El Leon Gnar, El Macho Mundo, El Rayo Volibear
El Macho Mundo
1350 RP
El Leon Gnar
750 RP
El Rayo Volibear
750 RP
El Poro Ward
640 RP
Twój sklep!
Widziany ostatni raz podczas Festynu Księżyca, Twój sklep powróci w tym patchu. Wyglądajcie sześciu zniżek na skórki i bohaterów, wyjątkowych dla Was!
Aktualizacja splash artów Nidalee
Nowe ikony
LCK:
LMS:
VCSA:
LAN/LAS:
Brazylia:
LCL:
LJL:
LPL:
OPL:
Turcja:
Dynamiczna kolejka
Jakiś czas po premierze patcha (tym razem na serio): kilka poprawek i usprawnień celujących w dobieranie przeciwników przy wysokim MMR w dynamicznej kolejce.
Pewne problemy techniczne przeszkodziły nam w udostępnieniu tego podczas ostatniego patcha, ale wciąż chcemy skrócić czasy oczekiwania i usprawnić jakość meczów powyżej kręgu Diamentowego za pomocą rozwiązań skierowanych na te dwa problemy.
Centrowanie kamery – podkreślenie
Teraz – kiedy wycentrujemy kamerę na naszego bohatera za pomocą spacji – zostanie on podświetlony.
Smok Powietrza – zmiana koloru symbolu
Ahri
- Kolejne wzmocnienie elegancji i stylu
- Ogony Ahri poruszają się teraz realistycznie we wszystkich skórkach!
Aurelion Sol
- Gwiezdna Fala posiada teraz efekt graficzny, gdy zostanie zniszczona przez Ścianę Wichru lub Niezłomność.
- Dziwnie wyglądało, gdy gwiazda wielkości środkowej alei znikała bez śladu
- Gdy zostanie zniszczony przez W – Ścianę Wichru Yasuo lub E – Niezłomność Brauma, rdzeń Gwiezdnej Fali rozprasza się, zamiast znikać natychmiast
- Gwiezdna Fala teraz prawidłowo ogłusza Brauma, gdy zostanie zablokowana za pomocą E – Niezłomności
Zmiany balansu
Anivia
- Glacial Storm [R] – wyssanie many na sekundę zwiększone do 40/50/60 z 30/45/60
Azir
- Arise! [W] – nie może być już używane na wieżach, by zadać 60-230 (+.4 AP) obrażeń
- Emperor’s Divide [R]
- nie daje już dłużej 20% prędkości ruchu na 1 sekundę przy przekraczaniu ściany przez Azira lub sojuszników
- czas trwania ściany zmniejszony do 3 sekund na wszystkich poziomach z
Corki
- Missile Barrage [R] – AD ratio zwiększone do .2/.6/1 z .2/.5/.8
Ekko
- Z-Drive Resonance (pasyw)
- czas ponownej aktywacji na tym samym celu zwiększony do 5 sekund z 3 sekund
- Timewinder [Q]
- hit ratio wychodzących obrażeń zwiększone do 0.2 AP z 0.1 AP
- obrażenia z powrotu zmniejszone do 40/65/90/115/140 z 60/85/110/135/160
- Parallel Convergence [W] – czas trwania stuna zmniejszony do 1.75 sekundy z 2.25
- Chronobreak [R]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 150/300/450 z 200/350/500
- AP ratio zwiększone do 1.5 z 1.3
Illaoi
- Prophet of an Elder God (pasyw) – zmiana wskazówki:
- uderzenia macek (tentacle strike) nazwane są teraz smagnięciami (lash)
- obrażenia ze smagnięć (z [E]) i efekt uzdrowienia (z [Q]) przeniesione do wskazówki pasywu
- Tentacle Smash [Q]
- teraz zwiększa obrażenia macek o 10/15/20/25/30%, zamiast zwiększać AD ratio o 0/10/20/30/40%
- nie zwiększa już obrażeń macek o 0/0,1/0,2/0,3/0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
- Harsh Lesson [W]
- obrażenia zmniejszone do 3/3.5/4/4.5/5% + 100% AD z 15/35/55/75/95 + 110% AD
- aktualizacja wskazówki o smagnięcia
- Test of Spirit [E]
- aktualizacja wskazówki o smagnięcia
- czas trwania spowolnienia zmieniony na 1.5 sekundy z zanikającego przez 2 sekundy
- efekt nie zmniejsza się już z upływem czasu
- wielkość obrażeń przeniesiona do wskazówki pasywu
- Leap of Faith [R] – aktualizacja wskazówki o smagnięcia
Jax
- Relentless Assault (pasyw) – stacki zmniejszają się stopniowo, a nie wszystkie jednocześnie
Kindred
- Mark of the Kindred (pasyw)
- czas odnowienia oznaczenia bohaterów zmniejszony do 75 sekund z 90
- Wilk oznacza teraz potwory w dżungli zależnie od liczby posiadanych przez Kindred ładunków
- 0 – 2 ŁADUNKI Wędrujące Kraby lub Brzytwodzioby
- 3 – 4 ŁADUNKI Skalniaki, Brzytwodzioby, Ponurnik lub Mroczne Wilki
- 5 – 7 ŁADUNKÓW Niebiescy Strażnicy, Czerwone Krzewogrzbiety, Herold lub smoki żywiołów
- 7+ ŁADUNKÓW Baron Nashor lub Starszy Smok
- Dance of Arrows [Q]
- obrażenia zwiększone o 5 za stack pasywu
- obrażenia zmniejszone do 55/75/95/115/135 z 60/90/120/150/180
- Mounting Dread [E]
- spowolnienie zmniejszone do 50% z 70%
- obrażenia zmniejszone do 40/75/110/145/180 z 60/90/120/150/180
Lucian
- Lightslinger (pasyw) – drugi strzał nie aktywuje już Huraganu Runaana lub Ostrza Gniewu Guinsoo, ponieważ nie jest to podstawowy atak
- Piercing Light [Q]
- zasięg przejścia zmniejszony do 900 z 1100
- bonusowe skalowanie AD zmniejszone do 60/70/80/90/100% z 60/75/90/105/120%
- grafika lepiej oddaje rozmiar promienia
- Ardent Blaze [W] – zasięg zmniejszony do 900 z 1000
Maokai
- regeneracja zdrowia zmniejszona do 7 pkt. z 8.678
- wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.75 pkt. z 0.85
- Arcane Smash [Q] – cooldown zwiększony do 8/7.5/7/6.5/6 z 6 na wszystkich poziomach
Nidalee
- Prowl (pasyw) – zasięg 30% przyśpieszenia ruchu przeciwko widzialnym bohaterom zmniejszony do 1400 z 5500
- Pounce [W] – reset cooldownu na W z Hunted Targets i zabijania jednostek w formie zwierzęcej wynosi teraz 40/50/60/70% zamiast 70%
Ryze
- Overload [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/90/120/150/180 z 60/95/130/165/200
- Desperate Power [R] – cooldown zwiększony do 50 sekund z 50/40/30
Swain
- Decrepify [Q] – obrażenia zmniejszone do 30/47,5/65/82,5/100 z 30/50/70/90/110
- Ravenous Flock [R] – uzdrowienie przeciwko bohaterom zmniejszone do 20/30/40 z 30/45/60
Taliyah
- bazowe zdrowie zwiększone do 520 z 500
- Threaded Volley [Q] – teraz zadaje 50% dodatkowych obrażeń minionom
Vel’Koz
- Plasma Fission [Q] – spowolnienie teraz działa przez 1/1.4/1.8/2.2/2.6 sekundy zamiast 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
- Life Form Disintegration Ray [R]
- bazowe obrażenia zmniejszone do 450/625/800 z 500/725/950
- przeciwnicy, którzy pozostaną na obszarze działania promienia, będą otrzymywać 1 ładunek Dezintegracji Organiczne co 0,7 sek. (maks. 3 ładunki)
- przeciwnicy, którzy zostaną Przeanalizowani podczas działania Promienia Dezintegracji Istot Żywych będą otrzymywać nieuchronne obrażenia przez pozostały czas działania!
Zed
- Razor Shuriken [Q]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/105/140/175/210 z 75/115/155/195/235
- AD ratio zmniejszone do .9 z 1.0
- obrażenia z wielu uderzeń w ten sam cel zmienione na 75% z 50%
Przedmioty
Berserker’s Greaves
- prędkość ataku zwiększona do 35% z 30%
Boots of Swiftness
- prędkość ruchu zmniejszona do 55 z 60
Ninja Tabi
- Unikalny pasyw: blokowanie obrażeń z ataków podstawowych zwiększone do 12% z 10%
Stinger
- prędkość ataku zmniejszona do 35% z 50%
- cena zmniejszona do 1100 z 1200
- teraz tworzy Trinity Force
Trinity Force
- powstaje ze Stringera zamiast Zeala
- całkowita cena zmniejszona do 3733 z 3800
- prędkość ataku zwiększona do 40% z 15%
- redukcja cooldownu zwiększona do 20% z 10%
- szansa na uderzenie krytyczne zmniejszona do 0% z 20%
Wit’s End
- całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 2800
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze nie otrzymywali tokenów maestrii.
- Wzmocnienie Fortyfikacji na początku rozgrywki dla zewnętrznych wież prawidłowo redukuje obrażenia magiczne.
- Czas odnowienia Dekretu Władcy Piorunów nie resetuje się już przy niektórych efektach wskrzeszenia (np. Bierna – Pakt ze Śmiercią Karthusa, R – Omen Śmierci Yoricka).
- Wskaźnik zasięgu Q –Trującego Wybuchu Cassiopei został wydłużony, aby był zgodny z zasięgiem rzucenia.
- Bohaterowie stojący w W – Miazmacie Cassiopei nie mogą wykonać doskoku, korzystając z drugiego użycia Naznaczenia / Doskoku w trybie ARAM.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Pochwycenie Dariusa nie przyciągało prawidłowo bohaterów, którzy byli w trakcie doskakiwania, gdy zostało użyte.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Draven nie mógł ponownie użyć R – Tornada Śmierci, gdy był unieruchomiony.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wild czasami przestawał atakować cele, które weszły na jego teren podczas działania W – Wilczego Szału Kindred.
- Puskla Malzahara nie głupieją już, gdy cel objęty działaniem E – Złowieszczych Wizji wejdzie w zarośla.
- Q – Ogniopluj Rumble’a teraz kieruje się na cel po wydaniu rozkazu podstawowego ataku, a nie przy wykonaniu podstawowego ataku (coś jak E – Karabin Maszynowy Corkiego).
- Bierna – Królewski Trybut Trundle’a nie aktywuje się już, gdy cień R – Znaku Śmierci Zeda zniknie.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ziggs urządzał sobie krótką przechadzkę przed rzuceniem R – Megapiekielnej Bomby z maksymalnego zasięgu.
- Przywrócono linie dialogowe Vladimira związane z Q – Transfuzją i E – Przypływem Krwi.
- Pulsom R – Burzy Chaosu Viktora towarzyszą teraz efekty dźwiękowe.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]