Jak to działa?
- Runy: Esencje pod Prędkość Ataku, Znaki pod Obrażenia, Pieczęcie pod Pancerz, Glify pod Odporność na Magię
- Masterki: 18-12-0
- Umiejętności: W, Q, W, E; później priorytet R > W > Q > E
- Czary Przywoływacza:
Heal +
Flash
- Przedmioty początkowe:
Doran’s Blade +
Mikstura Zdrowia
- Przedmioty:
Blade of the Ruined King, Black Cleaver, Ruanaan’s Hurricane, Berserker’s Greaves, Infinity Edge, Phantom Dancer
Jak to działa?
Synergia Black Cleaver + Hurricane + Ranger’s Focus [Q]
Q Ashe nakłada maksymalną ilość staków z Black Cleaver na celu w dwóch atakach, co działa również z Runaan’s Hurricane. Pozwala to na stworzenie tego efektu na trzech celach jednocześnie. Hypercarry much?
Potężny sustain damage w teamfightach
Umiejętność kite’owania Ashe jest hamowana przez jej niską wytrzymałość. Dzięki budowaniu BotRK-a i Cleavera, Ashe staje się w pewnym sensie tankowym strzelcem, który może dostać nieco obrażeń na twarz przed złożeniem się.
Niezłe skrócenie cooldownów
Ten build nie może być porównany do Essence Reavera jeśli chodzi o cooldowny, ale wczesne zbudowanie BC pozwala Ashe na spamowanie z 20% zmniejszonym cooldownem. Całkiem niezły wynik.
Potencjalne minusy
Mniejsze obrażenia w late game przeciwko tankom
Black Cleaver niby dobrze sobie radzi ze niszczeniem pancerza, ale to Last Whisper i jego ulepszenia zadają więcej obrażeń czołgom w końcowej fazie gry. Znaczy to, że przeciwko bardzo tankowym drużynom zwyczajnie nie opłaca się stosować tego buildu.
Utrata 10% zmniejszenia cooldownów
Ten build pozwala jedynie na 20% cooldown reduction, wynikiem czego jest nieco mniej strzał w grze, nieco mniej użytego [W]. Pomimo że wytrzymałość gwałtownie rośnie, nie jest do końca rekompensatą za tę utratę.
Wygrywacie już dzięki temu buildowi? Podzielcie się wrażeniami!