League of Legends r.

ARURF na PBE. Tryb zobaczymy na początku 2020 r.

ARURF, nie URF, pojawi się na początku 2020 roku. W trybie zajdzie pewna zmiana w związku z wprowadzeniem wyjątkowych dusz smoków.

Dlaczego ARURF, a nie URF?

Riot Games obiecało, że URF będzie pojawiać się częściej niż dotychczasowy ARURF, w którym postacie przydzielane są losowo. Riot chce, by gracze mogli rozgrywać mecze na URF-ie swoimi ulubionymi postaciami, które przejdą podobne zmiany balansu, jak w przypadku ARAM-a (tzn. zarezerwowane tylko dla tego trybu). Ma to na celu zmniejszenie frustracji graczy.

Rioterzy celują w ustanowienie winrate’a bohaterów na poziomie 45-55%.

Skoro URF miał się pojawiać częściej, czemu znowu pojawi się ARURF? Firma nadal testuje ten jeden z najbardziej hype’owanych trybów gry. URF/ARURF zawsze spotyka się z dużą ciekawością graczy na samym początku, a następnie ich odejściem od gry na dłuższy czas i trudnością w ponownym odnalezieniu się na powolnym Summoner’s Rift. Jesteśmy częścią dalszych testów nad udoskonalaniem trybu.

ARURF 2020

Riot Popc0rner poinformował, że tryb na serwerach live powinien pojawić się “na początku 2020 roku”, co może oznaczać zarówno okres poświąteczny, jak i czas bliżej ferii zimowych.

ARURF jest już dostępny na PBE.

Dusze Smoków na ARURF-ie

ARURF został dostosowany do przedesezonowych zmian smoków.

Smoki żywiołów

  • Pojawiają się w 4:00 minucie gry.
  • Odradzają się po 2,5 minuty.
  • Efekty dusz smoków są podwojone.
  • Maksymalne HP smoków powiększa się wraz z upływem gry.
  • Elder Dragon – bez zmian.