Neutralne obozy
Na każdej z dostępnych map występują neutralne obozy są to kolejno:
- Siege Giants (Olbrzymy Oblężnicze)
- Knights (Rycerze)
- Grave Golem (Grobowy Golem)
1. Siege Giants
Są to dwa olbrzymy, które potrafią atakować na zasięg rzucając kamieniami. Są idealne do obalenia pierwszej linii wroga. Najłatwiejszy do pokonania obóz najemników. Charakteryzują je wcześniej wspomniane ataki dystansowe, duży poziom życia oraz zwiększone obrażenia z budynki
Czas pojawienia się
- Są oni spawnieni w 2:00
- Odrodzenie ma miejsce 3:00 min po śmierci ostatniego z gigantów
2. Knights (Rycerze)
Jest to obozowisko, które składa się z kilku rycerzy. Dość trudni do pokonania w pojedynkę, zadają obrażenia porównywalne z Siege Giants natomiast ich trudność polega na ich liczebności (4). W skład obozowiska wchodzi trójka rycerzy oraz jeden mag (daje on premię do statystyk najbliższym jednostkom).
Czas pojawienia się
- Są oni spawnieni w 2:00
- Odrodzenie ma miejsce 4:00 min po śmierci ostatniego z rycerzy
3. Grave Golem
Najsilniejsza neutralna jednostka w grze. Jest ogromny, bardzo wytrzymały oraz posiada duże obrażenia. Potrafi atakować w zwarciu, ogłuszać przeciwników wokół siebie oraz unieruchamiać ich na dystans. Często przejęcie go w później fazie gry decyduje o wygranej
Czas pojawienia się
- Pojawia się w 3:00
- Odrodzenie ma miejsce 5:00 min po śmierci golema.