Zeratul automatycznie staje się niewidzialny po tym jak opuści pole walki. Może on doskakiwać do przeciwników, aby skutecznie ich wykańczać na tyłach wroga
Umiejętności
- Permanent Cloak
- Zeratul automatycznie staje się niewidzialny po 3 sekundach po opuszczeniu walki. Jeśli otrzyma obrażenia przestanie być niewidoczny
- [Q] Cleave
- Cooldown: 6 sekund
- Zadaje 415(92+17 za poziom) obrażeń najbliższym wrogom
- [W] Singularity Spike
- Cooldown: 12 sekund
- Wystrzeliwuje kulę energii, która przykleja się do pierwszego wroga, z którym ma kontakt i zadaje 500 (120 + 20 za poziom) obrażeń po 1 sekundzie oraz spowalnia przeciwnika o 40 % na okres 3 sekund
- [E] Blink
- Cooldown: 10 sekund
- Teleportuje do pobliskiej lokacji. Użycie umiejętności nie łamie niewidzialności
- [R] Shadow Assault
- Cooldown: 100 sekund
- Na okres 6 sekund Zeratul zyskuje 25 % prędkości ataku oraz 15 % lifesteal
- [R] Void Prison
- Cooldown: 100 sekund
- Kładzie pułapkę. Jeśli ktoś w niej zostanie zamknięty zostanie unieruchomiony i pozbawiony możliwości używania umiejętności oraz ataków na okres 5 sekund. Dodatkowo nie będzie mógł on otrzymywać obrażeń. Działa zarówno na sprzymierzeńców jak i wrogów.
Talenty
Poziom 1
- Blok
- Co określony odstęp czasu ładuje ładunek, który sprawi, że następny bazowy atak przeciwnika zostanie zredukowany o 50 %. Maksymalnie można posiadać 2 ładunki
- Regeneration Master
- Zebranie trzech regenerujących orbów zapewni na stałe +3 regeneracji punktów życia na sekundę
- Greater Clave [Q]
- Zwiększa obszar działania umiejętności o 33 %
- Rapid Displacement [E]
- Redukuje cooldown na umiejętności Blink o 1.5 sekundy
- Marksman
- Za 6 zabójstw minionów lub najemników w pobliżu twojego bohatera, otrzumujesz 1 dodatkowy punkt ataku. Zabicie bohatera liczy się za 2 zabójstwa minionów.
Poziom 4
- Focused Attack
- Co 10 sekund bazowy atak zadaje 75 % więcej obrażeń. Każdy auto-atak zmniejszają cooldown tego talentu o 1 sekundę
- Vampiric Assult
- Auto-ataki leczą za 15 % zadanych obrażeń
- Sustained Anomaly [W]
- Pocisk eksploduje na końcu swojego lotu obojętnie czy kogoś trafi czy nie. Zada on obrażenia oraz spowolni wrogów na małym obszarze
- Gathering Power
- Pasywnie otrzymuje 5% AP. Zabicie bohatera skutkuje podnosi ten bonus o 2% do maksymalnego 15%. Bonus resetuje się w momencie śmierci o 5%.
- Vorpal Blade
- Aktywacja sprawi, że Zeratul przeteleportuje się do celu, który ostatnio atakował w okresie do 3 sekund od zadania mu obrażeń. Cooldown 15 sekund.
Poziom 7
- Follow Through
- Po użyciu umiejętności, w czasie 6 sekund, twój kolejny atak podstawowy zada dodatkowe 40% obrażeń.
- First Aid
- Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji leczy się za 10.07% maksymalnego zdrowia w czasie 6 sekund.
- Shadow Spike [W]
- Zeratul nie “złamie” niewidzialności używając Singularity Spike. Zwiększa zasięg o 20 %
- Void Slash [Q]
- Q zadaje 30% więcej obrażeń jeżeli użyty w trakcie maskowania.
- Searing Attacks
- Po aktywacji auto-ataki zadają 50 % wiecej obrażeń przez okres 5 sekund. Każdy auto-atak kosztuje 15 many. Cooldown 20 sekund.
Poziom 10
- [Shadow Assult] [R]
- Zeratul uczy się umiejętności [Shadow Assult] [R]
- [Void Prison] [R]
- Zeratul uczy się umiejętności [Void Prison] [R]
Poziom 13
- Giant Killer
- Auto-ataki zadają dodatkowe obrażenia o wartości 1.5 % maksymalnego HP
- Spell Shield
- Redukuje obrażenia od umiejętności o 50 % na czas 2 sekund. Można używać co 30 sekund.
- Burning Rage
- Zadaje 10 obrażeń na sekundę przeciwnikom znajdującym się pobliżu
- Wormhole [E]
- Przez 3 sekundy będzie można użyć ponownie umiejętności, aby wrócić w miejsce, w którym umiejętność została wyczarowana po raz pierwszy
- Assassin’s Blade
- Zyskuje 25 % obrażeń auto-ataków na 5 sekund po wyjściu z niewidzialności, dodatkowo zyska 10 % prędkości ruchu podczas niewidzialności
Poziom 16
- Rending Cleave [Q]
- Q zadaje dodatkowe 50% obrażeń w trakcie 5 sekund.
- Double Bombs [W]
- Po użyciu umiejętności można wyczarować ją jeszcze raz w odstępie do 3 sekund za 50% bazowych obrażeń.
- Berserk
- Zwiększa o 40 % AS i 10 % MS na 4 sekundy
- Stoneskin
- Zapewnia po aktywacji tarczę o wartości 30 % maksymalnego HP na okres 5 sekund. Cooldown 60 sekund
Poziom 20
- Nexus Blades
- Podstawowe ataki zadają 20% więcej obrażeń i spowalniają cel na 1 sekundę.
- [Nerazim Fury] [R]
- Zwiększa czas trwania umiejętności o 50 % oraz zwiększa lifesteal o 30 %
- [Protective Prison] [R]
- Umiejętność nie działa na współtowarzyszy
- Revind
- Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji resetuje cooldowny wszystkich podstawowych umiejętności.
Skórki
Wkrótce
Poradnik
Wkrótce
Gameplay
Wkrótce