Jhin to nowa postać w League of Legends, jednak wydaje się dość zbalansowana. Czy potrzebuje buffów? Riot eksperymentuje ze spowolnieniem...
Przedwczoraj na PBE pojawiła się znacząca zmiana [R] Jhina – zwiększono spowolnienie do 99% z 80%. Gracze podeszli do tego buffa bardzo sceptycznie, a niektórzy nawet myśleli, że to troll (aczkolwiek na to małe szanse – w końcu np. Thresh czy Zilean także posiadają taką wartość spowolnienia) – dlatego też Riot nie mógł pozostać obojętny. Temat podjął Gypsylord, stwierdzając, że przy próbie balansowania Jhina przede wszystkim zadaje sobie pytanie, jak powinna funkcjonować ta postać, ale też czy może znerfić go w inny sposób, poprawiając tę funkcjonalność.
Eksperymentuję z buffowaniem wartości spowolnienia w jego kicie, ale całkiem podoba mi się dodatkowe 5% w pułapkach.
Wyznał on także, że ma wrażenie, jakoby Jhin nie posiadał zamierzonej użyteczności umiejętności. Zaznaczył, że zmiana [R] na pewno zostanie przywrócona, co faktycznie się stało we wczorajszej aktualizacji PBE, jednak zamierza on dać bohaterowi więcej powodów do stawiania pułapek jako narzędzia strefowania, zamiast tylko wykorzystywania ich jako odpowiedź na mobilność i engage.
A co Wy sądzicie na ten temat? Czy Jhin powinien otrzymać większe spowolnienie na jego ulcie? Osobiście uważam, że stanowi on dość zbalansowaną postać, ale może macie inne zdanie?
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies