r.

Opis neutralnych jednostek w Heroes of the Storm

Przedstawiamy opis neutralnych jednostek, występujących na różnych wariantach map dostępnych w Heroes of the Storm.

Neutralne obozy

Na każdej z dostępnych map występują neutralne obozy są to kolejno:

  • Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
  • Knights (Rycerze)
  • Grave Golem (Grobowy Golem)

1. Siege Giants

Są to dwa olbrzymy, które potrafią atakować na zasięg rzucając kamieniami. Są idealne do obalenia pierwszej linii wroga. Najłatwiejszy do pokonania obóz najemników. Charakteryzują je wcześniej wspomniane ataki dystansowe, duży poziom życia oraz zwiększone obrażenia z budynki
Czas pojawienia się

  • Są oni spawnieni w 2:00
  • Odrodzenie ma miejsce 3:00 min po śmierci ostatniego z gigantów

2. Knights (Rycerze)

Jest to obozowisko, które składa się z kilku rycerzy. Dość trudni do pokonania w pojedynkę, zadają obrażenia porównywalne z Siege Giants natomiast ich trudność polega na ich liczebności (4). W skład obozowiska wchodzi trójka rycerzy oraz jeden mag (daje on premię do statystyk najbliższym jednostkom).
Czas pojawienia się

  • Są oni spawnieni w 2:00
  • Odrodzenie ma miejsce 4:00 min po śmierci ostatniego z rycerzy

3. Grave Golem

Najsilniejsza neutralna jednostka w grze. Jest ogromny, bardzo wytrzymały oraz posiada duże obrażenia. Potrafi atakować w zwarciu, ogłuszać przeciwników wokół siebie oraz unieruchamiać ich na dystans. Często przejęcie go w później fazie gry decyduje o wygranej

Czas pojawienia się

  • Pojawia się w 3:00
  • Odrodzenie ma miejsce 5:00 min po śmierci golema.