Wprowadzenie każdego kolejnego patcha to ogrom zmian i nowości w grze, ale - co za tym idzie - jednocześnie zalewa nas fala błędów. Jakie bugi pojawiły się w aktualizacji 5.18?
- Walkiria [W] Corkiego: zadaje 5.5 razy więcej obrażeń niż powinna
- Opętana Zyra: rośliny Zyry nie pasują do skórki (tylko pierwsza projekcja ataku jest odpowiednia, pozostałe należą do podstawowej skórki Zyry)
- Zdobycz Imperatora [R] Azira: może zatrzymać ulta sojuszniczego Siona (choć Sion powinien być w stanie normalnie przez nią przejść)
- Ściana Wichru [W] Yasuo: nie zatrzymuje umiejętności on-click
- Harvesters of Sorrow [W] Mordekaisera: czasami nie zadaje obrażeń i nie uzdrawia
- Gonitwa (pasyw) Quinn: Quinn nie może użyć wzmocnionego ataku, jeśli Yasuo używa przeciwko niemu Ściany Wichru [W] – to błąd, ponieważ Yasuo nadal jest oznaczony jako Wrażliwy, a jego znak nie powinien zniknąć (atak został zablokowany przez Ścianę Wichru, ale oznaczenie powinno pozostać do czasu, aż Quinn wykona atak na bohaterze); ten sam błąd dotyczy Vladimira, który używa Kałuży Krwi
- Bezwzględny Drapieżnik [W] Renektona: po szybkim użyciu [Q] + [W] + AA, to drugie nie stunuje, ani nie zadaje obrażeń, ale przechodzi w cooldown.
- Pożarcie [W] Tahm Kencha + Ochrona Egidy (pasyw) Pantheona: Tahm miewa problemy z pożarciem sojuszniczego Pantheona, którego pasyw jest aktywny
- Pożarcie [W] Tahm Kencha: jeśli Tahm pożre stwora z dżungli lub miniona i będzie jednocześnie się poruszał, traci możliwość wyplucia go w dowolnym momencie
- Nawałnica Stali [Q] Yasuo: Xin Zhao jest odporny na trzecie [Q] Yasuo w Samo Południe
- Horyzont Zdarzeń [E] Veigara: Pantheon może bez przeszkód przeskoczyć przez stun Veigara (choć powinien zostać ogłuszony)
- Wstrząsające Uderzenia (pasyw) Brauma: nie zadaje dodatkowych obrażeń, jeśli 4 uderzenie zostanie wykonane za pomocą jego [Q] Kąsającego Mrozu (cel jest tylko zestunowany)
- Auto atak Jarvana IV: nie pojawia się animacja, Jarvan po prostu stoi
- Cios Nimbu [E] + Miażdżący Cios [Q] Wukonga: po szybkim wprowadzeniu tych umiejętności, nie ma dodatkowych obrażeń i animacji, ale Q wchodzi na cooldown
- Pierwsza wygrana dnia: zauważono problemy z bonusem wynikającym z pierwszej wygranej dnia – po ponownym zalogowaniu często okazuje się, że jest on opóźniony o kilka godzin (na naszą niekorzyść)
A czy Wy trafiliście na jakieś denerwujące błędy? Podzielcie się nimi w komentarzach, a na pewno dopiszemy je do tej listy!