Kto zostanie osłabiony a komu Blizzard okaże trochę miłości ? Zapraszamy na najnowsze wieści z PST.
Przedstawiamy zmiany w balansie postaci wprowdzonych na serwerze testowym.
ILLIDAN
- Metamorfoza (R)
- Zmniejszono zasięg o 25%.
- Zmniejszono obrażenia z 200 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom) do 20 pkt. (+4 pkt. za każdy poziom).
JAINA
- Usunięto talent Sprint.
- Przyzwanie Żywiołaka Wody (R)
- Może teraz zmienić cel po tym, jak Jaina zginie.
KERRIGAN
- Przyzwanie Ultraliska (R)
- Może teraz zmienić cel po tym, jak Kerrigan zginie.
NOVA
- Holowabik (E)
- Paski zdrowia Holowabików Novy będą teraz wyświetlane dla jej sojuszników w rozmiarze przeznaczonym dla stronników.
RAYNOR
- Rekieterzy Raynora (R)
- Może teraz zmienić cel po tym, jak Raynor zginie.
TYCHUS
- Zwiększono zasięg ataków podstawowych tak, aby nie odbiegał on od zasięgu pozostałych bohaterów dystansowych.
- Granat Odłamkowy (W)
- Stapianie (talent)
- Zmieniono obrażenia ze 120 pkt. (+50 pkt. za każdy poziom) do 200 pkt. (+30 pkt. za każdy poziom).
- Stapianie (talent)
- Laser Górniczy Drakken (R)
- Może teraz zmienić cel po tym, jak Tychus zginie.
ZERATUL
- Na poziomie 4 dodano talent Wampiryczne Uderzenie.
- Usunięto talent Wampiryczny Atak.
ABATUR
- Symbiont (Q)
- Karapaks (E)
- Kolektywny Karapaks (talent)
- Obecnie Karapaks będzie zawsze zapewniał osłonę pobliskim stronnikom i najemnikom – niezależnie od celu Symbionta.
- Kolektywny Karapaks (talent)
- Karapaks (E)
AZMODAN
- Generał Piekieł (cecha)
- Zniewolony Sługa (talent)
- Wybrany stronnik nie otrzymuje już 300% premii do zdrowia i 100% premii do zadawanych obrażeń.
- Zamiast tego stronnik otrzymuje 75% mniej obrażeń od celów nie będących bohaterami i zadaje 100% więcej obrażeń celom nie będącym bohaterami.
- Zniewolony Sługa (talent)
MĘCIK
- Życie Marzeniami (talent)
- Zmniejszono początkową premię do mocy zdolności z 10% do 5%.
- Lepki Śluz (Q)
- Zwiększono obrażenia z 55 pkt. (+6 pkt. za każdy poziom) do 56 pkt. (+6,2 pkt. za każdy poziom).
- Rozdymka (W)
- Zwiększono obrażenia ze 130 pkt. (+35 pkt. za każdy poziom) do 134 pkt. (+36 pkt. za każdy poziom).
NAZEBO
- Trupie Pająki (Q)
- Skaczące Pająki (talent)
- Ulepszono sposób, w jaki Trupie Pająki skaczą w kierunku celu i podążają za nim.
- Skaczące Pająki (talent)
SYLWANA
- Black Arrows (Trait)
- Niestabilna Trucizna (talent)
- Gracze nie będą już odnosić obrażeń z wielu źródeł Niestabilnej Trucizny, gdy są one aktywowane jednocześnie.
- Niestabilna Trucizna (talent)
- Opętanie (R)
- Działanie Opętania zostało zmienione.
- Opętanie posiada obecnie 7 ładunków i czas ponownego naładowania umiejętności wynoszący 12 sek.
- Opętanie zwyczajnego stronnika pochłania 1 ładunek, a katapult 5 ładunków.
- Stronnicy objęci działaniem Opętania nie otrzymują już premii do zdrowia.
- Talent Zew Mrocznej Pani został zmieniony.
- Obecnie zwiększa maksymalną liczbę ładunków o 3 oraz skraca czas ponownego naładowania o 4 sek.
- Opętanie wrogich najemników pochłania 5 ładunków.
- Wyjąca Strzała (R)
- Zmniejszono obrażenia z 200 pkt. (+20 pkt. za każdy poziom) do 140 pkt. (+18 pkt. za każdy poziom).
ZAGINIENI WIKINGOWIE
- Wprowadzono znaczne zmiany talentów Zaginionych Wikingów.
- Zmniejszono skuteczność leczenia Olafa poza walką z 10% do 5% wartości jego zdrowia za każdą falę.
- Zmniejszono szybkość ruchu Eryka o około 5%.
- Usunięto cechę Szybkie Odnowienie.
- Nowa cecha: Skarb Wikingów
- Zbieranie Kul Regeneracji trwale zwiększa regenerację zdrowia Zaginionych Wikingów o 0,5 pkt. na sekundę.
- Ruchy, Ruchy! (Z)
- Zmniejszono skuteczność spowolnienia szybkości ruchu z 40% do 30%.
- Drakkar Łupieżców (R)
- Wydłużono czas działania z 12 sek. do 15 sek.
- Zmniejszono obrażenia na sekundę z 30 pkt. (+14 pkt. za każdy poziom) do 25 pkt. (+11 pkt. za każdy poziom).
- Moździerz (Q)
- Nie spowoduje natychmiastowego wybuchu po użyciu na sobie lub w przypadku użycia w pobliżu drakkaru.
- Talenty
- Poziom 1
- Usunięto Skarb Wikingów, który został wykorzystany jako nowa cecha Zaginionych Wikingów.
- Zawód: Szpieg
- Skrócono czas wymagany na aktywację maskowania z 5 sek. do 3 sek.
- Nowy talent (poziom 1): Eksplodujące Ciosy
- Ataki podstawowe Baloga zadają 100% obrażeń rozpryskowych celom niebędącym bohaterami.
- Nowy talent (poziom 1): Wikińska Łapówka (E)
- Zaginieni Wikingowie zyskują ładunki Wikińskiej Łapówki za śmierć pobliskich stronników (maksymalnie 100).
- Można wykorzystać 40 ładunków, aby nakazać najbliższemu Wikingowi przekupienie najemnika.
- Wszyscy Wikingowie mogą zbierać ładunki, ale śmierć pojedynczego stronnika zapewnia tylko 1 ładunek.
- Poziom 4
- Usunięto talent Narwany Rudzielec.
- Nie Taki Ból Straszny
- Skuteczność otrzymywanego leczenia zostaje teraz podwojona za obrażenia zadane bohaterom.
- Toż To Sabotaż!
- Ataki podstawowe Eryka zadają dodatkowo budowlom 100 pkt. obrażeń (+10 pkt. za każdy poziom) w ciągu 10 sek. Efekt ten nie kumuluje się.
- Talent Kręciołek! przeniesiono z poziomu 4 na poziom 7.
- Skrócono czas odnowienia z 12 sek. do 10 sek.
- Zmniejszono obrażenia z 50 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom) do 42 pkt. (+9 pkt. za każdy poziom).
- Poziom 7
- Talent Eryk Żwawy przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
- Obecnie zwiększa bazową szybkość ruchu Eryka o 10%.
- Talent Skok! (W) przeniesiono z poziomu 7 na poziom 13.
- Talent Eryk Żwawy przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
- Poziom 13
- Usunięto talent Czasówka!
- Talent Niecierpliwość Jest Cnotą przeniesiono z poziomu 13 na poziom 16.
- Nowy talent (poziom 13): Wikiński Oddział Szturmowy (W)
- Aktywacja sprawia, że przez 5 sek. każdy atak podstawowy Zaginionych Wikingów zadaje wybranemu bohaterowi wroga obrażenia równe 1% jego zdrowia. Czas odnowienia: 30 sek.
- Poziom 16
- Na poziomie 16 dodano talent: Egzekutor
- Maraton Retrogrania
- Nie zapewnia już Zaginionym Wikingom Nieustępliwości w czasie działania zdolności Ruchy! Ruchy! Zamiast tego usuwa efekty spowolnienia oraz unieruchomienia.
- Zmniejszono szybkość zanikania premii do szybkości ruchu z 10% do 5% na sekundę, przez 4 sek.
- Talent Północny Wiatr przeniesiono z poziomu 16 na poziom 7.
- Zmieniono skrót klawiszowy dla tej zdolności z E na Q.
- Skrócono czas działania z 7 sek. do 4 sek.
- Skrócono czas odnowienia z 60 sek. do 30 sek.
- Zmniejszono moc osłony ze 100 pkt. (+20 pkt. za każdy poziom) do 40 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom).
- Poziom 20
- Kontynuacja!
- Skraca obecnie czas oczekiwania na odrodzenie się Zaginionych Wikingów o 50%.
- Kontynuacja!
- Poziom 1
Zagara
- Zainfekowanie (talent)
- Premia 400% do zadawanych obrażeń ma teraz zastosowanie wyłącznie do ataków wybranego stronnika skierowanych przeciwko celom nie będącym bohaterami.
JASNOSKRZYDŁA
- Jasnoskrzydła została poddana istotnym zmianom.
- Usunięto talent Dron Zwiadowczy.
- Usunięto talent Zatrucie Jadem.
- Usunięto talent Awans.
- Usunięto talent Tarcza Ochronna.
- Usunięto talent Wezwanie MUŁa.
- Usunięto talent Sprint.
- Kojąca Mgła (cecha)
- Usunięto talent Regenerujący Deszcz.
- Usunięto talent Powiew Leczenia.
- Nowy talent (poziom 1): Dalekosiężne Opary
- Zwiększa zasięg Kojącej Mgły o 33%.
- Nowy talent (poziom 7): Zamglenie
- Każdy atak podstawowy skraca czas odnowienia Kojącej Mgły o 1 sek.
- Nowy talent (poziom 20): Ożywcza Mgiełka
- Leczenie za pomocą Kojącej Mgły zwiększa skuteczność kolejnej Kojącej Mgły o 25% na 6 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
- Przesunięcie Fazowe (Z)
- Talent Fazowa Tarcza przeniesiono z poziomu 13 na poziom 7.
- Wydłużono czas działania z 3 sek. do 20 sek.
- Nowy talent (poziom 1): Hiperprzesunięcie
- Za każdym razem, gdy leczysz sojuszniczego bohatera Kojącą Mgłą, czas odnowienia Przesunięcia Fazowego zostaje skrócony o 2 sek.
- Nowy talent (poziom 4): A Kuku!
- Przemieszczenie się do sojusznika Przesunięciem Fazowym zapewnia widoczność i ujawnia zamaskowane jednostki na dużym obszarze na 6 sek.
- Talent Fazowa Tarcza przeniesiono z poziomu 13 na poziom 7.
- Tajemny Rozbłysk (Q)
- Zmniejszono zasięg z 9 do 8.
- Zwiększono wewnętrzne obrażenia obszarowe z 70 pkt. (+16,5 pkt. za każdy poziom) do 80 pkt. (+11 pkt. za każdy poziom).
- Zwiększono zewnętrzne obrażenia obszarowe z 35 pkt. (+10,75 pkt. za każdy poziom) do 40 pkt. (+8 pkt. za każdy poziom).
- Tajemna Precyzja (talent)
- Zwiększono zwiększono premię do wewnętrznych obrażeń obszarowych z 33% do 50%.
- Lepka Flara (talent)
- Zwiększono skuteczność spowolnienia z 30% do 40%.
- Nowy talent (poziom 4): Tajemna Salwa
- Zwiększa zasięg Tajemnego Rozbłysku o 50%.
- Nowy talent (poziom 7): Wymarzone Trafienie
- Skraca czas odnowienia Tajemnego Rozbłysku o 1 sek. za każdego bohatera wroga trafionego zewnętrznym polem rażenia oraz o 3 sek. za każdego trafionego wewnętrznym polem rażenia.
- Polimorfia (W)
- Skrócono czas działania z 2 do 1,5 sek.
- Z podstawowej wersji zdolności usunięto leczenie.
- Obecnie spowalnia również szybkość ruchu celu o 20%.
- Usunięto talent Lepki Pył.
- Nowy talent (poziom 4): Niestabilna Anomalia
- Po zakończeniu działania Polimorfii zadaje 60 pkt. obrażeń (+10 pkt. za każdy poziom) celowi głównemu i wszystkim pobliskim przeciwnikom.
- Nowy talent (poziom 16): Większa Polimorfia
- Wydłuża czas działania Polimorfii o 1 sek.
- Czarodziejski Pył (E)
- Usunięto talent Antymagiczny Pył.
- Przeprojektowano talent Osłaniający Pył.
- Talent przeniesiono z poziomu 1 na poziom 13.
- Czarodziejski Pył zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia od zdolności o 50%.
- Nowy talent (poziom 4): Czarusia
- Kiedy Kojąca Mgła leczy sojusznika znajdującego się pod wpływem efektów Czarodziejskiego Pyłu, sojusznikowi temu przywracane zostaje dodatkowo 30 pkt. zdrowia (+10 pkt. za każdy poziom) w ciągu 4 sek.
- Nowy talent (poziom 13): Czarodziejskie Przyspieszenie
- Czarodziejski Pył zapewnia teraz premię 50% do szybkości ruchu. Efekt ten zanika w ciągu 1,5 sek.
- Nowy talent (poziom 16): Rozbrykany Pył
- Czarodziejski Pył przeskakuje po trafieniu na kolejnego pobliskiego sojusznika.
- Uzdrawiający Błysk (R)
- Usunięto talent Błogosławieństwo Ysery.
- Nowy talent (poziom 20): Podwójny Smokotunel
- Można użyć Uzdrawiającego Błysku dodatkowo 1 raz na inny cel w ciągu 2 sek. od pierwszego użycia, nie zużywając przy tym ładunku.
LI LI
- Kung Fu Szał (talent)
- Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 200% do 150%.
- Oślepiający Wiatr (E)
- Wszystkie ataki podstawowe wykonane przez cele objęte działaniem zdolności będą teraz pudłować przez cały czas trwania Oślepiającego Wiatru.
- Skrócono czas działania z 4 sek. do 2 sek.
- Przewlekłe Oślepienie (talent)
- Obecnie wydłuża czas działania Oślepiającego Wiatru o 50%.
MALFURION
- Malfurion został poddany istotnym zmianom.
- Usunięto talent Wizja Zaklinacza.
- Usunięto talent Tarcza Ochronna.
- Usunięto talent Leczący Znak.
- Usunięto talent Bitewny Impet.
- Na poziomie 7 dodano talent Oczyszczenie.
- Talent Łaska Eluny przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
- Nie zwiększa już zasięgu każdej zdolności podstawowej o stałą wartość 30%.
- Orzeźwienie (D)
- Skrócono czas regeneracji many z 10 sek. do 5 sek.
- Regeneruje obecnie 15% maksymalnej many celu – zamiast stałej wartości.
- Talent Jasność Szan’do przeniesiono z poziomu 4 na poziom 1.
- Nie zwiększa już skuteczności regeneracji many celu.
- Zmieniono działanie talentu Wszechstronność.
- Nie zwiększa już szybkości ataku celu.
- Zwiększa przyrost many za Orzeźwienie z 15% do 25%.
- Wzrost (Q)
- Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 60 pkt.
- Zwiększono skuteczność leczenia o 5%.
- Talent Harmonia został przeprojektowany.
- Jeśli Księżycowy Ogień trafi cel, koszt many Wzrostu zostaje zmniejszony o 10 pkt. Efekt ten kumuluje się, ale nie może obniżyć kosztu many Wzrostu poniżej 0 pkt.
- Nasiono Życia (talent)
- Wydłużono czas odnowienia pasywnego efektu leczenia z 15 do 20 sek.
- Nowy talent (poziom 4): Wybujały Rozrost
- Zwiększa początkową skuteczność leczenia za Wzrost o 20%.
- Księżycowy Ogień (W)
- Księżycowe Płomienie (talent)
- Zwiększono premię do obrażeń zadawanych celom niebędącym bohaterami z 30% do 100%.
- Nie działa już na budowle.
- Gorejący Księżycowy Ogień (talent)
- Zwiększono premię do efektu obszarowego z 50% do 60%.
- Spowalniający Księżycowy Ogień (talent)
- Zwiększono skuteczność spowolnienia z 20% do 25%.
- Księżycowy Deszcz (talent)
- Zwiększono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 10% do 15%.
- Księżycowe Płomienie (talent)
- Pętające Korzenie (E)
- Skrócono czas odnowienia z 12 sek. do 10 sek.
- Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 65 pkt.
REHGAR
- Rehgar został poddany istotnym zmianom.
- Usunięto talent Bitewny Impet.
- Usunięto talent Skupiony Atak.
- Usunięto talent Spalające Ataki.
- Usunięto talent Berserker.
- Na poziomie 7 dodano talent Oczyszczenie.
- Talent Dalekowidzenie przeniesiono z poziomu 4 na poziom 7.
- Nowy talent (poziom 7): Siła Rozpędu
- Ataki podstawowe skracają czasy odnowienia zdolności podstawowych o 1 sek.
- Duch Wilka (cecha)
- Dzikie Serce (talent)
- Zmniejszono premie do regeneracji zdrowia oraz many ze 100% do 75%.
- Talent Wilk Cienia przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
- Wydłużono czas działania ukrycia z 2 sek. do 4 sek.
- Dzikie Serce (talent)
- Sprzężone Leczenie (Q)
- Nowy talent (poziom 16): Fale Leczenia.
- Czas odnowienia Sprzężonego Leczenia zostaje skrócony o 3 sek. po uleczeniu 3 bohaterów.
- Może się obecnie odbić do sojuszniczych bohaterów dysponujących pełnią zdrowia, ale w każdym przypadku za cel obierze sobie najpierw rannych sojuszników.
- Nowy talent (poziom 16): Fale Leczenia.
- Tarcza Błyskawic (W)
- Ładunek Wzmacniający (talent)
- Zwiększono premię do obrażeń za ataki podstawowe z 25% do 30%.
- Talent Aktywator Zbliżeniowy przeniesiono z poziomu 4 na poziom 13.
- Obecnie skraca czas odnowienia Tarczy Błyskawic o 3 sek.
- Tarcza Ziemi (talent)
- Zmniejszono moc osłony ze 100 pkt. (+21 pkt. za każdy poziom) do 75 pkt. (+18 pkt. za każdy poziom).
- Talent Siewca Burzy przeniesiono z poziomu 13 na poziom 4.
- Nie skraca już czasu odnowienia Tarczy Błyskawic.
- Obecnie wydłuża czas działania Tarczy Błyskawic o 2 sek.
- Zmniejszono redukcję kosztu many z 50% do 40%.
- Ładunek Wzmacniający (talent)
- Totem Spętania (E)
- Efekt spowolnienia zostaje szybciej nałożony i szybciej zanika, co powinno spowodować, że gracze odczują przyspieszenie reakcji gry na znalezienie się na obszarze działania totemu.
- Usunięto talent Totem Błyskawic.
- Gigantyczny Totem (talent)
- Nie powoduje już zwiększenia zdrowia Totemu Spętania.
- Obecnie o 50% zwiększa także zasięg użycia.
- Ziemiochwytny Totem (talent)
- Nie powoduje już zwiększenia zasięgu użycia.
- Pradawne Uzdrowienie (R)
- Wydłużono czas odnowienia z 60 sek. do 70 sek.
TYRANDE
- Zmieniono kolejność niektórych talentów Tyrande na różnych poziomach, aby wyjść naprzeciw graczom, którzy nie odblokowali jeszcze możliwości korzystania z wszystkich talentów.
ANUB’ARAK
- Żuk Żywiciel (cecha)
- Szybkość ruchu żuków została zmniejszona o około 16%.
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez żuki z 8 pkt. (+2 pkt. za każdy poziom) do 7 pkt. (+1,8 pkt. za każdy poziom).
- Rój Szarańczy (R)
- Zmniejszono zadawane obrażenia z 20 pkt. (+8 pkt. za każdy poziom) do 16 pkt. (+6,4 pkt. za każdy poziom).
JOHANNA
- Blask Tarczy (E)
- Wszystkie ataki podstawowe wykonane przez cele objęte działaniem zdolności będą teraz pudłować przez cały czas trwania Blasku Tarczy.
- Skrócono czas działania efektu oślepienia z 4 sek. do 1,5 sek.
ZSZYWANIEC
- Łomot (W)
- Zmniejszono koszt many z 55 pkt. do 45 pkt.
- Pożarcie (E)
- Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 65 pkt.
- Skrócono czas odnowienia z 30 sek. do 24 sek.
TYRAEL
- Usunięto talent Wampiryczny Atak.
- Na poziomie 4 dodano talent Wampiryczne Uderzenie.
- Osąd (R)
- Nie może już zostać użyty na cele niebędące bohaterami.