r.

Aktualna sytuacja strzelców według Riotu

Ostatnio bywa głośno o sytuacji strzelców ze względu na nadchodzące dla nich zmiany. Co jednak jest obecnie z nimi nie tak, a co stanowi dobre cechy? Zobacz, co sądzi na ten temat Riot!

Na asku RiotGhostcrawlera pojawiło się pytanie o jego zdanie na temat obecnej sytuacji strzelców. Oto, co odpowiedział Rioter:

“1. Bycie skupionym na auto ataku może łatwo prowadzić do braku różnorodności między wieloma bohaterami, którzy również skupiają się na auto ataku.

2. Potrzeba strzelców do niszczenia wież sprawia, że jest im trudno oceniać, czy są silni, czy nie. Wojownicy po prostu znikają, gdy nie są zdolni do działania, a strzelcy nigdy tego nie zrobią. Po prostu będą kuśtykać dalej.

3. Wizja graczy do “carry’owania” może przynieść nieco nierealnych oczekiwań. Otrzymujemy pewną ilość stwierdzeń: “nie robię pent, więc muszę być słaby”.

4. Krzywa bycia słabym w early i silnym w late może sprawić kwestię counterplayu trudną do rozwiązania. To nie jest counterplay, gdy mówisz: “powinieneś zatrzymać  mnie 20 minut temu”.

5. Mała pula interesujących wyborów.

6. Zbytnie poleganie na zasięgu lub krytyku.

7. Brak możliwości efektywnej gry w innych rolach lub na innych liniach, ale ma monopol na bota (poza Morde).

8. Mogą zabijać squishy postacie na kilka strzałów w late game, co stanowi pewną granicę, której nie możemy przekroczyć w kwestii ich siły.

9. Zasięgowe squishy oznaczają, że pojedynki mogą być bardzo jednostronne. Jeśli kite’uję, nie przyjmuję obrażeń. Jeśli melee jest blisko, nie zadaję obrażeń.

10. Budowani mocno do teamfightów. To ogólnie dobra cecha ich ogółu, ale nie na solo queue, gdzie nie możesz polegać na dobrej koordynacji i trudno utrzymać strzelca przy życiu.

11. Tak polegają na zdobywaniu złota i XP w early, że możesz poczuć się tak, jakbyś grał w jakąś mini-gierkę przed faktycznym dołączeniem do gry. To kwestia sporna i można się kłócić, czy ogólnie jest to interesujące.

12. Zawsze jest duże zainteresowanie buildem AP, ale walczymy z tym, aby czuli się oni zbalansowani.

13. Ponieważ wcześniej dążyliśmy do stworzenia “gościa z bronią lub łukiem”, nowy design może stanowić wyzwanie. To jeden z uciążliwych problemów twórców i myślę, że całkiem dobrze sobie z nim poradziliśmy u Kindred.”

Co sądzicie o takim podejściu? Zgadzacie się z takim stanowiskiem Ghostcrawlera?

 

Źródło: ask.fm