Zobaczcie jak zmienione zostaną talenty w najbliższej przyszłości! (Na razie będą testowane na serwerze testowym)
Nowy talent: Wampiryczne Uderzenie
- Jest to nowa wersja Wampirycznego Ataku.
- Ataki podstawowe leczą postać, przywracając jej punkty zdrowia równe 25% obrażeń zadanych głównemu celowi.
- Wampiryczny Atak nie uległ zmianie.
Krew za Krew
- Nie powoduje już spowolnienia celu.
- Zmniejszono obrażenia z 15% do 10% maksymalnej wartości zdrowia celu.
- Zwiększono skuteczność leczenia ze 100% do 200% równowartości zadanych obrażeń.
Wizja Zaklinacza
- Usunięto początkową premię +0,5 pkt. do regeneracji many.
- Każda Kula Zdrowia zapewnia teraz premię +0,1 pkt. do regeneracji many.
Zatrucie Jadem
- Wydłużono czas działania z 5 sek. do 10 sek., ale nie wprowadzono zmian do obrażeń.
Awans
- Stronnicy nie otrzymują już premii 300% do zdrowia oraz 100% do obrażeń.
- Zamiast tego wybrany stronnik otrzymuje redukcję obrażeń od wrogich jednostek nie będących bohaterami o 75% oraz premię 100% do obrażeń zadawanych takim jednostkom.
Tarcza Ochronna
- Moc osłony wynosi teraz 15% wartości maksymalnego zdrowia celu.
Mistrz Regeneracji
- Usunięto początkową premię +4,0 pkt. do regeneracji zdrowia.
- Każda Kula Zdrowia zapewnia teraz premię +1,5 pkt. do regeneracji zdrowia.
Tarcza Zaklęć
- Wydłużono czas działania z 2 sek. do 3 sek.