Skrót tego, czym jest (mniej-więcej) splitpush:
- 1 lub czasem 2 graczy, którzy pushują daną linię do skutku; najczęściej pozwala to przyciągnąć do siebie co najmniej jednego przeciwnika, ponieważ… no przepychamy linię *logika*
Proste? Proste!
Nie ma jednego określonego “stylu” splitpushowania… ale można wyróżnić przykładową 4’rkę – i to dzisiaj Wam pokaże:
Totalny splitpushser
- Bardzo silny w sytuacjach 1 vs. 1.
- Dobry clear fali minionów.
- Mobilny.
- Zadaje niezłe obrażenia strukturom.
Przykłady:
Czasem walka z przeciwnym teamem jest po prostu niemożliwa, więc najprościej jest rozdzielić się i zacząć np. robić smoka oraz pushować; przez ciągłe pchanie linii, możemy oczekiwać tego że ktoś jednak przyjdzie i/lub przepchniemy linię.
“Kłopot” dla przeciwnika
- Potrafi przeżyć b. dużo.
- Dobry clear fali minionów.
- Mobilny.
- Ostre CC.
Przykłady:
Także czasem nie jest możliwe, aby postać która jest splitpusherem, dominowała na linii – czasem lepiej jest zdobywać ważne cele (np. wieże) i dzięki temu dominować. Jeżeli będziesz w stanie przyciągnąć do siebie +2 osoby z przeciwnego teamu… to otwierasz drogę do zwycięstwa swojemu zespołowi, który dzięki Tobie może zdobyć np. Barona.
Przynęta
- Dobry w 1 vs. 1.
- Świetny clear fali minionów.
- Mobilny.
- Dobre obrażenia zadawane strukturom.
Przykłady:
Pushuj wraz z minionami albo zrób tak, aby miniony same mogły pushować -> po tym możesz albo pushować dalej, albo dołączyć do swojego zespołu. Jeżeli ktoś przyjdzie odpushować, to wraz ze swoim teamem macie możliwość walki 5 na 4.
“Będę na każdej linii”
- TP i/lub coś w stylu globalnej umiejętności
- Dobry clear fali minionów
- Mobliność
- Dobre obrażenia zadawane strukturom
Przykłady:
Kiedy masz TP i/lub umiejętność która pozwala przemieszczać się szybko przez SR – to jesteś materiałem na idealnego splitpushera! To proste i łatwe – ale diabelnie dobre w normalnych grach.
A – Quinn z jej ptakiem (lenny) boli af jeszcze bardziej