r.

Minions not OP

Balans w grze nie jest prostą sprawą. Zazwyczaj problemy odbywają się na płaszczyźnie PvP. Jedna postać potrafi wygrać solo grę, kiedy inne tylko smyrają ją po pleckach. A jak jest w HotS-sie? Sprawdź to!

Przeczytaj dziś również na How2Play w dziale Heroes of the Storm:

Co z minionami?

Budynki i miniony są za słabe. Przepaść w obrażeniach wzrasta w miarę jak rozgrywka posuwa się dalej. Wszystko przez to, że większość postaci jest po prostu zbyt OP na płaszczyźnie PvE, dlatego obecna meta opiera się na jak najszybszym rushowaniu do budynków drużyny przeciwnej i zdobyciu jak najwięcej objectivów zanim nasi wrogowie zdążą zareagować.

 

scrren2

 

Kolejnym przykładem braku balansu może być laser Azmodan’a, który w założeniu miał być umiejętnością pozwalającą na mocny push ale nie powinien pozwalać na wyrównany pojedynek z wieżą na pierwszym levelu. Blizzard pls…

Dobrym rozwiązaniem byłoby zwiększenie HP i obrażeń zadawanych przez budynki i miniony. Pushowanie byłoby wtedy bardziej ryzykowne, cele gry byłyby dużo ważniejsze a postacie nastawione na splitpush wreszcie uzyskałyby ważną pozycje w drużynach!

 

screen1

 

Myślę, że Blizzard powinien zainteresować się tym problemem i podejść do niego na poważnie. Gry stałyby się bardziej agresywne i dynamiczne, bo jak to mówią, bez ryzyka nie ma zabawy! A wy co o tym myślicie? Chcielibyście takie zmiany w rozgrywce? Dajcie znać w komentarzach!