r.

Opis map w Heroes of the Storm

Przedstawiamy nasz spis map, z którego dowiecie się jak zdobyć przychylność Królowej Pająków, czym przekupić Czarnosercego i zdobyć przewagę nad przeciwnikami doskonałą znajomością czasu pojawienia się objective'ów. Zapraszamy do czytania!

1. Zatoka Czarnosercego (Blackheart’s bay)

zatoka-czarnosercego

Opis:

Mapa “Blackheart’s Bay” posiada motyw piracki. Jej głównym założeniem jest dostarczenie odpowiedniej ilości monet Kapitanowi Czarnosercemu, znajdującego się w centralnej części mapy. Aby to uczynić wystarczy zbliżyć się do niego na odpowiednią odległość a następnie kliknąć PPM, czynność ta może zostać zatrzymana w wyniku otrzymania obrażeń pochodzących z dowolnego źródła. Po przekazaniu odpowiedniej ilości dublonów pirat nakazuje załodze statku ostrzelanie wrogich struktur.

Na mapie znajdują się trzy aleje, między którymi umieszczone są obozowiska neutralnych jednostek oraz jeden punkt obserwacyjny.

Główne cele:

Monety możemy zdobyć na trzy sposoby:
Zdobywając je ze zniszczonych skrzynek pirata (po 5 na skrzynkę)
Zabijając neutralne potwory (po 2 na obozowisko)
Z zimnych zwłok przeciwnego heroesa o ile ten uprzednio takowe posiadał.

Pojawianie się skrzyń z dublonami:

  • Pierwsze pojawiąją się w 50 sekundzie rozgrywki.
  • Następne pojawiają się około 2:30-3:15 po zniszczeniu ostatniej ze skrzynek

Jednostki neutralne:

Obóz z dublonami
Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
Knights (Rycerze)
Grave Golem (Grobowy Golem)

2.Przeklęta dolina (Cursed Hollow)

przekleta-kotlina

 

Opis:

Podczas rozgrywki w Przeklętej dolinie uwaga graczy skupia się na przekazywaniu danin “Władcy Kruków”, pojawiających się w losowych punktach mapy. Po zdobyciu trzech z nich, na drużynę przeciwną zostaje rzucona klątwa. Sprawia ona, że przeciwne miniony posiadają mniejszy atak, ich poziom zdrowia obniżony zostaje do 1 HP. Dodatkowo, wrogie budynki obronne nie prowadzą ostrzału.W celu zdobycia trybutu należy z bliskiej odległości kliknąć na niego PPM. Danina zostanie zebrana po kilku sekundach, o ile nie ruszyliśmy się z miejsca lub nie zostaliśmy zaatakowani. 

Na mapie znajdują się trzy aleje, między którymi umieszczone są obozowiska neutralnych jednostek oraz dwa punkty obserwacyjne.

Główne cele:

Pojawianie się danin

  • Pierwsza pojawia się od 0:50 do 2:50
  • Kolejne od 0:50 do 1:40 w przypadku gdy żadna z drużyn nie została przeklęta.
  • W przeciwnym wypadku następna danina pojawia się od 3:00 do 4:00 od czasu przejęcia ostatniej.

Jednostki neutralne:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)
  • Grave Golem (Grobowy Golem)

3. Smocze Włości (Dragon Shire)

smocze-wlosci

Opis:

“Dragon Shire” jest mapą skoncentrowaną wokół statuy “Smoczego Rycerza”. Aby ją aktywować należy przejąć dwa obeliski, jeden w górnej częsci mapy, drugi w dolnej. Po przejęciu (trwa kilka sekund i jest przerywane ruchem lub otrzymaniem obrażeń) heros na ograniczony czas przemienia się w “Smoczego Rycerza”. Otrzymujemy duży bazowy atak oraz liczbę punktów życia. Dodatkowo dostaniemy do użytku dwie umiejętności: zianie ogniem (Q) oraz „wykopanie” przeciwnika na daleki dystans (W). Po czasie 1:07 minuty lub utracie punktów zdrowia forma przestaje być aktywna, a pobliscy wrogowie zostają odrzuceni w tył.

Główne cele:
Otwieranie się kapliczek

  • Pierwsze otwarcie 1:15
  • Następnie mogą zostać zajęte po 2:00 od śmierci Smoczego Rycerza

Jednostki neutralne:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)
  • Grave Golem (Grobowy Golem)

4.Przeklęte Kopalnie (Hunted Mines)

nawiedzone-kopalnie

W czasie rozgrywki w “Przeklętych Kopalniach”  głównym celem graczy jest zebranie jak największej ilości czaszek. Posiada ona dwa poziomy; na pierwszym znajdują się dwie aleje wraz z obozami neutralnych jednostek oraz dwoma punktami obserwacyjnymi, na drugim natomiast kopalnie w których po upływie  określonego czasu pojawiają się nieumarli oraz “Grobowy Golem”. To właśnie z nich wypadają czaszki. Po zabiciu wszystkich jednostek w podziemiach, na mapie pojawiają się dwa Golemy (po jednym dla każdej drużyny) które zaczynają pchać jedną z linii, ich siła zależna jest od ilości zebranych czaszek przez daną drużynę.

Główne cele:

Otwieranie się kopalni:

  • Pierwsze otwarcie 2:00
  • Kolejny raz nieumarli pojawiają się po 2:00 od śmierci drugiego z Grobowych Golemów

Jednostki neutralne:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)

5. Ogród Grozy (Garden of Terror)

ogrod-grozy

Opis:

“Ogród Grozy” jest mapą, na której walka o cele rozpoczyna się po nadejściu “nocy” wtedy to pojawiają się “Nocne Koszmary”,  zadaniem graczy jest zabijanie koszmarów oraz zdobywanie wypadających z nich sadzonek, drużyna która uzbiera 100 sztuk będzie mogła przywołać “Ogrodowy Koszmar”, aby to uczynić gracz musi użyc PPM na ogrodzonej roślinie znajdującej się w sercu jego bazy, po aktywacji gracz otrzymuje spory bonus do obrażeń oraz 3 nowe umiejętności. Pierwsza z nich (Q) umożliwia po krótkim czasie zamianę przeciwników na małym obszarze w nieszkodliwe sadzonki, kolejna z nich jest to sadzonka która wypuszcza korzenie uszkadzające budynki przeciwnika (W), ostatnia z umiejętności jest to przyśpieszenie prędkości poruszania koszmaru.

Na mapie znajdują się trzy aleje, między którymi umieszczone są obozowiska neutralnych jednostek.

Główne cele:

Pojawienie się nocy

  • Pierwsza zaczyna się w 1:20
  • Następna nadchodzi po 3:20 min od czasu zabicia ostatniego “Nocnego Koszmaru”

Jednostki neutralne:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)

6.Podniebna Świątynia (Sky temple)

podniebna-swiatynia

Opis:

W trakcie rozgrywki na tej mapie po upływie określonego czasu aktywują się świątynie znajdujące się przy każdej z linii, które po przejęciu przez jedną z drużyn strzelają zadając obrażenia strukturom drużyny przeciwnej. Z każdą kolejną przejętą świątynią, zadają one większe obrażenia. W czasie ataku pojawiają się strażnicy którzy będą starali się odebrać ich domenę z rąk graczy.

Na mapie znajdują się trzy aleje, między którymi umieszczone są obozowiska neutralnych jednostek oraz jeden punkt obserwacyjny.

Główne cele:
Świątynie aktywują się kolejno zgodnie z poniższym wzorem:

  1. Górna oraz środkowa
  2. Dolna
  3. Dolna oraz losowa górna bądź dolna
  4. Aktywacja losowa (Faraon jeden wie w kierunku ktorych trzeba sie kierowac 😀

Czas włączenia się świątyń 

  • Pierwsze dwie 1:30
  • Kolejne aktywacje po 2:00 min od ostatniego strzału.

Jednostki neutralne:
Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
Knights (Rycerze)
Boss

7. Grobowiec Pajęczej Królowej (Tomb of the Spider Queen)

grobowiec-pajeczej-krolowej

Opis:

W “Grobowcu Pajęczej Królowej” celem graczy jest zebranie odpowiedniej ilości kryształów w celu przyzwania “Pajęczych Matek”.  Kryształy oddaje się na ołtarzach (na mapie znajduje się po jednym przy każdej z alei) klikając PPM na jednym z nich. Operacja ta trwa kilka sekund i jest przerywana ruchem lub otrzymanymi obrażeniami. Każde kolejne przyzwanie jest droższe o pięć kryształów. “Pajęcze Matk” i pojawiają się na każdej z alei pomagając w pchaniu jej oraz co jakiś czas przyzywając pajęcze pomioty

Na mapie znajdują się trzy aleje, między którymi umieszczone są obozowiska neutralnych jednostek.

Główne cele:

Jak je zdobyć ?

  • Zabijając kryształowe pająki które przemierzają każdą z trzech lini wraz z minionami drużyny przeciwnej
  • Zabijając wrogie bohatera posiadającego zebrane kryształy

Jednostki neutralne:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)
  • Grave Golem (Grobowy Golem)