League of Legends r.

Aktualizacja 6.5 – oficjalne patch notesy

Przedstawiamy oficjalne zmiany w najnowszej aktualizacji!

Postęp w poziomie przywoływacza

Doświadczenie potrzebne do osiągnięcia 30 poziomie zmniejszone o połowę.

Kluby

Kluby zostały dodane do League.

W listopadzie ogłosiliśmy, że jednym z elementów aktualizacji sezonu 2016 będą kluby. Kluby to nowy sposób na organizację grup czatowych, które tworzycie i do których dołączacie. Nie tracicie ich nawet po wylogowaniu się, dzięki czemu łatwiej będziecie mogli otaczać się graczami o sposobie myślenia podobnym do waszego i tworzyć gry ze znajomymi, z którymi lubicie rywalizować. Trwałe pokoje czatu to jedynie początek, jeśli chodzi o kluby – możecie się spodziewać, że zawitamy jeszcze do paru opisów patchów w miarę rozwoju systemu!

  • Dostęp do klubów uzyskacie za pomocą przycisku „Kluby”, który zastąpił przycisk „Pokój czatu” w zakładce społeczności
  • Kluby mieszczą do 49 członków (limit może zostać skorygowany)
  • Przywódcy klubów maja możliwość zarządzania listą członków i dostęp do narzędzi do moderacji czatu
  • Kluby są określone unikalnymi tagami, które pojawiają się obok imion przywoływaczy ich członków zarówno w grze, jak i poza nią
  • Elementy wizualne będą aktualizowane i dopracowywane w kolejnych patchach

Skórki dostępne w tym patchu

Elderwood LeBlanc

1350 RP

Leblanc_5

Leblanc_Splash_5

Skórka zawiera:

  • nowy model
  • nowe animacje umiejętności
  • nowa animacja recallu
  • nowe dźwięki umiejętności i recallu
  • nowe animacje (zwł. skrzydeł)

O0Zl9PB

lbrecall

lbturn

leblanc

leblancbase

Klon:

leblanc

Death Blossom Kha’Zix

975 RP

Khazix_3

Khazix_Splash_3

CcFPNCfUkAEyhbU

Dodano animację powrotu do bazy:

Nowy draft

Nowe sygnały dźwiękowe

  • Nowe dźwięki będą sygnalizowały, kiedy nadejdzie Twoja kolej na wybranie lub zbanowanie bohatera
  • Dodano dźwięk powiadamiający o wymianie
  • Dodano nowy dźwięk, wskazujący, że Twój zamiar wyboru został wybrany przez kogoś innego albo zbanowany

Naprawione błędy

  • Naprawiono problem, w wyniku którego gry z kolejek, w których działa nowy wybór bohaterów nie pokazywały się w okienku trybu obserwatora
  • Dźwięki otoczenia w poczekalni od teraz są powiązane z ustawieniami głośności muzyki, a nie SFX
  • Gracze ukarani za wyjście z kolejki mogą od teraz oczekiwać na koniec swojej kary w poczekalni nowego wyboru bohaterów

Naprawione błędy

  • Obrażenia superumiejętności JarvanIV_MIN Jarvana IV [R] – Kataklizm są od teraz poprawnie blokowane przez magiczne tarcze
  • [W] – Bezwzględny Drapieżnik Renekton_MIN Renektona już od czasu do czasu nie zawodzi
  • [R] – Wsparcie Shen_MIN Shena od teraz nie ładuje się już przez efekt wskrzeszenia [R] – Chronoskoku Zilean_MIN Zileana
  • TahmKench Tahm Kench nie może już użyć umiejętności [R] – Podmorska Podróż, kiedy jest unieruchomiony
  • Jeśli Rumble_MIN Rumble Przegrzeje się, używając umiejętności [E] – Elektroharpun, to rzucenie drugiego ładunku nie spowoduje gwałtownej utraty Nagrzania, kiedy skończy się efekt Przegrzania
  • Macki stworzone przez umiejętność Illaoi_MINIllaoi [R] – Skok Wiary nie przestają już atakować celów umiejętności [W] – Sroga Lekcja na chwilę przed wygaśnięciem
  • Siła i szybkość zanikania tarczy z umiejętności biernej Mordekaiser_MIN Mordekaisera Iron Man są od teraz objęte specjalizacją Runiczna Zbroja
  • Efekt spalania wież z Gniewu Smoka (drugie wzmocnienie) nie powoduje już zadziałania efektu nieuchronnych obrażeń z Eliksiru Czarnoksięstwa
  • Resztki Totemów nie ogłaszają już wszem i wobec w swoim opisie, że są Olbrzymim Wilkiem
  • Wizualne efekty osłabienia Głębokie Rany po ponownym nałożeniu utrzymują się dłużej niż 3 sekundy
  • Przywrócono efekty dźwiękowe Zombie Brand_MIN Branda towarzyszące ściganiu przeciwników
  • Wskaźniki kart umiejętności [W] – Wybierz Kartę dla skórki Rzezimieszek TwistedFate_MIN Twisted Fate zostały rozjaśnione, aby były bardziej czytelne dla graczy cierpiących na daltonizm

Zmiany balansu

Bohaterowie

streszczenie historii Azir

Azir

  • Naprawiono błąd, który pozwalał Azirowi kolejkować swoje umiejętności, nie mając wystarczającej ilości many do użycia ich wszystkich
  • Naprawiono różne przypadki, w których Azir mógł w sposób niezamierzony anulować albo zostać całkowicie pozbawionym możliwości używania swojego podstawowego ataku
  • Umiejętności Azira można teraz kolejkować podczas podstawowych ataków
  • Słoneczne Dyski od teraz pokazują się na minimapie
  • Arise! [W] – teraz poprawnie wyzwala 1,5 sek. wewnętrzny czas odnowienia przy użyciu na wieżach

Gnar_OB

Gnar

  • Mini Gnar – atak podstawowy zwiększony do 51 z 48
  • Rage Gene (pasyw) – teraz prawidłowo pokazuje dodatkowy zasięg, którym Gnar dysponuje w normalnej postaci.
  • GNAR! [R] – naprawiono błąd, który powodował, że odrzucone umiejętnością GNAR! stwory i potwory otrzymywały obrażenia ze zwłoką, a nie natychmiast po wylądowaniu.

Hecarim_OB

Hecarim

  • Devastating Charge [E]
    • odległość odrzucenia skaluje się teraz z przebytą przez Hecarima drogą podczas trwania [E] i wynosi od 250 do 450 jednostek zamiast 300
    • dodatkowa prędkość ruchu przy Niszczycielskiej Szarży jest od teraz multiplikatywna
    • Niszczycielska Szarża od teraz wyświetla się na pasku wzmocnień i pokazuje stopień odrzucenia i prędkość
    • naprawiono błąd, który powodował, że Niszczycielska Szarża poruszała unieruchomionym Hecarimem

JarvanIV_OB

Jarvan IV

  • Golden Aegis [W] – cooldown zmniejszony do 12 sekund na wszystkich poziomach z 20/18/16/14/12 sekund
  • Cataclysm [R]
    • koszt many zmniejszony do 100 na wszystkich poziomach z 100/125/150
    • teraz zadaje obrażenia wszystkim postaciom w promieniu, zamiast pojedynczemu celowi

KogMaw_OB

Kog’Maw

  • wzrost prędkości ataku zwiększony do 3.5% z 1.5%
  • Caustic Spittle [Q]
    • koszt many zmniejszony do 40 na wszystkich poziomach z 60
  • Bio-Arcane Barrage [W]
    • pasyw nie daje już 15/20/25/30/35/40% prędkości ataku
    • teraz zadaje 5/10/15/20/25 pkt. dodatkowych obrażeń podstawowych przy trafieniu (zamiast minimum 15 pkt. obrażeń)

Nautilus_OB

Nautilus

  • Riptide [E] – obrażenia zmniejszone do 55/85/115/145/175 z 60/95/130/165/200

Pantheon_OB

Pantheon

  • Heartseeker Strike [E]
    • całkowite podstawowe obrażenia na bohaterach zmniejszone do 80/130/180/230/280 pkt. z 80/140/200/260/320 pkt.
    • całkowite skalowanie na bohaterach zmniejszone do 3,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku z 3,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
    • obrażenia na stworach zwiększone do 60% z 50%
  • Grand Skyfall [R]
    • koszt many zmniejszony do 100 na wszystkich poziomach z 125
    • czas odnowienia przy anulowaniu zwiększony do 30 sekund z 10 sekund

Quinn_OB

Quinn

  • Blinding Assault [Q] – naprawiono błąd, który powodował, że niektóre wzmocnione podstawowe ataki chybiały przy skróconym zasięgu wizji.

Renekton_OB

Renekton

  • Slice and Dice [E] – generowanie furii zmniejszone do 2 za uderzenia innych celów niż postacie z 2.5
  • Dominus [R] – bonus zdrowia zmieniony na 250/500/750 z 200/400/800

Shen_OB

Shen

  • Stand United [R]
    • zwiększono wyrazistość tarczy Shena w trakcie ładowania
    • ekran sojusznika, na którym Shen używa swojej superumiejętności, jest od teraz zabarwiony

Sejuani_OB

Sejuani

  • Flail of the Northern Winds [W] – przyspieszono resetowanie się podstawowego ataku Sejuani
  • Permafrost [E] – obrażenia zwiększone do 80/105/130/155/180 z 60/90/120/150/180
  • Glacial Prison [R] – ma nowy wskaźnik zasięgu, który obejmuje także promień eksplozji

454564654

Soraka_OB

Soraka

Q zawsze spowalnia i daje Sorace uleczenie w czasie oraz prędkość ruchu przy oddalaniu się od wrogów. W leczy za mniej, ale kopiuje wzmocnienie z Q na swój cel – przy założeniu, że sama je posiada.

  • Starcall [Q]
    • koszt many zmieniony na 50
    • cooldown zmieniony na 5 sekund na wszystkich poziomach
    • od teraz spowalnia wszystkie cele trafione Deszczem Gwiazd (zamiast spowalniania tylko tych na samym środku)
    • USUNIĘTEGWIAZDA SPADŁA Nie zadaje już 150% obrażeń celom znajdującym się w samym środku
    • NOWEJESZCZE GORĄCE Od teraz na 4 sekundy przyznaje Odmłodzenie, które przywraca 10/13/16/19/22 + 0,1 mocy umiejętności na sekundę i daje 15% prędkości ruchu przy oddalaniu się od wrogów
  • Astral Infusion [W]
    • uleczenie zmienione na 80/110/140/170/200 pkt.
    • jeśli w momencie użycia Soraka posiada efekt Odmłodzenia, to na 3/3,5/4/4,5/5 sekund (w zależności od poziomu Deszczu Gwiazd) otrzyma go również jej cel
    • USUNIĘTENie zwiększa już sumy uleczenia Deszczu Gwiazd przeciwko bohaterom
    • USUNIĘTEOPIEKA ZDROWOTNA SORAKI Nie działa już na stworach
Talon_OB

Talon

  • Shadow Assault (R) 
    • cooldown zwiększony do 100/80/60 z 75/65/55
    • koszt many zmieniony na 100 z 80/90/100

Urgot_OB

Urgot

  • podstawowe obrażenia ataku zwiększone do 54 z 52
  • Terror Capacitor [W]
    • czas trwania zmniejszony do 5 sekund z 7
    • od teraz może być użyte w trakcie rzucania R – Hiperkinetycznego Odwracacza Pozycji
  • Hyper-Kinetic Position Reverser [R] – przerażenie na 1.5 sekundy w promieniu 375 jednostek

Vi_OB

Vi

  • Excessive Force [E]
    • koszt many zmniejszony do 40/45/50/55/60 z 60 na wszystkich poziomach
    • obrażenia zwiększone do 10/30/50/70/90 z 5/20/35/50/65

Przedmioty

Enchantment: Devourer

  • stacki za zabicie Rift Heralda zmniejszone do 2 z 5

Guardian Angel

  • całkowity koszt zmniejszony do 2700 złota z 2900
  • koszt skompletowania zmniejszony do 1180 złota z 1380
  • większa wartość spośród 700 pkt. zdrowia, a 30% maks. zdrowia

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]