Najnowszy update 10.06.2016 zawitał do nas! Mapy Cobblestone i Mirrage zyskały duże zmiany - zobaczcie sami!
Małe zmiany:
- Od teraz wróg otrzyma rekompensatę pieniężną, jeśli gracz z naszej drużyny popełni samobójstwo albo opuści mecz
- Na oficjalnych serwerach Valve, aktualnie rozgrywana mapa będzie wyłączona z opcji głosowania na końcu meczu
- Zmieniono mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Po zmianie na 0, aktualna mapa będzie wyłączona z opcji głosowania na końcu meczu
- Pełne hitboxy gracza są od teraz pod „cl_weapon_debug_show_accuracy 2”
- Naprawiono problem z brakiem wyświetlania Coinu w ekwipunku
Linux/OS X
- Poprawiono funkcje fullscreen – działa lepiej i wydajniej przechodzenie z pełnego ekranu, na pulpit
Oglądanie, GOTV
- Dodano komendę “convar spec_lock_to_accountid”, która blokuje kamerę na określonym zawodniku
- Nowa komenda – “spec_player_by_accountid”
Zmiany w mapach!
Cobblestone
- Dodano schody na B prowadzące na platformę
- Poprawiono drzewa
- Rozwiązano problem z renderowaniem ścian na bombsite A
- Naprawiono błędy
- Zwiększono widoczność z przejścia między Underpass a Bombsite A
Mirage
- Naprawiono pixel walk na spawnie CT
- Poprawiono kilka dziur, które zapewniały dodatkowy widok, m.in. z shorta na mida
- Poprawiono Vana, zmieniono kroki i trajektorie granatów przelatujących przez niego
- Wyeliminowano kilka pomniejszych bugów
Cache
- Małe poprawki
Nuke
- Dodano drabinę na silos B
- Zniwelowano przezroczystość na silosie
- Dodatkowe skrzynki na dworze CT
- Drobne poprawki
Poprawa modelu kolizyjnego
- Zaktualizowano model kolizyjny bombsite wykorzystywanych na Mirage, Inferno i Cache
Video o zmianach na mapach
[latest_posts category=”counterstrike” count=”6″]