League of Legends r.

Aktualizacja nowego champ selectu

Nowy champ select jest już z nami od pewnego czasu, zatem czas na podsumowanie zmian i problemów. Czy wróci stara kolejka?

Raczej nie. Riot stwierdził, że stara się poprawiać obecny system i szanse na powrót starej kolejki są nikłe. Szczegóły ujawnił Riot Socrates i Mirross. Zatem – zaczynajmy!

Co się zmieniło?

  • liczba osób grających premade jest największa w całej historii Ligi
  • premade’y złożone z 4 lub 5 osób są dobierane przeciwko tej samej liczbie premade’owanych graczy
  • drużyny złożone z graczy solo i duo grają przeciwko 4 lub 5 premade’om tylko 0,21%
  • gracze solo są dobierani 3% czasu  do drużyn złożonych z 4 premade’ów
  • wzrosła jakość gier – zmierzają się ze sobą drużyny z niewielką różnicą MMR
  • poprawiło się zachowanie graczy – ograniczenia czatu spadły do 40%

Co należy poprawić?

  • liczba opuszczeń wzrosła dwukrotnie – prawdopodobnie z powodu konieczności zatwierdzania wyborów
    • dodano nowe dźwięki przypominające o tym
    • naprawiany jest błąd, który sprawia, że klient nie wyskakuje, kiedy przychodzi kolej na Twój wybór
  • częstotliwość opuszczeń nieco spadła, jednak nadal wymaga pracy
  • gracze z wyższych dywizji muszą czekać w tragicznie długiej kolejce – czasem nawet godzinę!
    • naprawa tego jest obecnie jednym z największych priorytetów
  • zdarza się, że gracze zbyt często otrzymują drugorzędną rolę
    • naprawa również stanowi jeden z najwyższych piorytetów
  • Riot stara się także naprawić takie rzeczy jak np. brak możliwości sprawdzenia swoich bohaterów w dowolnym momencie czy kolejność wyboru widoczna dla przeciwnika
  • twórcy chcą się zająć także tym, że opcja “Fill” w 90% oznacza granie supportem
  • podobnie jak wyżej – problemem jest też to, że gdy wybierasz jakąś rolę i support – nawet jako drugorzędną rolę – przeważnie będziesz musiał grać tym drugim
Źródło

 

odkryjaureliona

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]