Był teaser z
Wejście smoka – Aurelion Sol nadchodzi!
Pasywna – Charging Matter: Aurelion Sol uzupełnia swój pasek zasobów Gwiezdną Materią za każdym razem, gdy zadaje obrażenia wrogom. Pasek ma 3 segmenty. Kiedy jeden z nich jest naładowany, następny atak Aureliona zadaje dodatkowe obrażenia i spowalnia cel (1 atak zużywa 1 ładunek).
Q – Volatile Light: Aurelion Sol wysyła pocisk, który przebija się przez napotkanych wrogów i zadaje im obrażenia. Po dotarciu na koniec toru, pocisk wybucha zadając obszarowe obrażenia o małym zasięgu i spowalnia trafione cele.
W – Conjured Star: Po upływie sekundy, Aurelion Sol wytwarza gwiazdę w docelowym miejscu. Gwiazda zapewnia wizję i pozostaje w miejscu przez minutę. Ta umiejętność zużywa 1 ładunek Gwiezdnej Materii. Aurelion Sol może uderzyć swoją Gwiazdę wykorzystując pasywkę i zdetonować ją, by zadać obrażenia wrogom w jej pobliżu.
E – Raining Sky: Aurelion Sol wskazuje i upuszcza skillshot w wybranym kierunku. Po krótkim czasie, 3 gwiazdy spadną we wskazanym kierunku. Każda kolejna zada większe obrażenia od pierwszej.
R – Supernova: Aurelion Sol czaruje przez 3 sekundy, po czym wytwarza ogromną eksplozję wokół siebie. Wybuch rozchodzi się wokół niego na sporym obszarze zadając obrażenia. Jeśli fala uderzeniowa natrafi na [W] Conjured Star, zdetonuje ją zadając dodatkowe obrażenia obszarowe.
Co o tym myślicie? E, jeśli się nie zmieni, będzie prawdopodobnie rzucane tak samo, jak laser
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]