Veigar, Jarvan IV, Lee Sin i Vi wyglądają jak nowe postacie (a raczej ich efekty wizualne)!
W tym momencie na PBE duże zmiany VFX (efektów wizualnych) dostała garstka bohaterów:
- Veigar
- J4
- Lee
- Vi
Lista zmian
Veigar
- Pełna aktualizacja i ulepszenie efektów dźwiękowych oraz wizualnych
- Q – hitbox jest o wiele czytelniejszy
- W – Teraz Ciemna Materia wygląda jak Ciemna Materia, a nie losowe uderzenie jakiegoś ładunku z nieba
- E – teraz ściany Horyzontu lepiej pokazują hitboxy
- R – Wygląda kozacko, teraz skaluje się z naszym AP:
Wszystkie skiny Veigara które wcześniej korzystały z podstawowego VFX-a, dostały aktualizacje, skiny Bad Santa Veigar i Leprechaun Veigar dostały aktualizacje do ich unikalnego VFX-a.
Lee Sin
- Pełna aktualizacja i ulepszenie efektów dźwiękowych oraz wizualnych
- Q – VFX wygląda mniej “migocząco”; efekty dźwiękowe i wizualne teraz wyglądają bardziej jak fala dźwięku.
- W – tarcza teraz wygląda jak tarcza; aktualizacja zwojów (które wyglądają teraz jak… zwoje?)
- E – Teraz czytelniej widać hitbox Nawałnicy.
- R – Poprawione efekty wizualne i od teraz pozostawia za sobą ognisty ślad
Wszystkie skórki Lee, które korzystały z bazowego VFX-a dostały aktualizację.
- Tarcza Knockout Lee Sin’s dostała aktualizację
- Oznaczenie Pool Party Lee Sin’s Q dostało aktualizację
- E God Fist Lee Sin’s – Nawałnica od teraz o wiele lepiej pokazuje
Jarvan
- Pełna aktualizacja i ulepszenie efektów dźwiękowych oraz wizualnych
- AA – Ataki Jarvana teraz powinny wyglądać i brzmieć o wiele potężniej, szczególnie jego ataki z pasywki
- Q – Teraz jego Q jest o wiele bardziej czytelne dla przeciwników
- W- “Czystsze” VFX, jego tarcza jest bardziej złota i świeci/ma poświatę(?)
- E – Efekty impaktu zostały zaktualizowane
- R – Ulepszone efekty wizualne; teraz wygląda o 100% mniej jak “kupa” (nie moje słowa) podczas zniszczenia
Vi
- Poprawki efektów wizualnych i optymalizacja – Vi powinna móc biec o wiele płynniej na słabszych komputerach. Dźwięki niezmienione.
- W – ikonka tarczy została zmniejszona