym problemem […].

Przypominamy także o innych problemach z grą, nad którymi Riot aktualnie pracuje:

  • rozłączanie z czatem,
  • problem z klubami (przez co są one wyłączone),
  • problemy z czatem głosowym League na Mac OS Mojave,
  • problem z poprawnym przyznawaniem żetonów zwrotu,
  • niepowodzenie w tworzeniu nowych kont.

★ Prestiżowa K/DA Ahri zostanie poprawiona

Wielu graczy poczuło się rozczarowanych wyglądem prestiżowej wersji K/DA Ahri. Twórcy szybko zareagowali i Riot Stellari już zapowiedziała poprawki skórki, które wejdą na PBE jeszcze dziś:

  • Dodany zostanie fresnel (złoty połysk), który był zbugowany na PBE.
  • Poprawione zostaną złote materiały.
  • Ogony będą w kolorze szampańskiego złota (a nie żółci).
  • Ombre na włosach będzie bardziej stonowane i spójne ze splash artem.

Kolor ogonów zostanie poprawiony również na splash arcie.

★ Papercraft Anivia i Nunu dostępni

Nowe skórki są już dostępne na serwerach live.

  • Papercraft Anivia – 1350 RP
  • Papercraft Nunu & Willump – 1350 RP

Wraz z nimi do sklepu trafiły także ikony (każda kosztuje 250 RP):

Zestawy

Do 19:00 CET 7 marca dostępne będą poniższe zestawy:

Zestaw Papercraft Anivii

2815 RP (3210 RP, jeśli nie masz Anivii)

  • Papercraft Anivia
  • Ikona Papercraft Anivii
  • Siedem chrom, włącznie z rubinową

Zestaw Papercraft Nunu & Willumpa

2940 RP (3070 RP, jeśli nie masz Nunu)

  • Papercraft Nunu & Willump
  • Ikona Papercraft Nunu
  • Ikona Papercraft Willumpa
  • Siedem chrom, włącznie z rubinową

Chromy

Indywidualnie chromy możemy kupić za 290 RP.

Chromy Papercraft Anivii:

  • Catseye,
  • Pearl,
  • Obsidian,
  • Tanzanite,
  • Rose Quartz,
  • Rainbow.

Chromy Papercraft Nunu & Willumpa:

  • Pearl,
  • Aquamarine,
  • Obsidian,
  • Amethyst,
  • Rose Quartz,
  • Catseye.

Zestaw chrom Papercraft Anivii

3085 RP

  • Anivia (50% taniej)
  • Papercraft Anivia
  • Wszystkie chromy sprzedawane indywidualnie
  • Chroma rubinowa

Zestaw chrom Papercraft Nunu & Willumpa

2820 RP

  • Nunu & Willump (50% taniej)
  • Papercraft Nunu & Willump
  • Wszystkie chromy sprzedawane indywidualnie
  • Chroma rubinowa

★ Spytaj Riot: czy wróci Dark Star albo Ascension?

Źródło

Czy kiedykolwiek przywrócicie stare tryby gry, jak Mroczną Gwiazdę: Osobliwość, czy Na Pewno Nie Kryształowa Szrama czy Wyniesienie?

Kiedyś? Możliwe. Niedługo? Niestety to mało prawdopodobne.

Co udało nam się odkryć w przypadku trybów takich jak Mroczna Gwiazda: Osobliwość czy Wyniesienie, to to, że są bardzo ekscytujące i nowatorskie, gdy je wypuszczamy. Gdy jednak pojawiają się po raz drugi, gracze nie są nimi zainteresowani. Miało to miejsce szczególnie w przypadku trybów, w których pula bohaterów była ograniczona, jak np. w Mrocznej Gwieździe.

Często dostajemy pytania: „Czemu po prostu nie przywrócicie ich albo nie udostępnicie w niestandardowych grach?”. Co byłoby spoko, ale jest to wyjątkowo kosztowne, żeby tryby były na wystarczająco wysokim poziomie do wprowadzenia ich do gry. Niejednokrotnie od czasu, kiedy tryb był dostępny, wprowadziliśmy mnóstwo rzeczy, które na tryb ten wpływają (zmiany bohaterów, przedmiotów, run, naprawione błędy itp.) i które trzeba by dostosować, bo nie chcemy, żeby gracze grali w niedziałającym trybie.

Na chwilę obecną skupiamy się na znalezieniu takich trybów, które pozostaną wciągające na długo po wypuszczeniu. Nexus Blitz czy ARURF+ są tu dobrymi przykładami. Gracze potencjalnie mogą chcieć grać w nie wielokrotnie i przez długi czas. Oznacza to, że na pewien czas przystopujemy z innymi trybami gry, ale pracujemy nad nowymi rzeczami, które (mamy nadzieję) wam się spodobają.

Riot_Mort (starszy projektant gry)

Jakiego rodzaju stopy metali istnieją w Runeterze? Czy miecz Garena jest z petrucytu? Albo topór Dariusa?

W Runeterze jest wiele, wiele różnych metali i tradycji metaloplastycznych. Wiemy, że mają złoto, srebro, żelazo, ołów, miedź i wiele innych — być może również takich, które nie istnieją w naszym świecie.

Dodanie sproszkowanej skały do najlepszej jakości stali najprawdopodobniej dałoby nam… cóż, słabszą stal. Jednakże kowale Wielkiego Miasta do czegoś wykorzystują petrucyt. Twierdzi się, że demaciańska stal ma pewną odporność na magię. Może pewnego dnia odkryjemy prawdę?

Topór Dariusa jest cudownie brutalną noxiańską bronią, która niejedną bitwę już widziała. Darius nalega, żeby Legion Tryfariański był uzbrojony i opancerzony z wykorzystaniem rudy z Delverhold w Żelaznych Szczytach, którą uważa za najlepszą w całym imperium. Zakładam, że wie to z własnego doświadczenia.

Scathlocke (główny redaktor ds. fabuły)

W teledysku Awaken oczy Camille zmieniają kolor z żółtego na niebieski — co to oznacza? Czy filmik ten jest kanonem fabuły?

Zmieniający się kolor oczu Camille jest aluzją do jej umiejętności biernej w grze, która daje jej tarczę zależnie od rodzaju obrażeń bohatera, którego atakuje. Ujęcie w teledysku pokazuje, że zdała sobie sprawę, że Jhin zastawił pułapkę. Ponieważ jest to Camille, jej pierwszą reakcją jest analiza zagrożenia, nim rzuci się w wir akcji.

Jeśli chodzi o reprezentację umiejętności bohaterów w filmach, zaczynamy zazwyczaj od pytania: „Jaki koncept reprezentuje ten bohater?”. Zespół ds. bohaterów wspaniale radzi sobie z prezentowaniem bohaterów poprzez ich umiejętności w grze. Jedną z najfajniejszych rzeczy jest dla nas znalezienie sposobów na rozwinięcie fantazji o każdym bohaterze, eksperymentując z tym, jak bohaterowie manifestują swoje umiejętności w świecie Runeterry. Czasem oznacza to wierne odzwierciedlenie umiejętności z gry, ale często odwołujemy się do konceptów bohaterów, wykorzystując nieco inne elementy, które wciąż pasują do bohatera i opowiadanej historii.

W kwestii, czy wpisuje się to w kanon: są to zdecydowanie sceny i wydarzenia, które mają miejsce w świecie Runeterry w czasie teraźniejszym. Czy w opowiadaniach bohaterów doszliśmy już do tych momentów? Nie, ale mamy w tym i w przyszłym roku przygotowanych dla was wiele historii…

Raez, Kneecapphilly i Scathlocke

★ A na koniec…

Dziś (21 lutego) obchodzimy dziesiąte urodziny szesnastu postaci z LoL-a:

  • Alistara,
  • Annie,
  • Ashe,
  • Fiddlesticksa,
  • Kayle,
  • Mastera Yi,
  • Morgany,
  • Nunu,
  • Ryze’a,
  • Siona,
  • Sivir,
  • Soraki,
  • Teemo,
  • Tristany,
  • Twisted Fate’a,
  • Warwicka.