r.

Logika Valve!

Valve rozpieściło nas ostatnio nową operacją Wildfire, która przyniosła nam nowe skiny, nową kosę i co najważniejsze dla tego artykułu - nowe mapy. Chcecie się dowiedzieć, dlaczego logika Valve jest dość błędna? Sprawdźcie tutaj!

Ile macie FPS-ów w CS:GO? Więcej niż 144? Jeżeli macie powyżej 128 kl/s, to granie na serwerach z tick-rate 128 jest pewnie dla Was świetnym doświadczeniem. Jeżeli nie wiecie, dlaczego Tickrate 128 jest lepszy od 64, to sprawdźcie ten filmik!

Ale co jest z tą logiką Valve?!

A to jest, że w najnowszej operacji Wildfire Valve dodało nowe mapy i podmieniło starego wysłużonego Nuke na nowego i ślicznego. Jedyny problem jest z tym, że kiedyś Valve mówiło, że “zrobienie MM-ów z 128 TickRatem jest bezcelowe, ponieważ większość zdecydowana większość graczy nie ma nawet blisko 128kl/s“. A co teraz zrobiło? Stworzyło śliczne mapy z wieloma detalami, które – powiedzmy sobie szczerze – nie są takie “lekkie i wspaniałe”. Dla takiego komputera, który ledwo wyciąga 100kl/s na Dust 2, nowy Nuke jest po prostu nie do zrobienia, tzn. zagrania (z własnego doświadczenia wiem, że Nuke po prostu crashuje i wyłącza CS-a).

bg_02

Stary Nuke, jak możecie pamiętać, był dość prosty. Mało różnych przeszkadzajek, dobra czytelność, mała jaskrawość. Niestety, nie był on dobrze zbalansowany, więc po części dobrze, że Valve postanowiło dokonać reworka. Czy nowy Nuke jest na tyle dobry, aby pozostać w grze po skończeniu operacji Wildfire? Czas pokaże, jak na razie należy zagrać i samemu ocenić, czy Valve dobrze zrobiło, dodając takie mapy!

Na koniec

Na koniec pytanie do Was: czy nowy Nuke jest lepszy od starego? Piszcie!

[latest_posts category=”counterstrike” count=”6″]