League of Legends r.

Buffy tanków w 8.16: szczegóły (Maokai, Sion – łącznie 7 postaci!)

Chcecie powrotu tanków? Jest duża szansa, że to się stanie - aż 7 postaci ma otrzymać buffy w patchu 8.16. Która postać będzie OP? Przekonajcie się!

Nautilus:
Cel: Dać Nautilusowi więcej możliwości używania tarczy, aby mógł być bardziej użyteczny i mieć dodatkowe użycie podczas czyszczenia obozów.

Titan’s Wrath (W)

  • Tarcza :: 65/70/75/80/85 (+9/11/13/15/17% maks HP) >>> 60/70/80/90/100 (+9/10/11/12/13% maks HP)
  • Czas trwania :: 10 >>> 6
  • CD :: 18 >>> 12
  • Koszt  :: 80 >>> 60

Amumu:
Cel: Więcej unikalnego skalowania do defensywnej mechaniki Amumu.

Tantrum (E)
* Nowość :: Pasywna redukcja obrażeń fizycznych zyskuje dodatkowy Passive physical damage reduction gains additional benefit equal to 3% of Amumu’s bonus Armor and Magic Resist

Rammus:
Cel: Uczynienie go bardziej tankowatym podczas całej grze, aczkolwiek aby bliżej było mu do pancerza, aniżeli MR.

Defensive Ball Curl (W)

  • Bonusowy Pancerz :: 50/60/70/80/90% >>> 60/70/80/90/100%
  • Bonusowe MR: 25/30/35/40/45% >>> 30/35/40/45/50%

Sion
Cel: Zwiększenie nagród za stackowanie pasywki W

Soul Furnace (W)

  • Permanentne maks. HP pozyskane z mniejszych przeciwników :: 3 >>> 4
  • Permanentne maks. HP pozyskane z większych  przeciwników :: 10 >>> 15

Leona:
Cel: Zwiększenie jej potencjału do bycia “super defensywną” postacią, bez dużego buffowania jej na linii. Redystrybucja obrażeń W i E, aby pierwsze maksowanie W nie kończyło się jej dominacją przez zwiększenie ofensywy i defensywy.Eclipse (W)

  • Obrażenia  :: 60/100/140/180/220 >>> 60/90/120/150/180
  • CD  :: 14 >>> 18/16/14/12/10
  • Pancerz  :: 25/35/45/55/65 (+20%) >>> 15/20/25/30/35 (+40%)
  • MR:: 20/30/40/50/60 (+20%) >>> 15/20/25/30/35 (+40%)

Zenith Blade (E)
* Obrażenia :: 60/100/140/180/220 >>> 60/110/160/210/260

Maokai
Cel: Buff Mao w dżungli i mniejszy buff jego wersji z linii.

Bazowe Statys:

  • MS :: 335 >>> 340
  • Przyrost MR:: 1.25 >>> 1.75

Sapling Toss (E)

  • Maks. obrażenia przeciwko przeciwnikom niebędącym bohaterami :: 300 >>> 500

Tahm Kench
Cel: Redukcja dostępności jego defensywnego użycia pożarcia, ale także lepsza nagroda za użycie tej umiejętności w agresywnych scenariuszach.

Tongue Lash (Q)

  • Czas trwania spowolnienia :: 2 >>> 1.5
  • CD :: 6 >>> 5

Devour / Regurgitate (W)

  • Obrażenia  :: 20/23/26/29/32% (+2% za 100AP) >>> 27/29/31/33/35% (+1% za 100AP)
  • Czas trwania pożarcia:: 4/4.5/5/5.5/6 >>> 4
  • CD :: 14/13/12/11/10 >>> 28/25/22/19/16
  • Koszt :: 90 >>> 60

Nowość:: Aktywuje tylko połowę jego CD podczas użycia na przeciwniku.