League of Legends r.

Aatrox i zmiany na PBE

Riot postanowił trochę namieszać i zmienić Aatroxa jeszcze przed reworkiem. Zły pomysł? Dobry? A może po prostu bezsensowny?

Jak napisał jeden z pracowników, Aatrox dostanie pewne zmiany, dostępne już niedługo na serwerze testowym. Bynajmniej nie chodzi o rework, o którym ostatnio było dosyć głośno, jaki więc jest cel zmieniania postaci “po trochu” przed zmienieniem jej całkowicie?

Cóż, ponoć ma to pomóc Ostrzu Darkinów stać się większym zagrożeniem dla przeciwnika i pozwolić mu na bycie przydatnym przez większą część meczu niż dotychczas.

Jak to się będzie sprawdzać? Oceńcie sami, poniżej znajdziecie listę zmian, które już wkrótce dotkną Aatroxa na PBE.

  • Ogólne
    • Pojemność pasywki 105 → 100
    • Pojemność pasywki co level 45 → 0
  • Studnia Krwi [P]
    • Aatrox napełnia Studnię swoimi umiejętnościami. Kiedy Aatrox zapełni pasywkę na 100%, umiejętność “blokuje się” i zaczyna zanikać w ciągu 4 sekund, dając postaci efekt Blood Rush na czas trwania.
    • Kiedy Blood Rush jest aktywowany, zadawanie albo otrzymywanie obrażeń od czempionów całkowicie odnawia ten efekt (i zapełnia Studnię).
    • [Blood Rush] Aatrox otrzymuje 25% bazowych obrażeń i 20/~/50% prędkości ataku. Kiedy dostanie obrażenia uśmiercające, Aatrox zostanie wskrzeszony i odzyska 30% maksymalnego zdrowia. Aatrox nie może zostać wskrzeszony więcej niż raz co 180/~/120 sekund.
  • Mroczny Lot [Q]
    • Koszt: 10% obecnego zdrowia → Brak
    • Obrażenia: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+60% bonusowego AD) → 0 / 35 / 60 / 95 / 120 (+110% całkowitego AD)
    • [nowość] Dodaje 20% do Studni Krwi podczas użycia.

  • Żądza Krwi [W] – efekt leczenia
    • Leczenie: 20 / 25 / 30 / 35 / 40 (+25% bonusowego AD) → 30 / 45 / 60 / 75 / 90 (+5% brakującego zdrowia)
    • [usunięte] Nie potraja leczenia po spadnięciu poniżej 50% HP
  • Cena Krwi [W] – efekt obrażeń
    • Koszt:  15 / 23.75 / 32.5 / 41.25 / 50 (+25% bonusowego AD) → Brak
    • Obrażenia: 60 / 95 / 130 / 165 / 200 (+100% bonusowego AD) → 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+75% bonusowego AD)
    • [nowość] Dodaje 20% do Studni Krwi, jeżeli efekt uderzenia zostanie zrealizowany
  • Ostrza Udręki [E]
    • Koszt: 5% obecnego zdrowia → 30 HP
    • Obrażenia: 75 / 110 / 145 / 180 / 215 (+60% AP) (+60% bonusowego AD) → 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+70% bonusowego AD)
    • Rodzaj obrażeń: Magiczne → Fizyczne
    • Wartość spowolnienia: 40% → 30 / 35 / 40 / 45 / 50%
    • Czas trwania spowolnienia: 1.75 / 2 / 2.25 / 2.5 / 2.75 → 2 sekundy
    • [nowość] Dodaje 20% do Studni Krwi przy użyciu.

 

Uważacie, że są to dobre zmiany? Podzielcie się opinią w komentarzu.