Marki jaką jest Razer chyba nie muszę Wam przedstawiać. Ich sprzęt jest obiektem pożądania wśród wielu graczy, a jedyną barierą przed spełnieniem marzeń o jego posiadaniu jest cena, która – jak twierdzi większość – jest delikatnie mówiąc zawyżona. Można mieć do nich zastrzeżenia, jednak nie ulega wątpliwości, że znają się na swoim fachu.
Od niedawna wiadomo, że pracują nad swoim własnym smartfonem, którego dotąd owiana tajemnicą specyfikacja pojawiła się w GFXBench.
Razer Phone – specyfikacja techniczna
System operacyjny | Android 7.1.1 Android Razer Edition |
Wyświetlacz | 2560x1440, 5.7" |
CPU | octa core CPU @2.4GHz |
GPU | Qualcomm Adreno 540 |
OpenGL API | OpenGL ES 3.2 Adreno 540 |
OpenCL API - GPU | OpenCL 2.0 QUALCOMM Adreno |
Pamięć RAM | 7.5 GB |
Pamięć wbudowana | 49 GB |
Tylny aparat | zdjęcia: 11MP (4032x3024) wideo: UHD (4K) (3840x2160) |
Przedni aparat | zdjęcia: 7MP (3264x2448) wideo: QXGA (2048x1536) |
Dodatkowo na twitterze pojawiło się zdjęcie, na którym widzimy szefa działu mobilnego Razera, a w jego kieszeni telefon z dobrze znanym logiem:
Got to spend quality time with the second best gamer at our company @minliangtan today. Exciting times ahead! pic.twitter.com/f6OvNKrN6L
— Tom Moss (@rebelleader) October 4, 2017
Biorąc pod uwagę jego wnętrze, rzeczywiście możemy mówić o gamingowym telefonie. Co do designu, to za dużo powiedzieć nie można, widać tylko mały fragment, ale czerń z logiem Razera musi raczej dobrze wyglądać. Jedyne, co jest pewne, to cena. Wiadomo, że będzie wysoka…
Premiera smartfona przewidziana jest na 1 listopada.