r.

Błąd podczas Clasha: rozgrywki odbywały się… na starej mapie

Dziś wystartowały rozgrywki globalnej bety Clasha. Nie mogło obyć się bez błędów: jak się okazało, Riot odpalił tryb turniejowy... na starej mapie.

Zobacz też:

Clash na starej mapie

W niektórych regionach rozgrywki Clasha wystartowały nieco wcześniej. Jednym z tych regionów było OCE. Jego użytkownicy szybko zorientowali się, że coś jest nie tak. Jak się okazało, gry rozpoczęły się na starej mapie: bez “rond” na bocie i na topie. Ponadto – choć smoki zmieniały mapę – to wprowadzone przez nie modyfikacje nie były widoczne. Oznacza to, że jeśli zmienił się układ ścian przy Redzie, to gracze tego nie widzieli – ale mogli przechodzić między nimi tak, jakby były widoczne.

Jak to powinno wyglądać…
…i jak wyglądało

Sprawa na szczęście została szybko rozwiązana – choć doprowadziła do porażki wielu drużyn.

Rioter MoreChrono wyjaśnił:

Cześć, wszystkim przepraszamy za to. Pomieszaliśmy niektóre ustawienia kolejki powiązane z mapą.

Nie martwcie się – na serwerach europejskich wszystko ma działać poprawnie.

Kiedy będzie premiera Clasha?

Jeżeli beta się powiedzie, Clash zostanie wydany w pełnej wersji w ciągu kilku pierwszych miesięcy w 2020 roku.