League of Legends r.

Bogini Broni Miss Fortune – Riot ratuje się czymkolwiek, aby sprzedać tego skina?

Z jednej strony Riot próbuje wszystkiego, aby sprzedać nową skórkę Ultimate. Jednakże z drugiej strony może to normalne? Pora na małe porównanie tego, co działo się w przeszłości ze skórkami Ultimate.

W tym momencie BBMF (czy też GGMF) możemy zakupić na wyprzedaży za cenę normalnej legendarki, czyli 1820 RP.

Pewnie od razu myślicie, że tytuł to w 100% prawda, czyż nie?

Wychodzi na to, że nie! Riot w przeszłości także obniżał ceny na skórEK Ultimate, kilka miesięcy po ich premierach. Jakieś przykłady?

  • Maj 2017 – Elementalist Lux

Obniżka do 2450 RP zE standardowych 3250 RP. Skórka Ultimate Lux wyszła w listopadzie 2016, więc ~6 miesięcy po premierze.

Jak w przypadku wcześniejszych skórek za 3250 RP?

Wcześniej sytuacja była inna – Riot wolał wypuścić skórkę z niższą ceną:

  • DJ Sona – pierwsze kilka dni = 2450 RP
  • Spirit Guard Udyr – pierwsze 4 dni = 1820 RP, potem 3250 RP

  • Pulsefire Ezreal – pierwsze 4 dni = 1625 RP

Wiadomo, GGMF nie była spektakularnym sukcesem

Skórka porządna, ciekawy pomysł na wykorzystanie różnych modeli kombinezonu exo. Niestety gracze nie przekonali się do niej, co pewnie zauważyliście w komentarzach pod ogłoszeniem tej skórki.

Spoko, kolejna skórka Ultimate dla ADC, kiedy Top nic nie dostał. No cóż, trzeba to przeżyć i czekać do następnego skina (i pewnie połowy 2019).

Ile minęło od premiery GGMF?

Czy można powiedzieć o porażce Riotu? Osobiście bardzo rzadko widuję tę skórkę. Nie żeby MF nie była grana – jej PR plasuje się na poziomie ~7%, więc jest nieźle. Ciężko mi powiedzieć że to ile razy ja widuję tę skórkę jest ogólnym stanem rzeczy, dlatego zapytam Was:

Według Was GGMF to porażka?

Oczywiście nie mamy żadnych danych dot. sprzedaży, a myślenie że “Riot rzuca tę skórkę na wyprzedaż, bo prawie nikt nie kupił tej skórki” jest błędne (częściowo). Why? Takie wyprzedaże dzieją się cyklicznie i zostały zapoczątkowane podczas premiery skórki Lux, wiecie -34%.

PR = Play Rate = % współczynnik zagranych gier względem całokształtu roli