Riot zaskoczył nas wydając w jednym dniu drugie uaktualnienie na PBE. Tym razem dostaliśmy do testów nowego bohatera oraz Headhunter Akali
Bard
[Meeps, Bierna, Q, W, E, R]
- Bierna: Traveler’s Call
- Meeps: Bard przyciąga do siebie duszki zwane Meepami. Gdy Bard zaatakuje Meep rzuci się na cel i zada mu dodatkowe obrażenia (30 + 0.3 AP)
- Chemies: Na mapie pojawiają się losowo dzwonki do zebrania. Zapewniają one doświadczenie, manę (8 % brakującej wartości oraz +15) i zwiększą prędkość ruchu Barda, gdy ten będzie znajdował się po za walką.
- 5 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 25 % na 1 sekundę
- 10 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (55)
- 15 dzwonków: Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
- 20 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (80)
- 25 dzwonków: Meepy przelatują przez cel zdają obrażenia stojącym celom za nimi
- 30 dzwonków – Meepy zdają dodatkowo 30 obrażeń (110)
- 35 dzwonków – Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
- 40 dzwonków – Meepy zdają dodatkowo 30 obrażeń (140)
- 45 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 45 %
- 50 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (175)
- 55 dzwonków: Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
- 60 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (210)
- 65 dzwonków: Meepy zadają tak w małym stożku, co sprawi, że będą zadawać obrażenia obszarowo
- 70 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (245)
- 75 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
- 80 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (280)
- 85 dzwonków Meepy spowalniają cel o 60%
- 90 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (315)
- 95 dzwonków: Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
- 100 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 30 obrażeń (345)
- 105 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
- 110 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 30 obrażeń (375)
- 115 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 70 %
- 120 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (400)
- 125 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
- 130 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (425)
- 135 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 75 %
- 140 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 20 obrażeń (445)
- 145 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 80 %
- 150 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 20 obrażeń (465)
- Każde następne 5 dzwonków zwiększy obrażenia o 25
- Cosmic Binding [Q]
- Koszt many: 60
- Cooldown: 10 sekund
- Bard strzela przed siebie pociskiem energii zadając 85/115/145/175/205 (+0.5 AP) obrażeń magicznych jednemu lub dwóm celom. Pierwszy cel zostanie spowolniony na 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekundy. Jeśli pocisk trafi kolejnego przeciwnika albo ścianę przechodząc przez cel to zamiast spowolnienia zostaną on/oni ogłuszeni na okres 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekundy
- Caretaker’s Shrine [W]
- Koszt many: 100/105/110/115/120
- Cooldown: 12 sekund
- Bard stawia kapliczkę, która natychmiast przywraca 30/60/90/120/150 (+0.2 AP) oraz dodatkowo rozłożone w czasie 70/110/150/190/230 (+0.45 AP) przez 10 kolejnych sekund. Dodatkowo przejście przez kapliczkę zapewni 50 % premii do prędkości ruchu na okres 1.5 sekundy. Maksymalnie Bard może posiadać trzy kapliczki, wrogowie mogą je natychmiast zniszczyć stając na nich.
- Magical Journey [E]
- Koszt many: 30
- Cooldown: 26/24/22/20/18 sekund
- Bard otwiera jedno kierunkowy portal w danej ścianie. Może przez niego przejść każdy współtowarzysz oraz wróg klikając na niego prawym przyciskiem myszy. Współtowarzysze przechodzą przez niego o 10/20/30/40/50 % szybciej aniżeli wrogowie. Portal znika po 10 sekundach
- Tempered Fate [R]
- Koszt many: 100
- Cooldown: 130/115/90 sekund
- Bard kładzie magiczny okrąg na danym obszarze. Każda jednostka, która się w nim znajdzie zostanie unieruchomiona, nienamierzana i niewrażliwa na jakiekolwiek obrażenia oraz efekty CC. Jednostki te same nie będą mogły również podejmować żadnych akcji przez okres 2.5 sekundy.