Jak odtworzyć błąd?
Wymagania:
- Twój przeciwnik musi mieć keystone Summon Aery z drzewka run Sorcery.
- Twoja postać musi być wyposażona w Death’s Dance (Taniec Śmierci).
Sposób:
- Postać z Aery (przeciwnik) musi zaatakować postać z Death’s Dance (gracz).
- Dodatkowo: postać z Aery (przeciwnik) może mieć duszę Elder Drake’a, co umożliwi szybszą egzekucję celu.
Efekt? Globalne, niekończące się obrażenia zadawane jednostce, uniemożliwiające jej recall do bazy. Lifesteal i umiejętności leczące sojuszników tylko przedłużają tę agonię – jedyną możliwością normalnej gry jest poddanie się tym mękom, zginięcie i sprzedanie feralnego przedmiotu przed lub po odrodzeniu się.
Edycja 9.24
Błąd po raz kolejny został pokazany przez tego samego gracza kolejny raz na Aatroksie. W biografii bohatera możemy znaleźć informację o tym, że ten za wszelką cenę stara się umrzeć, dlatego prowokuje niezliczone walki, które mogłyby unicestwić jego demoniczną klątwę – bycie więźniem demonicznego ostrza. Wygląda na to, że darkin mógł odkryć rozwiązanie swojego życiowego celu…
Bugiem dotknięty jest jednak każdy champion – wystarczy spełnić wymienione wyżej wymagania. Prezentacja na Borisie jest po prostu o wiele bardziej zachęcająca.
Edycja 9.24 błędu przyniosła zasadniczą zmianę w związku z prowadzeniem dusz smoków. Dusza Starszego Smoka umożliwia natychmiastową egzekucję celów poniżej pewnego procentu HP. Można powiedzieć, że z tą duszą Aery upewnia się, że zdoła pokonać swój cel – sama w sobie runa zadaje niewiele obrażeń.
Dlaczego tak się dzieje?
Runa nie posiada limitu zasięgu ani ograniczeń w liczbie Aery.
Zasięg Summon Aery zależy od zasięgu trafień bohatera, który jest w niego wyposażony. Bohaterowie z globalnymi umiejętnościami powinni być w stanie nałożyć niekończącą się pętlę obrażeń na dowolną postać.
Po trafieniu celu umiejętnością, Aery działa tylko raz i przechodzi na cooldown. W teorii. W praktyce, w sprzyjających warunkach, runa nakłada swój efekt przez dłuższy czas. Bywa, że trwa to tylko kilka sekund i odpuszcza po czasie. Zdarza się, że trwa to aż do śmierci postaci. Jednym z proponowanych przez graczy rozwiązań jest wprowadzenie ukrytego efektu na bohaterach, który uniemożliwiłby ponowne nałożenie się runy w tak krótkim czasie.
Błąd leży również po stronie samego Death’s Dance i jego pasywnego efektu:
Unikalne: 30% otrzymanych obrażeń fizycznych i magicznych przekształcanych jest na nieuchronne obrażenia zadawane w czasie, które zadają Ci jedną trzecią obrażeń co sekundę przez 3 sekundy.