Counter Strike r.

CS:GO Update 10.06.2016 – zmiany w mapach!

Najnowszy update 10.06.2016 zawitał do nas! Mapy Cobblestone i Mirrage zyskały duże zmiany - zobaczcie sami!

Małe zmiany:

  • Od teraz wróg otrzyma rekompensatę pieniężną, jeśli gracz z naszej drużyny popełni samobójstwo albo opuści mecz
  • Na oficjalnych serwerach Valve, aktualnie rozgrywana mapa będzie wyłączona z opcji głosowania na końcu meczu
  • Zmieniono mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Po zmianie na 0, aktualna mapa będzie wyłączona z opcji głosowania na końcu meczu
  • Pełne hitboxy gracza są od teraz pod „cl_weapon_debug_show_accuracy 2”
  • Naprawiono problem z brakiem wyświetlania Coinu w ekwipunku

Linux/OS X

  • Poprawiono funkcje fullscreen – działa lepiej i wydajniej przechodzenie z pełnego ekranu, na pulpit

Oglądanie, GOTV

  • Dodano komendę “convar spec_lock_to_accountid”, która blokuje kamerę na określonym zawodniku
  • Nowa komenda – “spec_player_by_accountid”

Zmiany w mapach!

Cobblestone

  • Dodano schody na B prowadzące na platformę
  • Poprawiono drzewa
  • Rozwiązano problem z renderowaniem ścian na bombsite A
  • Naprawiono błędy
  • Zwiększono widoczność z przejścia między Underpass a Bombsite A

Mirage

  • Naprawiono pixel walk na spawnie CT
  • Poprawiono kilka dziur, które zapewniały dodatkowy widok, m.in. z shorta na mida
  • Poprawiono Vana, zmieniono kroki i trajektorie granatów przelatujących przez niego
  • Wyeliminowano kilka pomniejszych bugów

Cache

  • Małe poprawki

Nuke

  • Dodano drabinę na silos B
  • Zniwelowano przezroczystość na silosie
  • Dodatkowe skrzynki na dworze CT
  • Drobne poprawki

Poprawa modelu kolizyjnego

  • Zaktualizowano model kolizyjny bombsite wykorzystywanych na Mirage, Inferno i Cache

Video o zmianach na mapach

[latest_posts category=”counterstrike” count=”6″]

Źródło: oficjalny blog CS:GO