Przedstawiamy karty neutralne w Gwincie! Wszystkie w języku polskim! Zajrzyj, dowiedz się więcej i bądź zawsze na czasie blisko wiedźmińskiego świata!
Karty neutralne w Gwincie!
KARTA
OPIS
Trzaskający Mróz
Frakcja: Potwory Typ: Specjalna Zakres rzędu: Zwarcie Mróz Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w danym rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.
Czyste Niebo
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Ładna Pogoda Po zagraniu: Usuwa wszelkie efekty pogodowe z Pola Bitwy.
Róg Dowódcy
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie Inspiracja Po zagraniu: Podwaja Siłę wszystkich jednostek niebędących Bohaterami w danym rzędzie.
Manekin
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie Zamiana Po zagraniu: Zamienia dowolną jednostkę na planszy niebędącą Bohaterem w manekina i przenosi ją do ręki właściciela.
Epidemia
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakres rzędu: Zwarcie Plaga Po zagraniu: Wysyła najsłabszą jednostkę lub jednostki na Polu Bitwy niebędące Bohaterami na Cmentarzysko.
Gęsta Mgła
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakres rzędu: Dystansowe Mgła Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.
Grzyby
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakresrzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie Zarodniki Po zagraniu: Dodaje +4 do Siły wszystkim jednostkom w rzędzie niebędącym Bohaterami.
Krowa Zwycięstwa
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Zwarcie Siła bydlęcej obrony Po śmierci: Przyzywa Czarta.
Pożoga
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Palić Po zagraniu: Wysyła najsilniejszą jednostkę lub jednostki na Polu Bitwy niebędące Bohaterami na Cmentarzysko.
Ulewny Deszcz
Frakcja: Neutralna Typ: Specjalna Zakresrzędu: Oblężenie Deszcz Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.
Jaskier
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Zwarcie Inspiracja Po zagraniu: Podwaja Siłę wszystkich jednostek niebędących Bohaterami w danym rzędzie.
Alchemik
Frakcja: Neutralne Typ: Wojownik Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie Inspiracja: Świeży Rekruci Pasywna: Podwaja Siłę wszystkim jednostkom w rzędzie niemającym żadnych umiejętności, o ile karta z Inspiracją: Świeży Rekruci nie znajduje się już w danym rzędzie.
Golem
Frakcja: Neutralne Typ: Wojownik Zakres rzędu: Oblężenie Ostatnie życzenie: Mniejsze Golemy Po śmierci: Przyzwij 2 Pomniejsze Golemy.
Nefrytowy Golem
Frakcja: Neutralne Typ: Wojownik Zakresrzędu: Zwarcie Ostatnie życzenie: Mniejsze Nefrytowe Golemy Po śmierci: Przyzwij 2 Pomniejsze Nefrytowe Golemy
Płotka
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężnicza Będę tu dla Ciebie Pasywna: Zamienia na dwie karty z talii, dłoni lub Cmentarzyska wtedy, gdy ktoś gra bohaterem.
Sara
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Dystansowa Ładna Pogoda Po zagraniu: Usuwa wszelkie efekty pogodowe z Pola Bitwy.
Triss: Mistrzyni Magii
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Dystansowa Wybór: Spalenie lub Ładna pogoda Po zagraniu: Pali wszystkie najsilniejsze jednostki lub usuwa wszelkie efekty pogodowe.
Myrgtabrakke
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Oblężenie Palić: Oblężenie Po zagraniu: Jeśli całkowita Siła przeciwnika w którymś rzędzie jest równa lub większa od 15, niszczona jest najsilniejsza jednostka lub jednostki w tym rzędzie.
Zoltan: Poskramiacz Zwierząt
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Zwarcie Wybierz: Feldmarszałek Duda Po zagraniu: Przywołuje Feldmarszałka Dudę, który dodaje lub odejmuje 2 do Siły wszystkim jednostkom w rzędzie.
Zoltan: Awanturnik
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakres rzędu: Oblężenie Prężność Pasywna: Pozostaje na polu bitwy na koniec każdej rundy.
Dozorca
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakres rzędu: Zwarcie Wskrzeszenie: Cmentarny bandyta Po zagraniu: Wybiera jednostkę przeciwnika niebędącą Bohaterem z Cmentarzyska i natychmiastowo umieszcza ją na Polu Bitwy.
Lambert
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakres rzędu: Zwarcie Mobilizacja: Wiedźmini Po zagraniu: Umieszcza wszystkich Wiedźminów z talii i dłoni na Pole Bitwy.
Operator
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakres rzędu: Oblężenie Mobilizacja: Bohater Po zagraniu: Zagrywa losowego Bohatera z Talii. Po śmierci: Wyrzuca losowego Bohatera z Talii.
Vesemir
Frakcja: Neutralna Typ: Postać Zakresrzędu: Zwarcie Mobilizacja: Wiedźmini Po zagraniu: Umieszcza wszystkich Wiedźminów z Talii i dłoni na Polu Bitwy.
Avallac’h: Mędrzec
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Oblężenie Szpieg: Emisariusz Zagranie: Bierze 2 karty z Talii i umieszcza je na Ręce. Przeciwnik dostaje 1 kartę z Talii na Rękę i zostaje ona ujawniona.
Ciri: Mignięcie
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Zwarcie Cofnięcie Pasywna: Wraca na Rękę po przegranej rundzie.
Geralt: Igni
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Zwarcie Igni Po zagraniu: Jeśli całkowita Siła przeciwnika na rzędzie Zwarcia jest równa lub większa niż 15, wysyła najsilniejszą kartę lub karty z tego rzędu na Cmentarzysko. Usuwa z Pola Bitwy efekt mrozu.
Triss: Motyli Czar
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Dystansowa Mgła Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.
Avallac’h: Mistyczny Elf
Frakcja: Neutralna Typ: Bohater Zakresrzędu: Zwarcie Szpieg: Fałyszwe Proroctwo Zagranie: Dobiera 2 karty z Talii. Jedną kładzie na Ręce, a druga zostaje odesłana na Cmentarzysko.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies