r.

Zeratul – Umiejętności, Talenty, Skórki, Poradnik

Zeratul automatycznie staje się niewidzialny po tym jak opuści pole walki. Może on doskakiwać do przeciwników, aby skutecznie ich wykańczać na tyłach wroga

Umiejętności

Permanent Cloak

  • Permanent Cloak
    • Zeratul automatycznie staje się niewidzialny po 3 sekundach po opuszczeniu walki. Jeśli otrzyma obrażenia przestanie być niewidoczny

Cleave

  • [Q] Cleave

    • Cooldown: 6 sekund
    • Zadaje 415(92+17 za poziom) obrażeń najbliższym wrogom

Singularity Spike

  • [W] Singularity Spike
    • Cooldown: 12 sekund
    • Wystrzeliwuje kulę energii, która przykleja się do pierwszego wroga, z którym ma kontakt i zadaje 500 (120 + 20 za poziom) obrażeń po 1 sekundzie oraz spowalnia przeciwnika o 40 % na okres 3 sekund

Blink

  • [E] Blink
    • Cooldown: 10 sekund
    • Teleportuje do pobliskiej lokacji. Użycie umiejętności nie łamie niewidzialności

Shadow Assult

  • [R] Shadow Assault
    • Cooldown: 100 sekund
    • Na okres 6 sekund Zeratul zyskuje 25 % prędkości ataku oraz 15 % lifesteal

Void Prison

  • [R] Void Prison
    • Cooldown: 100 sekund
    • Kładzie pułapkę. Jeśli ktoś w niej zostanie zamknięty zostanie unieruchomiony i pozbawiony możliwości używania umiejętności oraz ataków na okres 5 sekund. Dodatkowo nie będzie mógł on otrzymywać obrażeń. Działa zarówno na sprzymierzeńców jak i wrogów.

Talenty

Poziom 1

block

  • Blok
    • Co określony odstęp czasu ładuje ładunek, który sprawi, że następny bazowy atak przeciwnika zostanie zredukowany o 50 %. Maksymalnie można posiadać 2 ładunki

Regeneration Master

  • Regeneration Master
    • Zebranie trzech regenerujących orbów zapewni na stałe +3 regeneracji punktów życia na sekundę

 

Cleave

  • Greater Clave [Q]
    • Zwiększa obszar działania umiejętności o 33 %

Blink

  • Rapid Displacement [E]
    • Redukuje cooldown na umiejętności Blink o 1.5 sekundy

seasoned-marksman

  • Marksman
    • Za 6 zabójstw minionów lub najemników w pobliżu twojego bohatera, otrzumujesz 1 dodatkowy punkt ataku. Zabicie bohatera liczy się za 2 zabójstwa minionów.

 

Poziom 4

Focused Attack

  • Focused Attack
    • Co 10 sekund bazowy atak zadaje 75 % więcej obrażeń. Każdy auto-atak zmniejszają cooldown tego talentu o 1 sekundę

Vampiric Assult

  • Vampiric Assult
    • Auto-ataki leczą za 15 % zadanych obrażeń

 

Singularity Spike

  • Sustained Anomaly [W]
    • Pocisk eksploduje na końcu swojego lotu obojętnie czy kogoś trafi czy nie. Zada on obrażenia oraz spowolni wrogów na małym obszarze

gathering-power

  • Gathering Power 
    • Pasywnie otrzymuje 5% AP. Zabicie bohatera skutkuje podnosi ten bonus o 2% do maksymalnego 15%. Bonus resetuje się w momencie śmierci o 5%.

El'Druin's Might

  • Vorpal Blade 
    • Aktywacja sprawi, że Zeratul przeteleportuje się do celu, który ostatnio atakował w okresie do 3 sekund od zadania mu obrażeń. Cooldown 15 sekund.

Poziom 7

follow-through

  • Follow Through
    • Po użyciu umiejętności, w czasie 6 sekund, twój kolejny atak podstawowy zada dodatkowe 40% obrażeń.

first-aid-talent

 

  • First Aid
    • Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji leczy się za 10.07% maksymalnego zdrowia w czasie 6 sekund.

 

Singularity Spike

  • Shadow Spike [W]
    • Zeratul nie “złamie” niewidzialności używając Singularity Spike. Zwiększa zasięg o 20 %

 

Cleave

  • Void Slash [Q]
    • Q zadaje 30% więcej obrażeń jeżeli użyty w trakcie maskowania.

 

Searning Attacks

  • Searing Attacks
    • Po aktywacji auto-ataki zadają 50 % wiecej obrażeń przez okres 5 sekund. Każdy auto-atak kosztuje 15 many. Cooldown 20 sekund.

Poziom 10

Shadow Assult

  • [Shadow Assult] [R]
    • Zeratul uczy się umiejętności [Shadow Assult] [R]

Void Prison

  • [Void Prison] [R]
    • Zeratul uczy się umiejętności [Void Prison] [R]

Poziom 13

Giant Killer

  • Giant Killer
    • Auto-ataki zadają dodatkowe obrażenia o wartości 1.5 % maksymalnego HP

Spell Shield

  • Spell Shield
    • Redukuje obrażenia od umiejętności o 50 % na czas 2 sekund. Można używać co 30 sekund.

Burining Rage

  • Burning Rage
    • Zadaje 10 obrażeń na sekundę przeciwnikom znajdującym się pobliżu

 

Blink

  • Wormhole [E]
    • Przez 3 sekundy będzie można użyć ponownie umiejętności, aby wrócić w miejsce, w którym umiejętność została wyczarowana po raz pierwszy

Assasins Blade

  • Assassin’s Blade
    • Zyskuje 25 % obrażeń auto-ataków na 5 sekund po wyjściu z niewidzialności, dodatkowo zyska 10 % prędkości ruchu podczas niewidzialności

Poziom 16

Cleave

  • Rending Cleave [Q]
    • Q zadaje dodatkowe 50% obrażeń w trakcie 5 sekund.

Singularity Spike

  • Double Bombs [W]

    • Po użyciu umiejętności można wyczarować ją jeszcze raz w odstępie do 3 sekund za 50% bazowych obrażeń.

Berserk

  • Berserk
    • Zwiększa o 40 % AS i 10 % MS na 4 sekundy

Stoneskin

  • Stoneskin
    • Zapewnia po aktywacji tarczę o wartości 30 % maksymalnego HP na okres 5 sekund. Cooldown 60 sekund

Poziom 20

El'Druin's Might

  • Nexus Blades
    • Podstawowe ataki zadają 20% więcej obrażeń i spowalniają cel na 1 sekundę.

Shadow Assult

  • [Nerazim Fury] [R]
    • Zwiększa czas trwania umiejętności o 50 % oraz zwiększa lifesteal o 30 %

Void Prison

  • [Protective Prison] [R]
    • Umiejętność nie działa na współtowarzyszy

rewind-talent

  • Revind
    • Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji resetuje cooldowny wszystkich podstawowych umiejętności.

Skórki

Wkrótce

Poradnik

Wkrótce

Gameplay

Wkrótce