r.

9.8 – ARAM – zmiany: usunięto Backtrack i bany

Powrót do Bilgewater skończył się wraz z patchem 9.8. Riot zdecydował jednak, że zostawi pewne eksperymentalne zmiany na stałe.

Zmiany, które pojawią się na ARAM-ach na stałe:

  • Wraca Howling Abyss – Butcher’s Bridge nie będzie już dostępny (a przynajmniej do kolejnego wydarzenia związanego z Bilgewater).
  • Usunięto Mariner’s Vengeance i Ghostwalkers.
  • Warmog’s Armor wciąż będzie dawać regenerację zdrowia w zależności od brakującego zdrowia, a nie maksymalnego zdrowia.
  • Usunięto Backtrack.
  • Zmiany w runach z patcha 9.7 zostaną w trybie ARAM na stałe.
  • Usunięto bany.
  • We wszystkich grach w trybie ARAM po 15 minutach zwiększy się częstotliwość pojawiania się stworów, stwory zyskają więcej prędkości ruchu, a bohaterowie będą zadawać budowlom więcej obrażeń.
    • Od 15 minuty stwory zyskują prędkość ruchu co minutę aż do 20 ⇒ 25 minuty. Wówczas ich prędkość ruchu będzie wynosić 425 jednostek.
    • Od początku gry do 15 minuty bohaterowie zadają o 10% ⇒ 0% więcej obrażeń budowlom.
    • Od 15 minuty wartość ta rośnie liniowo do 25 minuty. Wówczas będą zadawać 30% ⇒ 15% dodatkowych obrażeń budowlom.
  • Zasięg wbudowanej redukcji nękania zwiększony z 900 jedn. ⇒ do 1000 jedn. we wszystkich grach w trybie ARAM.
  • Bohaterowie będą wyważani w trybie ARAM co parę miesięcy.

Buffy

  • Elise: +5% zadawanych obrażeń
  • Fiddlesticks: +1% zadawanych obrażeń, -6% otrzymywanych obrażeń
  • Fizz: +5% zadawanych obrażeń
  • Karthus: +2% zadawanych obrażeń
  • Lucian: +5% zadawanych obrażeń
  • Maokai: +2% zadawanych obrażeń, -2% otrzymywanych obrażeń
  • Nunu i Willump: -5% otrzymywanych obrażeń
  • Pantheon: +5% zadawanych obrażeń
  • Riven: +5% zadawanych obrażeń
  • Vi: +5% zadawanych obrażeń
  • Xin Zhao: -5% otrzymywanych obrażeń
  • Zed: +5% zadawanych obrażeń

Nerfy

  • Alistar: +5% otrzymywanych obrażeń
  • Galio: +5% otrzymywanych obrażeń
  • Illaoi: -5% zadawanych obrażeń
  • Kai’Sa: -3% zadawanych obrażeń
  • Nautilus: +5% otrzymywanych obrażeń
  • Sion: -8% zadawanych obrażeń
  • Yorick: -5% zadawanych obrażeń