Fortnite r.

Fortnite – Aktualizacja zawartości 3.4

Epic Games postanowiło zmienić sposób wypuszczania aktualizacji do Fortnite'a. Od teraz większe update'y pobierać będziemy co drugi tydzień, a między nimi będą "Aktualizacje zawartości". Co przyniosła nam aktualizacja zawartości z numerem 3.4?

W tym artykule przedstawię wam zmiany tylko dla trybu Battle Royale.

Automat

Do gry wprowadzono automaty, w których będziemy mogli wymienić materiały na przedmioty. Będą one stać w różnych miejscach na mapie i będą zawierać trzy przedmioty do kupienia, każdy dla innego typu materiału. Przedmioty w automatach nie będą limitowane, czyli jeden przedmiot może kupić kilka osób. Każda oferta ma swój timer, ale jeśli chcecie szybciej przełączać przedmioty – uderzcie kilofem w maszynę. Każdy automat losowo dobiera rzadkość, a ceny będą rosły wraz z jakością przedmiotu:

  • Przedmioty zwykłe (białe) – 100 materiałów
  • Przedmioty niezwykłe (zielone) – 200 materiałów
  • Przedmioty rzadkie (niebieskie) – 300 materiałów
  • Przedmioty epickie (fioletowe) – 400 materiałów
  • Przedmioty legendarne (złote) – 500 materiałów

Tryb okresowy: Wielkie wybuchy v2

W drugiej wersji tego trybu jest jeszcze więcej eksplozji, ponieważ dodano do niego zdalne ładunki i rakiety kierowane. Usunięto natomiast bronie niewybuchowe i friendly fire. Czas oczekiwania na pierwsze cztery burze skrócono do 20 sekund / 30 sekund / 30 sekund / 30 sekund.

Zmiany w broniach i przedmiotach

  • Wiele broni ma teraz celność pierwszego dokładnego strzału, m.in.:
    • Pistolety Automatyczne z tłumikiem
    • Taktyczne pistolety automatyczne
    • Pistolety
    • Pistolety z tłumikiem
    • Rewolwery
    • Armaty ręczne (Desert Eagle)
    • Karabiny
    • Karabiny Szturmowe
  • Podczas celowania, gdy się nie poruszamy, a broń strzela po raz pierwszy, strzał będzie miał 100% celność
  • Spadek obrażeń wraz z odległością został dostosowany do broni z pierwszym dokładnym strzałem:
    • Pistolety z tłumikiem i Taktyczne pistolety automatyczne:
      • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 24 metrach
      • Redukcja obrażeń do 80% na 35 metrach
      • Redukcja obrażeń do 65% na 50 metrach
    • Pistolety i Pistolety z tłumikiem:
      • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 28 metrach
      • Redukcja obrażeń do 85% na 47.5 metrach
      • Redukcja obrażeń do 75% na 70 metrach
      • Redukcja obrażeń do 65% na 250 metrach
    • Rewolwery i Ręczne Armaty (Desert Eagle):
      • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 35 metrach
      • Redukcja obrażeń do 70% na 60 metrach
      • Redukcja obrażeń do 40% na 85 metrach
    • Karabiny i Karabiny szturmowe:
      • Spadek obrażeń rozpoczyna się na 50 metrach
      • Redukcja obrażeń do 80% na 75 metrach
      • Redukcja obrażeń do 65% na 100 metrach
  • Mnożnik obrażeń w głowę zmniejszono do 2x dla broni z pierwszym dokładnym strzałem (2,5x).

Zmiany w gameplay’u

  • Zrzuty wyposażenia
    • Dają 50% więcej materiałów konsumpcyjnych (bandaże, napoje itp.)
    • Dają 100% więcej materiałów.
    • Mają o 50% większe szansę na wydropienie złotej Kierowanej rakiety.
  • Łupy, które leżą na ziemii
    • Materiały pojawiają się po 60/90/120 sztuk dla drzewa/kamienia/metalu
    • Pojawianie się materiałów zwiększono o 50%
    • Pojawianie się amunicji zwiększony o 50%
    • Granaty impulsowe można teraz znaleźć na ziemii.
    • Pojawianie się pułapek zmniejszono o 50%.
  • Inne zmiany łupów:
    • Ilość rakiet została zwiększona (Podłogi: 4-6 / Skrzynie: 8 / Zrzuty: 12 / Skrzynie: 16 / Lamy: 20).
    • Wypadanie Grantów, Grantów impulsowych i Zdalnych ładunków zwiększono o 100%
    • Wypadanie bandaży zmniejszono o 50%
    • Wypadanie apteczek i Soków Siorb zwiększono o 50%
    • Panele skokowe i ogniska pojawiają się w skali 1:1
    • Wypadanie Wyrzutni rakiet zwiększono o 100%
    • Wypadanie Rakiet kierowanych zwiększono o 100%
  •  Skorygowano ilości surowców zbieranych w grze:
    • Zwiększono wydobycie drewna o 10%
    • Zredukowano ilość surowców wydobywanych z obiektów.
      • Było +/- 30%, teraz +/- 15%.
      • Oznaczało to, że obiekt o wartości bazowej 100 mógł mieć od 70 do 130 zasobów. Teraz dałoby to od 85 do 115.
    • Nie dotyczy trybów tymczasowych

Fortnite Mobile

Od teraz Fortnite jest dostępny dla każdego kto posiada urządzenie z systemem iOS. Aby pobrać grę wystarczy wejść do App Store. Minimalne wymagania:

Połączenie z internetem i iOS 11.
Działa na: iPhone SE, 6S, 7, 8, X; iPad Mini 4, Air 2, 2017, Pro oraz nowszych urządzeniach.
Fortnite NIE WSPIERA: iPhone 5S, 6, 6 Plus; iPad Air, Mini 2, Mini 3, iPod Touch i starszych urządzeń.