League of Legends r.

Aktualizacje efektów wizualnych: Ashe, Blitzcrank, Caitlyn, Jax i Renekton (efekty dźwiękowe)

Riot zajmuje się efektami wizualnymi (i dźwiękowymi) kolejnych bohaterów. Tym razem na warsztat wziął Ashe, Blitzcranka, Caitlyn, Jaxa i Renektona.

Ashe

Celem zmian Ashe jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.

Co zmieniono?

  • Ataki podstawowe – są teraz bardziej “mroźne” dzięki zaktualizowanemu modelowi strzały,
  • Q – dodano więcej połysku i mrozu,
  • W – usunięto niepotrzebne zakłócenia i stworzono ostrzejsze pociski,
  • E – Ashe wystrzeliwuje teraz lodowego jastrzębia, który rozpada się w śnieg po wybuchnięciu (zaktualizowano model jastrzębia),
  • R – nowy model strzały – bardziej przerażający i zimny; powinien lepiej wyznaczać hitbox,
  • pasyw – “mroźny i super”.

Zmiany nie dotyczą skórek (poza tymi, które używają podstawowych efektów).

Blitzcrank

Celem zmian Blitzcranka jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.

Co zmieniono?

  • Ataki podstawowe – nowy efekt po uderzeniu,
  • Q – zaktualizowano tak, by pokazywało rzeczywistą szerokość i zasięg hooka, hitbox powinien być teraz bardziej spójny z animacją, dodano niewielki efekt przy castowaniu,
  • W – wyczyszczono, dodano więcej elektryczności,
  • E – wyczyszczono, dodano więcej elektryczności na pięściach, nowy efekt po uderzeniu z E,
  • R – wreszcie pokazuje rzeczywisty zasięg (tak, zawsze był taki duży),
  • pasyw – wyszczyczono efekt wizualny bariery.

Skórki:

  • Rusty Blitzcrank – bardziej zardzewiały,
  • Piltover Customs Blitzcrank – wyczyszczono i przekolorowano efekty W,
  • iBlitzcrank – wyczyszczono Q i dodano plecaki odrzutowe przy biegu na W, poprawiono flarę na E,
  • Riot Blitzcrank – do R dodano nutę czerwieni,
  • Battle Boss Blitzcrank – poprawiono R, dopasowano rozmiar AoE R,
  • Lancer Rogue Blitzcrank – wyczyszczono R,
  • Lancer Paragon Blitzcrank – wyczyszczono R.

Caitlyn

Celem zmian Caitlyn jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.

Co zmieniono?

  • Ataki podstawowe – wyczyszczono, usunięto szumy, dodano nowe efekty po uderzeniu,
  • Q – wyszczyszczono, usunięto szumy, dodano wskaźnik szerokości i nowe efekty po uderzeniu,
  • W – usunięto szumy przy aktywacji, wyczyszczono efekt rootowania, dodano połysk dla sojuszniczych pułapek zamiast zielonego koloru,
  • E – wyczyszczono, poprawiono wskaźnik szerokości pocisku,
  • R – zmniejszono szumy efektu R na celu i poprawiono nieco czas anmacji, dodano nowy efekt castowania, pocisku i uderzenia,
  • pasyw – nowe pociski i efekty Headshot, powinien być bardziej czytelny.

Skórki:

  • Headhunter Caitlyn: wyczyszczono pociski, dodano wskaźnik szerokości na Q,
  • Lunar Wraith Caitlyn: wyczyszczono pociski, dopasowano szerokość pocisku na Q do wersji podstawowej, wyczyszczono ładowanie R i efekty trafienia.

Jax

Celem zmian Jaxa jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.

Co zmieniono?

  • Ataki podstawowe – wyczyszczono, są teraz bardziej wpływowe,
  • Q – wyszczyczono, jest teraz bardziej czytelne,
  • W – aktywacja jest teraz bardziej widoczna, dodano ogień do latarni, jest teraz bardziej wpływowe,
  • E – wyczyszczono, pokazuje teraz zasięg stuna,
  • R – wyczyszczono, jest teraz bardziej widoczne, dodano kawałki piasku,
  • pasyw R – trzecie uderzenie powinno być teraz bardziej przejrzyste i satysfakcjonujące.

Skórki:

  • Nemesis Jax: nowe elementy w całym zestawie umiejętności, by dodać unikalności,
  • God Staff Jax: dodano wskaźnik zasięgu stuna na R, by odpowiadał wersji podstawowej.

Renekton (efekty dźwiękowe)

Celem zmian Renektona jest poprawienie przejrzystości i usunięcie szumów.