Przedstawiamy oficjalne zmiany w najnowszej aktualizacji!
Postęp w poziomie przywoływacza
Doświadczenie potrzebne do osiągnięcia 30 poziomie zmniejszone o połowę.
Kluby
Kluby zostały dodane do League.
W listopadzie ogłosiliśmy, że jednym z elementów aktualizacji sezonu 2016 będą kluby. Kluby to nowy sposób na organizację grup czatowych, które tworzycie i do których dołączacie. Nie tracicie ich nawet po wylogowaniu się, dzięki czemu łatwiej będziecie mogli otaczać się graczami o sposobie myślenia podobnym do waszego i tworzyć gry ze znajomymi, z którymi lubicie rywalizować. Trwałe pokoje czatu to jedynie początek, jeśli chodzi o kluby – możecie się spodziewać, że zawitamy jeszcze do paru opisów patchów w miarę rozwoju systemu!
Dostęp do klubów uzyskacie za pomocą przycisku „Kluby”, który zastąpił przycisk „Pokój czatu” w zakładce społeczności
Kluby mieszczą do 49 członków (limit może zostać skorygowany)
Przywódcy klubów maja możliwość zarządzania listą członków i dostęp do narzędzi do moderacji czatu
Kluby są określone unikalnymi tagami, które pojawiają się obok imion przywoływaczy ich członków zarówno w grze, jak i poza nią
Elementy wizualne będą aktualizowane i dopracowywane w kolejnych patchach
Skórki dostępne w tym patchu
Elderwood LeBlanc
1350 RP
Skórka zawiera:
nowy model
nowe animacje umiejętności
nowa animacja recallu
nowe dźwięki umiejętności i recallu
nowe animacje (zwł. skrzydeł)
Klon:
Death Blossom Kha’Zix
975 RP
Dodano animację powrotu do bazy:
Nowy draft
Nowe sygnały dźwiękowe
Nowe dźwięki będą sygnalizowały, kiedy nadejdzie Twoja kolej na wybranie lub zbanowanie bohatera
Dodano dźwięk powiadamiający o wymianie
Dodano nowy dźwięk, wskazujący, że Twój zamiar wyboru został wybrany przez kogoś innego albo zbanowany
Naprawione błędy
Naprawiono problem, w wyniku którego gry z kolejek, w których działa nowy wybór bohaterów nie pokazywały się w okienku trybu obserwatora
Dźwięki otoczenia w poczekalni od teraz są powiązane z ustawieniami głośności muzyki, a nie SFX
Gracze ukarani za wyjście z kolejki mogą od teraz oczekiwać na koniec swojej kary w poczekalni nowego wyboru bohaterów
Naprawione błędy
Obrażenia superumiejętności Jarvana IV [R] – Kataklizm są od teraz poprawnie blokowane przez magiczne tarcze
[W] – Bezwzględny Drapieżnik Renektona już od czasu do czasu nie zawodzi
[R] – Wsparcie Shena od teraz nie ładuje się już przez efekt wskrzeszenia [R] – Chronoskoku Zileana
Tahm Kench nie może już użyć umiejętności [R] – Podmorska Podróż, kiedy jest unieruchomiony
Jeśli Rumble Przegrzeje się, używając umiejętności [E] – Elektroharpun, to rzucenie drugiego ładunku nie spowoduje gwałtownej utraty Nagrzania, kiedy skończy się efekt Przegrzania
Macki stworzone przez umiejętność Illaoi [R] – Skok Wiary nie przestają już atakować celów umiejętności [W] – Sroga Lekcja na chwilę przed wygaśnięciem
Siła i szybkość zanikania tarczy z umiejętności biernej MordekaiseraIron Man są od teraz objęte specjalizacją Runiczna Zbroja
Efekt spalania wież z Gniewu Smoka (drugie wzmocnienie) nie powoduje już zadziałania efektu nieuchronnych obrażeń z Eliksiru Czarnoksięstwa
Resztki Totemów nie ogłaszają już wszem i wobec w swoim opisie, że są Olbrzymim Wilkiem
Wizualne efekty osłabienia Głębokie Rany po ponownym nałożeniu utrzymują się dłużej niż 3 sekundy
Wskaźniki kart umiejętności [W] – Wybierz Kartę dla skórki Rzezimieszek Twisted Fate zostały rozjaśnione, aby były bardziej czytelne dla graczy cierpiących na daltonizm
Zmiany balansu
Bohaterowie
Azir
Naprawiono błąd, który pozwalał Azirowi kolejkować swoje umiejętności, nie mając wystarczającej ilości many do użycia ich wszystkich
Naprawiono różne przypadki, w których Azir mógł w sposób niezamierzony anulować albo zostać całkowicie pozbawionym możliwości używania swojego podstawowego ataku
Umiejętności Azira można teraz kolejkować podczas podstawowych ataków
Słoneczne Dyski od teraz pokazują się na minimapie
Arise! [W] – teraz poprawnie wyzwala 1,5 sek. wewnętrzny czas odnowienia przy użyciu na wieżach
Gnar
Mini Gnar – atak podstawowy zwiększony do 51 z 48
Rage Gene (pasyw) – teraz prawidłowo pokazuje dodatkowy zasięg, którym Gnar dysponuje w normalnej postaci.
GNAR! [R] – naprawiono błąd, który powodował, że odrzucone umiejętnością GNAR! stwory i potwory otrzymywały obrażenia ze zwłoką, a nie natychmiast po wylądowaniu.
Hecarim
Devastating Charge [E]
odległość odrzucenia skaluje się teraz z przebytą przez Hecarima drogą podczas trwania [E] i wynosi od 250 do 450 jednostek zamiast 300
dodatkowa prędkość ruchu przy Niszczycielskiej Szarży jest od teraz multiplikatywna
Niszczycielska Szarża od teraz wyświetla się na pasku wzmocnień i pokazuje stopień odrzucenia i prędkość
naprawiono błąd, który powodował, że Niszczycielska Szarża poruszała unieruchomionym Hecarimem
Jarvan IV
Golden Aegis [W] – cooldown zmniejszony do 12 sekund na wszystkich poziomach z 20/18/16/14/12 sekund
Cataclysm [R]
koszt many zmniejszony do 100 na wszystkich poziomach z 100/125/150
teraz zadaje obrażenia wszystkim postaciom w promieniu, zamiast pojedynczemu celowi
Kog’Maw
wzrost prędkości ataku zwiększony do 3.5% z 1.5%
Caustic Spittle [Q]
koszt many zmniejszony do 40 na wszystkich poziomach z 60
Bio-Arcane Barrage [W]
pasyw nie daje już 15/20/25/30/35/40% prędkości ataku
teraz zadaje 5/10/15/20/25 pkt. dodatkowych obrażeń podstawowych przy trafieniu (zamiast minimum 15 pkt. obrażeń)
Nautilus
Riptide [E] – obrażenia zmniejszone do 55/85/115/145/175 z 60/95/130/165/200
Pantheon
Heartseeker Strike [E]
całkowite podstawowe obrażenia na bohaterach zmniejszone do 80/130/180/230/280 pkt. z 80/140/200/260/320 pkt.
całkowite skalowanie na bohaterach zmniejszone do 3,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku z 3,6 pkt.dodatkowych obrażeń od ataku
obrażenia na stworach zwiększone do 60% z 50%
Grand Skyfall [R]
koszt many zmniejszony do 100 na wszystkich poziomach z 125
czas odnowienia przy anulowaniu zwiększony do 30 sekund z 10 sekund
Quinn
Blinding Assault [Q] – naprawiono błąd, który powodował, że niektóre wzmocnione podstawowe ataki chybiały przy skróconym zasięgu wizji.
Renekton
Slice and Dice [E] – generowanie furii zmniejszone do 2 za uderzenia innych celów niż postacie z 2.5
Dominus [R] – bonus zdrowia zmieniony na 250/500/750 z 200/400/800
Shen
Stand United [R]
zwiększono wyrazistość tarczy Shena w trakcie ładowania
ekran sojusznika, na którym Shen używa swojej superumiejętności, jest od teraz zabarwiony
Sejuani
Flail of the Northern Winds [W] – przyspieszono resetowanie się podstawowego ataku Sejuani
Permafrost [E] – obrażenia zwiększone do 80/105/130/155/180 z 60/90/120/150/180
Glacial Prison [R] – ma nowy wskaźnik zasięgu, który obejmuje także promień eksplozji
Soraka
Q zawsze spowalnia i daje Sorace uleczenie w czasie oraz prędkość ruchu przy oddalaniu się od wrogów. W leczy za mniej, ale kopiuje wzmocnienie z Q na swój cel – przy założeniu, że sama je posiada.
Starcall [Q]
koszt many zmieniony na 50
cooldown zmieniony na 5 sekund na wszystkich poziomach
od teraz spowalnia wszystkie cele trafione Deszczem Gwiazd (zamiast spowalniania tylko tych na samym środku)
USUNIĘTE: GWIAZDA SPADŁA Nie zadaje już 150% obrażeń celom znajdującym się w samym środku
NOWE: JESZCZE GORĄCE Od teraz na 4 sekundy przyznaje Odmłodzenie, które przywraca 10/13/16/19/22 + 0,1 mocy umiejętności na sekundę i daje 15% prędkości ruchu przy oddalaniu się od wrogów
Astral Infusion [W]
uleczenie zmienione na 80/110/140/170/200 pkt.
jeśli w momencie użycia Soraka posiada efekt Odmłodzenia, to na 3/3,5/4/4,5/5 sekund (w zależności od poziomu Deszczu Gwiazd) otrzyma go również jej cel
USUNIĘTE: Nie zwiększa już sumy uleczenia Deszczu Gwiazd przeciwko bohaterom
USUNIĘTE: OPIEKA ZDROWOTNA SORAKI Nie działa już na stworach
Talon
Shadow Assault (R)
cooldown zwiększony do 100/80/60 z 75/65/55
koszt many zmieniony na 100z 80/90/100
Urgot
podstawowe obrażenia ataku zwiększone do 54 z 52
Terror Capacitor [W]
czas trwania zmniejszony do 5 sekund z 7
od teraz może być użyte w trakcie rzucania R – Hiperkinetycznego Odwracacza Pozycji
Hyper-Kinetic Position Reverser [R] – przerażenie na 1.5 sekundy w promieniu 375 jednostek
Vi
Excessive Force [E]
koszt many zmniejszony do 40/45/50/55/60 z 60 na wszystkich poziomach
obrażenia zwiększone do 10/30/50/70/90 z 5/20/35/50/65
Przedmioty
Enchantment: Devourer
stacki za zabicie Rift Heralda zmniejszone do 2 z 5
Guardian Angel
całkowity koszt zmniejszony do 2700 złota z 2900
koszt skompletowania zmniejszony do 1180 złota z 1380
większa wartość spośród 700 pkt. zdrowia, a 30% maks. zdrowia
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies