Statystyki są liczbowa miara mocy umiejętności bohaterów. Wszyscy posiadają te same, które zdobywa się wraz ze wzrostem poziomu, wybieranymi talentami, oraz umiejętnościami.
Atak
Od tej statystyki zależna jest wartość obrażen bohatera, zadawanych przez niego podstawowymi atakami. Na tej statystyce polegają głównie assassyni oraz specialiści.
Powiązanie statystyki:
- Obrażenia ataku – Ilość obrażeń jakie zadaje bohater podstawowymi atakami.
- Prędkość ataku – odpowiada za częstotliwość wyprowadzania przez gracza podstawowego ataku
- DPS – Obrażenia na sekunde zadawane podstawowymi atakami. Liczone z zależności Obrażenia ataku x prędkość ataku
Obrona
Jest to statystyka decydująca o zdolności bohatera do przyjmowania obrażeń. Najbardziej zależni od niej są Wojownicy, którzy często ląduje w sercu walki.
statystyce polegają głównie assassyni oraz specialiści.
Powiązanie statystyki:
- Zdrowie – Maksymalna liczba punktów zdrowia bohatera
- Regeneracja zdrowia – Ilość zdrowia jaką bohater biernie odzyskuje co sekunde.
- Tarcza – Maksymalna wartość tarczy jaką bohater może posiadać, regeneruje się wraz z czasem.
Umięjętności
Statystyka zwiększająca możliwości umiejętności bohatera. Pomocnicy, specialiści oraz niektórzy zabójcy dużo zyskują wraz z jej wzrostem.
statystyce polegają głównie assassyni oraz specialiści.
Powiązanie statystyki:
- Moc umiejętności – wartość o jaką zwiększane są procentowo obrażenia bohatera zadawane jego umiejętnościami.
- Mana – Maksymalna wartość zasobu jaka może zostać zuużyta na używanie umiejętności
- Regeneracja many – Ilość many jaką bohater biernie odzyskuje co sekundę.
- Skrócenie czasu odnowienia – statystyka bezpośrednio zmniejszająca czas odnowienia się większości umiejętności bohaterów do momentu jej ponownego aktywowania.
Statystki Użytkowe
Ulepszania bohatera w inny sposób niż powyższe.
Statystyce polegają głównie assassyni oraz specialiści.
Powiązanie statystyki:
- Prędkość ruchu – szybkość z jaką porusza się bohater bez wierzchowca.