r.

AP MF nie istnieje… pozostaje hybryda?

Jeszcze przed reworkiem, MissFortune mogła robić zarówno za ADC, jak i APC, a to za sprawą jej nieźle skalującego się z tą kombinacją [E] i ulta. Jednak od tamtej pory, granie nią pod moc umiejętności stało się praktycznie bezcelowe i... cóż, kiepskie. Czy to już koniec MF-ki z Łezką i Rabadonem?  

Podobało mi się to w MissFortune_MINMF – po prostu niekoniecznie opłacało się ją budować pod AD. Ograniczenie się do spamowania Deszczu kul było wystarczająco dobre – na niezłą odległość dawało złoto z farmy o wiele szybciej niż przeciwnemu ADC i wystarczająco zjadało życie przeciwnika, ostatecznie dobijając go z siejącego postrach AP ulti. No ale niestety, nic nie trwa wiecznie. Riot jakby nie wziął pod uwagę tego drugiego wariantu gry MissFortune, tworząc go… bezużytecznym. Zresztą, przyjrzyjmy się skillshotowi, a raczej głównie tekstowi na niebiesko:

Pasyw:
Ataki podstawowe Miss Fortune zadają dodatkowe 60-100% obrażeń ataku (30-50% obrażeń ataku w przypadku stworów i wież) nowym celom. (Zero AP)

[Q] Dwustrzał:

  • Obrażenia fizyczne (pierwszy cel):20 / 35 / 55 / 65 / 80 (+85% obrażeń ataku) (+35% mocy umiejętności)
  • Obrażenia fizyczne (drugi cel): 40 / 70 / 100 / 130 / 160 (+100% obrażeń ataku) (+50% mocy umiejętności)
  • Wzmocnione obrażenia fizyczne:60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+150% obrażeń ataku) (+75% mocy umiejętności)

[W] Szybki Krok
Szpilki MF-ki dostają bonus do prędkości, zero AP czy AD

[E] Deszcz kul

  • Obrażenia magiczne na 0.5 sek.:22,5 / 36,25 / 50 / 63,75 / 77,5 (+20% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne:90 / 145 / 200 / 255 / 310 (+80% mocy umiejętności)

[R] Czas na Ostrzał

16 LVL:

  • Obrażenia fizyczne: (+1200% premii do obrażeń ataku) (+320% mocy umiejętności)
  • Obrażenia fizyczne(krytyczne):(+1440% premii do obrażeń ataku)(+384% mocy umiejętności)

 

Nie ukrywając – te przeliczniki są po prostu… mierne. Pod moc umiejętności pasyw nic nie daje, [Q] jest o połowę mniej skuteczne, [E] jest mizerne, a ulti… błagam, 1200% na AD i TYLKO 320% na AP?

AP MF

Temat ten był na tyle trudny dla jednego z członków społeczności Ligi Legend, że postanowił się o nim wypowiedzieć:

Bazowe obrażenia z [E] zostały znerfione do 220 z 310 na PBE, kiedy jej skalowanie z AP zostało nietknięte. Nawet gdy ma Udrękę Liandry’ego, nie jest w stanie wyczyścić minionów andrzejów ze swoim [E]. Proszę, zwiększcie jej go. Nie niszczcie tego championa.

Co ciekawe, odpowiedział mu sam Meddler:

Porozmawiam z człowiekiem, który zaprojektował zmiany u MF-ki i odezwę się jeszcze. Sprawdzę, jakie są jego myśli na temat obecnych buildów AP (niekoniecznie mu bliskich). Nie mogę nic obiecać, jeśli AP MF jest w przyzwoitym punkcie na serwerach live, odpowiednie mogłoby być zwiększenie niektórych przeliczników, aby uniknąć niezamierzonego nerfa.

To jak, jaką MF-ką raczej graliście i od czego zaczynaliście? Chyba przerzucę się na hybrydę…

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]