League of Legends r.

Aktualizacja 6.11 – oficjalne zmiany

Znamy już oficjalne patch notesy 6.11!

El Leon Gnar, El Macho Mundo, El Rayo Volibear

DrMundo_Splash_9

El Macho Mundo

1350 RP

DrMundo_9

CirOyPcUYAIDM2x

El Leon Gnar

750 RP

Gnar_4

CirOavlUYAA_JCx

El Rayo Volibear

750 RP

Volibear_5

volib

lightningbolt

voliturn

El Poro Ward

640 RP

wardskin

wardskin_58

Twój sklep!

Widziany ostatni raz podczas Festynu Księżyca, Twój sklep powróci w tym patchu. Wyglądajcie sześciu zniżek na skórki i bohaterów, wyjątkowych dla Was!

Aktualizacja splash artów Nidalee

Nidalee_Splash_1 Nidalee_Splash_2 Nidalee_Splash_3 Nidalee_Splash_4 Nidalee_Splash_5

Nowe ikony

profileIcon1159 profileIcon1160 profileIcon1161 profileIcon1162

profileIcon1017 profileIcon1026 profileIcon1028 profileIcon1031

profileIcon1164 profileIcon1163

LCK:

profileIcon1167 profileIcon1168

LMS:

profileIcon1169

VCSA:

profileIcon1170 profileIcon1171 profileIcon1172 profileIcon1173 profileIcon1174 profileIcon1175 profileIcon1176 profileIcon1177 profileIcon1178 profileIcon1179

LAN/LAS:

profileIcon1180 profileIcon1181 profileIcon1182 profileIcon1183

Brazylia:

profileIcon1184 profileIcon1185

LCL:

profileIcon1187 profileIcon1188 profileIcon1189 profileIcon1190

LJL:

profileIcon1193 profileIcon1194 profileIcon1195 profileIcon1196 profileIcon1197 profileIcon1198

LPL:

profileIcon1199 profileIcon1200 profileIcon1201 profileIcon1202 profileIcon1203 profileIcon1204 profileIcon1205 profileIcon1206 profileIcon1207 profileIcon1208 profileIcon1209 profileIcon1210

OPL:

profileIcon1191 profileIcon1192

Turcja:

profileIcon1186

Dynamiczna kolejka

Jakiś czas po premierze patcha (tym razem na serio): kilka poprawek i usprawnień celujących w dobieranie przeciwników przy wysokim MMR w dynamicznej kolejce.

Pewne problemy techniczne przeszkodziły nam w udostępnieniu tego podczas ostatniego patcha, ale wciąż chcemy skrócić czasy oczekiwania i usprawnić jakość meczów powyżej kręgu Diamentowego za pomocą rozwiązań skierowanych na te dwa problemy.

Centrowanie kamery – podkreślenie

Teraz – kiedy wycentrujemy kamerę na naszego bohatera za pomocą spacji – zostanie on podświetlony.

Smok Powietrza – zmiana koloru symbolu

runecompare

Ahri

  • Kolejne wzmocnienie elegancji i stylu
  • Ogony Ahri poruszają się teraz realistycznie we wszystkich skórkach!

Aurelion Sol

  • Gwiezdna Fala posiada teraz efekt graficzny, gdy zostanie zniszczona przez Ścianę Wichru lub Niezłomność.
    • Dziwnie wyglądało, gdy gwiazda wielkości środkowej alei znikała bez śladu
    • Gdy zostanie zniszczony przez W – Ścianę Wichru Yasuo lub E – Niezłomność Brauma, rdzeń Gwiezdnej Fali rozprasza się, zamiast znikać natychmiast
    • Gwiezdna Fala teraz prawidłowo ogłusza Brauma, gdy zostanie zablokowana za pomocą E – Niezłomności

Zmiany balansu

Anivia_OB

Anivia

  • Glacial Storm [R] – wyssanie many na sekundę zwiększone do 40/50/60 z 30/45/60

streszczenie historii Azir

Azir

  • Arise! [W]nie może być już używane na wieżach, by zadać 60-230 (+.4 AP) obrażeń
  • Emperor’s Divide [R]
    • nie daje już dłużej 20% prędkości ruchu na 1 sekundę przy przekraczaniu ściany przez Azira lub sojuszników
    • czas trwania ściany zmniejszony do 3 sekund na wszystkich poziomach z 5/6/7 sekund

Corki_OB

Corki

  • Missile Barrage [R] – AD ratio zwiększone do .2/.6/1 z .2/.5/.8

Ekko_OB

Ekko

  • Z-Drive Resonance (pasyw)
    • czas ponownej aktywacji na tym samym celu zwiększony do 5 sekund z 3 sekund
  • Timewinder [Q]
    • hit ratio wychodzących obrażeń zwiększone do 0.2 AP z 0.1 AP
    • obrażenia z powrotu zmniejszone do 40/65/90/115/140 z 60/85/110/135/160
  • Parallel Convergence [W] – czas trwania stuna zmniejszony do 1.75 sekundy z 2.25
  • Chronobreak [R]
    • podstawowe obrażenia zmniejszone do 150/300/450 z 200/350/500
    • AP ratio zwiększone do 1.5 z 1.3

Illaoi_OB

Illaoi

  • Prophet of an Elder God (pasyw) – zmiana wskazówki:
    • uderzenia macek (tentacle strike) nazwane są teraz smagnięciami (lash)
    • obrażenia ze smagnięć (z [E]) i efekt uzdrowienia (z [Q]) przeniesione do wskazówki pasywu

illaoipassive

  • Tentacle Smash [Q]
    • teraz zwiększa obrażenia macek o 10/15/20/25/30%, zamiast zwiększać AD ratio o 0/10/20/30/40%
    • nie zwiększa już obrażeń macek o 0/0,1/0,2/0,3/0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

illaoiq

  • Harsh Lesson [W]
    • obrażenia zmniejszone do 3/3.5/4/4.5/5% + 100% AD z 15/35/55/75/95 + 110% AD
    • aktualizacja wskazówki o smagnięcia

illaoiw

  • Test of Spirit [E]
    • aktualizacja wskazówki o smagnięcia
    • czas trwania spowolnienia zmieniony na 1.5 sekundy z zanikającego przez 2 sekundy
    • efekt nie zmniejsza się już z upływem czasu
    • wielkość obrażeń przeniesiona do wskazówki pasywu

illaoie

  • Leap of Faith [R] – aktualizacja wskazówki o smagnięcia

illaoir

Jax_OB

Jax

  • Relentless Assault (pasyw) – stacki zmniejszają się stopniowo, a nie wszystkie jednocześnie

Kindred_OB

Kindred

  • Mark of the Kindred (pasyw)
    • czas odnowienia oznaczenia bohaterów zmniejszony do 75 sekund z 90
    • Wilk oznacza teraz potwory w dżungli zależnie od liczby posiadanych przez Kindred ładunków
      • 0 – 2 ŁADUNKI Wędrujące Kraby lub Brzytwodzioby
      • 3 – 4 ŁADUNKI Skalniaki, Brzytwodzioby, Ponurnik lub Mroczne Wilki
      • 5 – 7 ŁADUNKÓW Niebiescy Strażnicy, Czerwone Krzewogrzbiety, Herold lub smoki żywiołów
      • 7+ ŁADUNKÓW Baron Nashor lub Starszy Smok
  • Dance of Arrows [Q]
    • obrażenia zwiększone o 5 za stack pasywu
    • obrażenia zmniejszone do  55/75/95/115/135 z 60/90/120/150/180
  • Mounting Dread [E]
    • spowolnienie zmniejszone do 50% z  70%
    • obrażenia zmniejszone do 40/75/110/145/180 z 60/90/120/150/180

Lucian_OB

Lucian

  • Lightslinger (pasyw) – drugi strzał nie aktywuje już Huraganu Runaana lub Ostrza Gniewu Guinsoo, ponieważ nie jest to podstawowy atak
  • Piercing Light [Q]
    • zasięg przejścia zmniejszony do 900 z 1100
    • bonusowe skalowanie AD zmniejszone do 60/70/80/90/100% z 60/75/90/105/120%
    • grafika lepiej oddaje rozmiar promienia
  • Ardent Blaze [W] – zasięg zmniejszony do 900 z 1000

Maokai_OB

Maokai

  • regeneracja zdrowia zmniejszona do 7 pkt. z 8.678
  • wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.75 pkt. z 0.85
  • Arcane Smash [Q] – cooldown zwiększony do 8/7.5/7/6.5/6 z 6 na wszystkich poziomach

Nidalee_OB

Nidalee

  • Prowl (pasyw) – zasięg 30% przyśpieszenia ruchu przeciwko widzialnym bohaterom zmniejszony do 1400 z 5500
  • Pounce [W] – reset cooldownu na W z Hunted Targets i zabijania jednostek w formie zwierzęcej wynosi teraz 40/50/60/70% zamiast 70%

Ryze_OB

Ryze

  • Overload [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/90/120/150/180 z 60/95/130/165/200
  • Desperate Power [R] – cooldown zwiększony do 50 sekund z 50/40/30

Swain_OB

Swain

  • Decrepify [Q] – obrażenia zmniejszone do 30/47,5/65/82,5/100 z 30/50/70/90/110
  • Ravenous Flock [R] – uzdrowienie przeciwko bohaterom zmniejszone do 20/30/40 z 30/45/60

Taliyah_OB

Taliyah

  • bazowe zdrowie zwiększone do 520 z 500
  • Threaded Volley [Q] – teraz zadaje 50% dodatkowych obrażeń minionom

threaded

VelKoz_OB

Vel’Koz

  • Plasma Fission [Q] – spowolnienie teraz działa przez 1/1.4/1.8/2.2/2.6 sekundy zamiast 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
  • Life Form Disintegration Ray [R]
    • bazowe obrażenia zmniejszone do 450/625/800 z 500/725/950
    • przeciwnicy, którzy pozostaną na obszarze działania promienia, będą otrzymywać 1 ładunek Dezintegracji Organiczne co 0,7 sek. (maks. 3 ładunki)
    • przeciwnicy, którzy zostaną Przeanalizowani podczas działania Promienia Dezintegracji Istot Żywych będą otrzymywać nieuchronne obrażenia przez pozostały czas działania!

Zed_OB

Zed

  • Razor Shuriken [Q]
    • podstawowe obrażenia zmniejszone do 70/105/140/175/210 z 75/115/155/195/235
    • AD ratio zmniejszone do .9 z 1.0
    • obrażenia z wielu uderzeń w ten sam cel zmienione na 75% z 50% 

Przedmioty

Berserker’s Greaves

  • prędkość ataku zwiększona do 35% z 30%

Boots of Swiftness

  • prędkość ruchu zmniejszona do 55 z 60

Ninja Tabi

  • Unikalny pasyw: blokowanie obrażeń z ataków podstawowych zwiększone do 12% z 10%

Stinger

  • prędkość ataku zmniejszona do 35% z 50%
  • cena zmniejszona do 1100 z 1200
  • teraz tworzy Trinity Force

Trinity Force

  • powstaje ze Stringera zamiast Zeala
  • całkowita cena zmniejszona do 3733 z 3800
  • prędkość ataku zwiększona do 40% z 15%
  • redukcja cooldownu zwiększona do 20% z 10%
  • szansa na uderzenie krytyczne zmniejszona do 0% z 20%

Wit’s End

  • całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 2800

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze nie otrzymywali tokenów maestrii.
  • Wzmocnienie Fortyfikacji na początku rozgrywki dla zewnętrznych wież prawidłowo redukuje obrażenia magiczne.
  • Czas odnowienia Dekretu Władcy Piorunów nie resetuje się już przy niektórych efektach wskrzeszenia (np. Bierna – Pakt ze Śmiercią Karthusa, R – Omen Śmierci Yoricka).
  • Wskaźnik zasięgu Q –Trującego Wybuchu Cassiopei został wydłużony, aby był zgodny z zasięgiem rzucenia.
  • Bohaterowie stojący w W – Miazmacie Cassiopei nie mogą wykonać doskoku, korzystając z drugiego użycia Naznaczenia / Doskoku w trybie ARAM.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Pochwycenie Dariusa nie przyciągało prawidłowo bohaterów, którzy byli w trakcie doskakiwania, gdy zostało użyte.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Draven nie mógł ponownie użyć R – Tornada Śmierci, gdy był unieruchomiony.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wild czasami przestawał atakować cele, które weszły na jego teren podczas działania W – Wilczego Szału Kindred.
  • Puskla Malzahara nie głupieją już, gdy cel objęty działaniem E – Złowieszczych Wizji wejdzie w zarośla.
  • Q – Ogniopluj Rumble’a teraz kieruje się na cel po wydaniu rozkazu podstawowego ataku, a nie przy wykonaniu podstawowego ataku (coś jak E – Karabin Maszynowy Corkiego).
  • Bierna – Królewski Trybut Trundle’a nie aktywuje się już, gdy cień R – Znaku Śmierci Zeda zniknie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ziggs urządzał sobie krótką przechadzkę przed rzuceniem R – Megapiekielnej Bomby z maksymalnego zasięgu.
  • Przywrócono linie dialogowe Vladimira związane z Q – Transfuzją i E – Przypływem Krwi.
  • Pulsom R – Burzy Chaosu Viktora towarzyszą teraz efekty dźwiękowe.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]